Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is csak ideiglenes megoldásnak gondoltam. Arra akartam rávilágítani, hogy nem az van, hogy beszarik a pillangó és rögtön tréler. Mozgásképes marad a moci.
A végállásban kikötés NEM megoldás! A motor nem 100%-os üzemmódban működik ilyen esetben (saját tapasztalat :( )
Ez valóban típushiba, de javítható. Viszont ettől függetlenül nagyon megbízható motorról van szó. Több példányt is ismerek 50e km feletti futással.
Nem. Amelyiken eddig nem jött ki talán ezután sem fog.
azért nyugtass meg, hogy ez nem feltétlen következik be minden k4-esen!
Másodlagos pillangószelep motorja-vezérlése beszarik. Ki lehet köti végállásban, meg lehet csináltatni, vagy lehet szívósort cserélni 200 000-ért.
amúgy grat a gixxerhez! látom te is tolna megyei vagy:) remélem majd találkozunk tavasszal mikor végre jó idő lesz!
tutis! én ha kell 5 évet is járok a bíroságra a pénzemért, de addig csak felfelé fog az össze szórzodni! majd a biztosító eldönti, h neki melyik a jobb, a most fizet kevesebbet, v később többet, nagy hibát követett el ő is az én esetemben! biztos, h sokáig elfog húzodni az ügy de azt tudom, h a pénzemről nem mondok le és elvből is harcolok mert ilyen aljasságot nem tehetnek meg!
igen ez elég nagy szégyen, én vidéki gyerek vagyok és látom, h a sok szerencsétlen veszi fel a provident meg hasonló uzsorapénzeket és a reklámok amiket a tv-ben leadnak, h milyen egyszerűen fel lehet venni a providentet hát az nevetséges és a sok hülye bedöl nekik! szinte nap mint nap dobnak a postaládába ilyen ajánlatokat, nálunk olvasás nélkül megy alapból a kukába, életünkben egyszer volt egy autóhitelünk mert úgyhozta a sors, h nem volt hirtelen annyi kp. de azt is visszafizettük egy év múlva szerződés felbontással mert akkor se lehetett tudni, h meddig bírja a forint!
nekem is hasonló dolgokat mondott a károkozó biztosítója! elég viccesek! na mindegy én már nem rágom magam a szemétkedésen, de a péntemről nem mondok le és be lesz hajtva a kár + az értékcsökkenés + a használatból való kiesés!
Hali mindenkinek!
A segitségeteket szeretném kérni. Motor vásárlás előtt állok, mindenképp gsx-rt szeretnék. nagyon tetszenek a k4es tipusok, de hallottam egy olyat hogy ennek a tipusnak van egy befecskendezősor tipushibája... erről szeretnék többet megtudni, bármilyen tapasztalat érdekelne. Előre is köszi mindenkinek
Helló Gixxer600K7!Én most olvastam mi történt veled, sajnállak.Én 2007. 09. 27-én hasonlóan jártam, mint te, csak én kocsival voltam. Mentem a 6-oson és egy faszkalap kijött elém, mert ő szarik a STOP táblára. Én az árokban kötöttem ki, mert félre rántottam a kormányt. Nálunk akkor a rendőrség tett hivatalból feljelentést a srác ellen. Az Ő biztosítója mondta nekünk hogyha, én nem rántom félre a kormányt, hanem neki megyek, akkor 1-2 hónap alatt lezárul az ügy. Szerintem egy normális ember nem fog valakibe belemenni hanem, elkerüli az ütközést. Mert ugye ezt tanítják a KRESZ-ben is. 6 hónap lett belőle mire kifizették a totálkárt. Szerencsére! Azóta még jobban figyelek, főleg, hogy sikerült megvennem az első nagy motoromat (Gsxr 600 K7).
Imádom, de még csak hidegbe tudtam vele menni és már alig várom a jó időt:) Én is mindenkinek balesetmentes km-ket kívánok és napos időt.
Üdv.: Gyula
Köszi szépen, a design Shaktinak köszönhető:)))))))
www.g-design.hu
Pályára tuti belövetném, de utcára. Ki-ki döntse el.
Ezt neked kell igazábol eldönteni az anyagi lehetőségeid és hogy mennyit mész közúton a mocival. Ha beállíttatod veszteni nem vesztesz semmit érzékenyebb lesz a gázadásodra, fogyasztás miatt is jo lehet. :)))
A kérdés csak az hogy utcai motorozáshoz megéri-e az az 50.000 Ft amennyiért beállítják a mocit padon
A dob hangja jó bár hangosabb kicsit a többinél. Nekem nagyon tetszszik. Abban igazad van pályán nagyon érezhető a beállítás hatása, de közuton is mert kezelhetőbb és finomabb lesz a gázreagálása a motornak.
Nekem yoshi rendszerrel meg lett mérve a motor, és állítottak is rajta. De gyári beállításon volt a legerősebb. :)
PC biztos hozott volna rajta, de a gyárit csesztetve csak rontani lehetett. Lyuk nincs sehol, egyenletesen épül fel 11000-ig a teljesítmény és 15000-ig van 1 asztal ahol 8 pacit változik mindösszesen.
De ennek igazán pályán érzed hatását. Gondolom én. Milyen egyébkén a Suono kidörrentő? Szépen dalol? :)
Szia!
Gyárilag a gixxerekben 5-6 ezer között gyári dobbal is van lyuk, ami miatt elvész ezen tartományban az erő.Ha rendszert teszel fel akkor a katalizátor és a lambdaszonda kivétele után 6-8 ezer között kell lyukra számítani. Ha csak gyári dobot cserélsz le akkor is megváltozik a gázáramlás a kipufogóban és szintén lyuk lesz benne. Ha nem cserélsz semmit akkor is érdemes beállítani, mert a gyári beállítás szerint a motor 5-7 ezer között elsokall. 2000-ota gixxerekkel megyek és ha nincs semmi változtatva rajta én akkor is bemérettem mert jobb lett a motor.
Sajna egy olyan országban ahol az uzsorakamatot ( thm 250% + ) reklámozni lehet nem nagyon kell csodálkozni az ilyenen. Sajnos.
Jobb ha tudjátok, a biztosítók nem csak Magyarországon ilyen szemetek. Mit gondoltok miből élnek ilyen jól? Hát a ki nem fizetett kártérítésekből!
bátyámnak 2,5 fél év után fizettek, 3x volt bíróságon...
Nem! Nekem is nagyon bejön!
nekem is meglesz simán az 1 év a dolgok lassú haladása miatt! sajons ez megy magyarországon mocskos biztosítók mikor fizetni kellen azonnal kiakarnak bújni a kötelességük alól!