van egy ilyenem eladó, L-es méret, ma vettem de rájöttem hogy nincs is szükségem rá, a mostani kesztyűm is kibírja az évet..
20-ért vettem, annyiért adom..
Megnéztem amit mondtál ki is írja,hogy -C00 tehát nincs hiba. Viszont ha beindítom kezdődik megint, tehát jár 5-6 másodpercet a motor és villog az FI csak gyújtásra nem. Elkezdem bújni a service manualt, talán írnak erről is valamit. Ha van valami tipped lennél szíves megosztani?
Nagyon szépen köszönöm! Üdv : András
Pindó, meg a nunidani igazi balfaszok, gixxerpéter lepippanthat, ninJoe-Z, meg a többiek mehetnek a picsába (motorolni)!
CSIRKEBANDA!
Szombaton az 51 -es úton faszán kiütötte a Vito bal elejét egy SUZUKI, 12 darabból szedték össze a motort, az alkatrészek között csontdarabok is voltak.... KELLEMES MOTOROZÁST MINDENKINEK! Ja és a helyszínelő rendőrt épp egy motoros baleset adminisztrálása közben riasztották Varsányból, ahol épp 2 jogsi nélküli kaszkadőr csukott szét 2 db sportmotort..(személyi sérülés nem volt, anyagi kár viszont jelentős, az erkölcsiről nem is beszélve... )
az ülés alatt van egy elméletileg fehér csatlakozó ami be 6db kábel menne DE azt hiszem csal 3 megy bele de van kettő ami közvetlen egymás mellett van azt a kettőt kell rövidre zárni gyújtásnál és akkor megjelenik a kijelzőn a hibakód száma
GSXR 600 K4 esen világít a piros lámpa plusz az FI és hőmérséklet váltogatja egymást.A szervizkönyvben több mindent írnak mitől csinálhatja, kicsit darabosan jár.A kód kiolvasásához kell egy kapcsoló,ami elvileg csak szerviznek van.
Tudtok valakit aki ki tudja olvasni a kódot, vagy csak a szerviz?
A dolog azóta áll fenn,hogy kiszedtem a blokkot plusz vezérműlánc csere volt, csatlakozók jól vannak visszarakva és a vezérlés is.
Hallottam olyanról, hogy szériahibában volt injektorprobléma...
Tempósan mentem, de próbálom visszaszerezni a formát, mert (mint az szezonkezdetkor természetes) sehol nem vagyok tavalyi önmagamhoz képest.
Amúgy eléggé poros,csúszós az út mindenfelé, nem beszélve a kátyúkról Úgyhogy mindenki figyeljen oda!
Még hogy 160-as átlag
még sokat is mondtam a 110-el jó lesz az 90-nek is!
Hogyan? Ráültem és TŐGÁZ!
Na neeem, csak finoman! Kanyarokban még a babettás öreg horgász is megkerült a külső íven! NA de amikor jött az egyenes!
MAjd érdemes lesz mögöttem jönni (mondjuk kevesen mennek előttem ) mert igen jó show-t játszik a kipuff (durrog,hörög,lángot okád )
Esküszöm ez a második K6-om de ha egyszer eladnám gondolkodás nélkül vennék újra egy harmadikat is mert imádom.
Vasárnap újra szerelmes lettem a Gsxr-be!
Faszt ugaccc te bele mindenbe teee neonbuzilemezlovas....
Gárdista haver meg ismeretlen szám, kamerás mobil mi?
Inkább flexeld le azt a fostalicska tömörgumidat teee macskaellető kisiparos.
20-ért vettem, annyiért adom..
Köcsög
Megnéztem amit mondtál ki is írja,hogy -C00 tehát nincs hiba. Viszont ha beindítom kezdődik megint, tehát jár 5-6 másodpercet a motor és villog az FI csak gyújtásra nem. Elkezdem bújni a service manualt, talán írnak erről is valamit. Ha van valami tipped lennél szíves megosztani?
Nagyon szépen köszönöm! Üdv : András
CSIRKEBANDA!
Szombaton az 51 -es úton faszán kiütötte a Vito bal elejét egy SUZUKI, 12 darabból szedték össze a motort, az alkatrészek között csontdarabok is voltak.... KELLEMES MOTOROZÁST MINDENKINEK! Ja és a helyszínelő rendőrt épp egy motoros baleset adminisztrálása közben riasztották Varsányból, ahol épp 2 jogsi nélküli kaszkadőr csukott szét 2 db sportmotort..(személyi sérülés nem volt, anyagi kár viszont jelentős, az erkölcsiről nem is beszélve... )
http://www.gixxer.com/forums/s...
GSXR 600 K4 esen világít a piros lámpa plusz az FI és hőmérséklet váltogatja egymást.A szervizkönyvben több mindent írnak mitől csinálhatja, kicsit darabosan jár.A kód kiolvasásához kell egy kapcsoló,ami elvileg csak szerviznek van.
Tudtok valakit aki ki tudja olvasni a kódot, vagy csak a szerviz?
A dolog azóta áll fenn,hogy kiszedtem a blokkot plusz vezérműlánc csere volt, csatlakozók jól vannak visszarakva és a vezérlés is.
Hallottam olyanról, hogy szériahibában volt injektorprobléma...
Előre is köszönöm! Üdv!
Amúgy eléggé poros,csúszós az út mindenfelé, nem beszélve a kátyúkról Úgyhogy mindenki figyeljen oda!
Ismerlek már jómadár, mentünk már eccerkéccer
Faszikám, az egész irományodból számomra ez a hiteles: "Hogyan? Ráültem és TŐGÁZ!"
még sokat is mondtam a 110-el jó lesz az 90-nek is!
Hogyan? Ráültem és TŐGÁZ!
Na neeem, csak finoman! Kanyarokban még a babettás öreg horgász is megkerült a külső íven! NA de amikor jött az egyenes!
MAjd érdemes lesz mögöttem jönni (mondjuk kevesen mennek előttem ) mert igen jó show-t játszik a kipuff (durrog,hörög,lángot okád )
Esküszöm ez a második K6-om de ha egyszer eladnám gondolkodás nélkül vennék újra egy harmadikat is mert imádom.
Vasárnap újra szerelmes lettem a Gsxr-be!
Gárdista haver meg ismeretlen szám, kamerás mobil mi?
Inkább flexeld le azt a fostalicska tömörgumidat teee macskaellető kisiparos.
MACSKABÁBA
Ja, utólag is elnézést, ez a buzi telefon mindig kurvára unatkozik!
Bazdmeg 20x felhívtál a zsebedből motorozás közben Szombaton!
Az elejével egyetértek, Gyuszkónyuszkó el van varázsolva vagy nem tud számolni, bezzeg ha az üzemanyagárról van szó... Vagy mocskosul tud a srác...
De Te hogy a faszomba motoroztál már megen? Nem tudsz rendesen közlekedni Teeeee szemétládaaaa?