Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fasza Gondolom már alig várod hogy felrakd.... Középdobot meg levágod és raksz oda egy összekötő csövet? Vasárnap én is voltam kint egy karikára, a haver felvett telefonra hogy milyen a hangja de nem tudom felmásolni telefonról a gépre a videót
Én is gratula neked. Én nem prop-tech-et fogok venni hanem healtech-et, de az ugyanaz. Ma megyek Ágóhoz.
Majd ha beszerelted oszd meg a tapasztalatokat.
Tutis, grat, jó vétel volt az tuti ;)
Én is vásárolni voltam ma: gear2dash. Előjáróban csak annyit hogy grat a proptechnek hogy magyarországon eladott, elvileg itthoni fejlesztésű elektronikához nem mellékelnek magyar leírást, csak angol manualt. De azért ütős kis cuccnak néz ki
Ja most nézem a leos kép használtautós..
nekem sajnos nincs rajta , gyári van
de majdnem ezt a motort vettem meg, de mégsem... nem úgy alakult...
Á nem vagyok én versenyző, bár Tibi Bódis rendszerét látva elcsábultam egy pillanatra Mármint a rendszer felé..
De Neked is jó dobod van, a Leo Vince se rossz, sőt kifejezetten szép!
ez jó tudni
nyár végére ha te is megunod úgyis ....
én kéztől vettem, szóval a jó vételt sajnos csak kifogni lehet, nem terem minden bokorban. Akitől vettem az rendszert vett helyette, szóval a slip-on már felesleges volt neki. Egyébként versenyzőknél érdemes kérdezősködni, ők szokták jobban cserélgetni a slip-ont rendszerre.
lehet, hogy egy kicsit tolakodó vagyok és ezért bocsánat

de nekem is ha szóba jöhetne, akkor csak használt
és köszi a választ
gratulálok!

és hol lehet ilyenhez hozzájutni, vagy egyébb dobhoz használtan?
használtam vettem, 2000km van benne, féláron
Ez durva dob még rajta, de valahogy a mivv a szögletessége miatt szebb
úúú ez nagyon gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűű
Én is nézegettem ezeket a dobokat.
Elég durva dob ez a miv.

Hol szerezted be? Magyarországi kereskedő?
és ha nem vagyok indiszkrét, $?

Gratulálok hozzá!
DURACELL!
Hogy vetted a gépedet 25-ös papirokkal? Egyszerűen bementél a kereskedésbe és újonnan lehet folytva vásárolni mint a kawa z750-et?
Ráhibáztál
Csak nem egy dobot fogunk látni?
amugy meg az én mocim különleges mert 26kw-os papirjai vannak de gyárilag és nincs benne a folytás.................xD ugyan ugy megy mint 1 rendes gixxer .........xD sztem ritka az ilyen!ezért nem akarok töle meg válni!egy nagy kérdés a K7-es idomzatot rá lehet tenni a k4-re átalakitás nélkül?vagy a k8-ast?
csecs én is most ezzel szopok :D csak én kiköttettem nincs 200e ft-om meg csinálni annyi hogy hogy a motor tejesitménye a felére csökken és fillog az F1 a kijelzön!ha kikötteted akkor minden joo söt sztem még 1 picit erössebb is a vas mint amugy.egy hátránya van! vagy az f1 villog felváltva a höfokkal és a piros fény a fejedbe vagy nincs piros fény és csak a c-28 van a kijelzön ez azért szar mert nem mutatja a höfokot ugy hogy marad a piros fény :)
Kipróbálod, és érzed hogy 6ezer fölötti fordulaton nagyon gyenge.
HEHEHEHE este teszek fel képet az új szerzeményemről, addig is marad a titkolózás
És esetleg ha egy k4-esnek ilyen baja van miben jelentkezik ez, motornézésnél esetleg honnan eshet le nekem h ez a baja?
Azt elfelejtettem hozzáírni, hogy nem Suzuki van a példában. De lényegében mindegy, az elv ugyanaz.
Én hallottam olyanról, aki ki is vette. Kicsi átalakítás kellett hozzá az airboxon. Véleménye szerint jobb lett a gép....
Nem feltétlenül. Láttam már hibát 1500 km után, és tudok motort amiben 50e km van hiba nélkül.
Oké, így helytálló a tanácsod.