Tökmindegy csak az a lényeg ne próbáld akadás után 2x átfordítani ahogy a kézikönyv írja.Én próbáltam de nemment.Beolajozni a gumit kicist tölteni olajat a szűrőbe fel vele és kézzel amíg megy oszt had szóljon bele az oil.
Sziasztok!
A segítségeteket kérném. A motrom gsxr600 sárga színűre szeretném fújatni. Viszont csak színkód alapján bírják lefújni. Színkódot meg csak alvázszám alapján tudják megmondani. A segítségeteket kérném, hogy neme tudja valaki ennek a típusnak a színkódját. Mert alvázszámot senki sem ad ki úgye idegennek. Előre is köszönöm.
szevasztok!
gsxr600, k4-k5 évjáratnál van az alap műszaki dolgokon kívül valami speckó, amire érdemes figyelni vételkor? leszámítva, hogy ne felejtsünk el alkudni
Minek leszedő? átszurod hosszú lapos csavarhuzoval és kitekered. Újat meg beolajozod és kézzel visszateszed. Amúgy ha igényes olajszürőt vásárolsz, akkor a tetején van egy rész, racsnit rá és ugy kiszeded
Olajcserélő mesterek! HF-138 olajszűrőre milyen átmérőjű olajszűrleszedő tányér megy? Kösziiiii
Nem tudtam megmérni idom miatt de 64-66 mm között lehet de pontosan nem tudom
Hát baszod.....lesz a biztosítóknak mit csinálni (csengetni) a hosszúhétvége után.. Hehe...Nem is csodálkozom, hogy nem akarnak CASCO -t kötni motorokra.
Tegnap is, hogy jöttünk haza Lacházánál a faluból kifelé már ment a rendőr-mentő diszkó...csóri csopperes figyelt az árokban, ült és pislogott, mint akit tarkónbasztak szeneslapáttal....a dolgot még fűszerezte az, hogy kivitt egy duplaoszlopos közlekedési táblát (jó nagyot) és eléggé össze is kócolta... Eléggé vérfagyasztó volt a dolog...komolyan mondom sajnáltam, hogy így el lett baszva a napja (hete, hónapja, éve....stb) Figyeljetek....pupák fórumos faszok!
Brian- nel beszélgettünk a dologról. Másodlagos szelep környékén lesznek a gondok. Gyújtáson ha ráhúzom a gázt (motor nem jár) becsukja a szelepeket, koppig eltekeri, ha tovább húzom a gázt akkor kerreg, próbálja még csukni és 10-12 ezres fordulaton is zárva marad.Akkor nyit ki, ha leveszem a gyújtást és újra ráadom.
Dealer módban -C00 tehát nincs hiba, indítás után viszont FI villog, gyújtáson azonban nem.
Remélem megoldódik a dolog, köszi a sok segítséget!
Sajnos nem tudom. Az FI a 750-ben egyszer villogott nálam amikor elborult a moci. De egy indítás után abbahagyta. Másodlagos pillangószelephibánál nem pörög a motor 7000 fölé. Ha jól tudom.
De a csokigyáros figura módszere is simán járható.
A segítségeteket kérném. A motrom gsxr600 sárga színűre szeretném fújatni. Viszont csak színkód alapján bírják lefújni. Színkódot meg csak alvázszám alapján tudják megmondani. A segítségeteket kérném, hogy neme tudja valaki ennek a típusnak a színkódját. Mert alvázszámot senki sem ad ki úgye idegennek. Előre is köszönöm.
gsxr600, k4-k5 évjáratnál van az alap műszaki dolgokon kívül valami speckó, amire érdemes figyelni vételkor? leszámítva, hogy ne felejtsünk el alkudni
Mikor, és Lacháza melyik részén történt tegnap az eset? Mert cimborámmal arra motoroztunk, de valszeg mi elkerültük a balesetet.
Nem tudtam megmérni idom miatt de 64-66 mm között lehet de pontosan nem tudom
Tegnap is, hogy jöttünk haza Lacházánál a faluból kifelé már ment a rendőr-mentő diszkó...csóri csopperes figyelt az árokban, ült és pislogott, mint akit tarkónbasztak szeneslapáttal....a dolgot még fűszerezte az, hogy kivitt egy duplaoszlopos közlekedési táblát (jó nagyot) és eléggé össze is kócolta... Eléggé vérfagyasztó volt a dolog...komolyan mondom sajnáltam, hogy így el lett baszva a napja (hete, hónapja, éve....stb) Figyeljetek....pupák fórumos faszok!
Brian- nel beszélgettünk a dologról. Másodlagos szelep környékén lesznek a gondok. Gyújtáson ha ráhúzom a gázt (motor nem jár) becsukja a szelepeket, koppig eltekeri, ha tovább húzom a gázt akkor kerreg, próbálja még csukni és 10-12 ezres fordulaton is zárva marad.Akkor nyit ki, ha leveszem a gyújtást és újra ráadom.
Dealer módban -C00 tehát nincs hiba, indítás után viszont FI villog, gyújtáson azonban nem.
Remélem megoldódik a dolog, köszi a sok segítséget!