Mivel kűfődi.Gyanítom a macskaevőktől.És itthon sem rakták forgalomba nagy az esélye hogy látott már pályát és nem egy agyonkarbantartott darab.Ehez még jön a fékezős szitálás.
Na ha innen nézzük én raknék félre egy kisebb összeget a felmerülő dolgokra a kopó-fogyó cuccokon felül.
Mázlista vagyok.. Szóval van esélyem erre a csőstöl dologra.. De tulaj szerint nem babráltak vele.. Hangja is szép volt,tényleg. 14ezret mutat az óra. Előtolta a garázsból a motor,tiszta por volt,meg pókhálós volt az első kerék. Rakott bele egy akksit,és pöccre indult.
Mai autókba valahol rádugnak egy laptopot, és azonnal kiírja a megtett kilómétert. De szerintem analóg műszeresnél ezt nem lehet eljátszani, de erre nem merek megesküdni.
ja igen,szemre úgy tűnt,hogy egy nyomon fut,de mielőtt elhozom,megnézem. Csinálok egy pocsolyát,és átgurítom rajta Meg.. Ha vissza lett tekerve az óra,szerintetek mikor jövök rá? Meg arra,hogy kb mennyit csavartak benne vissza? Mert gondolom ezeket is lehet..
Kérdés,mekkorát csúszott.. Ugye bal deklin látszik egy kis karc.. Oldalidom tuti cserélve lett (mondta a tulaj,meg látszik is) De szerintem a farokidom se passzol oda.. Biztos cserélhették az is.
Na ha innen nézzük én raknék félre egy kisebb összeget a felmerülő dolgokra a kopó-fogyó cuccokon felül.
Inkább csak a kopó-fogyó dolgokat tedd rendbe és használd egészséggel.
A többi majd jön idővel.
Ha nincs szerencséd csőstül.
525 VM2 lánc 25-29e közt van.Lánckerék KB 10e.Tehát 35 meg egy 4-5e a beszerelés.
Annyira nem lehet rossz csak elhanygolták a kiciskét.
Már ha egy nyomon fut.
Na ezt most a többiektől kérdezem, ennek a K3-asnak a fényezése gyári?