Én is csak ideiglenes megoldásnak gondoltam. Arra akartam rávilágítani, hogy nem az van, hogy beszarik a pillangó és rögtön tréler. Mozgásképes marad a moci.
tutis! én ha kell 5 évet is járok a bíroságra a pénzemért, de addig csak felfelé fog az össze szórzodni! majd a biztosító eldönti, h neki melyik a jobb, a most fizet kevesebbet, v később többet, nagy hibát követett el ő is az én esetemben! biztos, h sokáig elfog húzodni az ügy de azt tudom, h a pénzemről nem mondok le és elvből is harcolok mert ilyen aljasságot nem tehetnek meg!
igen ez elég nagy szégyen, én vidéki gyerek vagyok és látom, h a sok szerencsétlen veszi fel a provident meg hasonló uzsorapénzeket és a reklámok amiket a tv-ben leadnak, h milyen egyszerűen fel lehet venni a providentet hát az nevetséges és a sok hülye bedöl nekik! szinte nap mint nap dobnak a postaládába ilyen ajánlatokat, nálunk olvasás nélkül megy alapból a kukába, életünkben egyszer volt egy autóhitelünk mert úgyhozta a sors, h nem volt hirtelen annyi kp. de azt is visszafizettük egy év múlva szerződés felbontással mert akkor se lehetett tudni, h meddig bírja a forint!
nekem is hasonló dolgokat mondott a károkozó biztosítója! elég viccesek! na mindegy én már nem rágom magam a szemétkedésen, de a péntemről nem mondok le és be lesz hajtva a kár + az értékcsökkenés + a használatból való kiesés!
Hali mindenkinek!
A segitségeteket szeretném kérni. Motor vásárlás előtt állok, mindenképp gsx-rt szeretnék. nagyon tetszenek a k4es tipusok, de hallottam egy olyat hogy ennek a tipusnak van egy befecskendezősor tipushibája... erről szeretnék többet megtudni, bármilyen tapasztalat érdekelne. Előre is köszi mindenkinek
Helló Gixxer600K7!Én most olvastam mi történt veled, sajnállak.Én 2007. 09. 27-én hasonlóan jártam, mint te, csak én kocsival voltam. Mentem a 6-oson és egy faszkalap kijött elém, mert ő szarik a STOP táblára. Én az árokban kötöttem ki, mert félre rántottam a kormányt. Nálunk akkor a rendőrség tett hivatalból feljelentést a srác ellen. Az Ő biztosítója mondta nekünk hogyha, én nem rántom félre a kormányt, hanem neki megyek, akkor 1-2 hónap alatt lezárul az ügy. Szerintem egy normális ember nem fog valakibe belemenni hanem, elkerüli az ütközést. Mert ugye ezt tanítják a KRESZ-ben is. 6 hónap lett belőle mire kifizették a totálkárt. Szerencsére! Azóta még jobban figyelek, főleg, hogy sikerült megvennem az első nagy motoromat (Gsxr 600 K7).
Imádom, de még csak hidegbe tudtam vele menni és már alig várom a jó időt:) Én is mindenkinek balesetmentes km-ket kívánok és napos időt.
Üdv.: Gyula
Ezt neked kell igazábol eldönteni az anyagi lehetőségeid és hogy mennyit mész közúton a mocival. Ha beállíttatod veszteni nem vesztesz semmit érzékenyebb lesz a gázadásodra, fogyasztás miatt is jo lehet. :)))
A dob hangja jó bár hangosabb kicsit a többinél. Nekem nagyon tetszszik. Abban igazad van pályán nagyon érezhető a beállítás hatása, de közuton is mert kezelhetőbb és finomabb lesz a gázreagálása a motornak.
Nekem yoshi rendszerrel meg lett mérve a motor, és állítottak is rajta. De gyári beállításon volt a legerősebb. :)
PC biztos hozott volna rajta, de a gyárit csesztetve csak rontani lehetett. Lyuk nincs sehol, egyenletesen épül fel 11000-ig a teljesítmény és 15000-ig van 1 asztal ahol 8 pacit változik mindösszesen.
Szia!
Gyárilag a gixxerekben 5-6 ezer között gyári dobbal is van lyuk, ami miatt elvész ezen tartományban az erő.Ha rendszert teszel fel akkor a katalizátor és a lambdaszonda kivétele után 6-8 ezer között kell lyukra számítani. Ha csak gyári dobot cserélsz le akkor is megváltozik a gázáramlás a kipufogóban és szintén lyuk lesz benne. Ha nem cserélsz semmit akkor is érdemes beállítani, mert a gyári beállítás szerint a motor 5-7 ezer között elsokall. 2000-ota gixxerekkel megyek és ha nincs semmi változtatva rajta én akkor is bemérettem mert jobb lett a motor.
nekem is meglesz simán az 1 év a dolgok lassú haladása miatt! sajons ez megy magyarországon mocskos biztosítók mikor fizetni kellen azonnal kiakarnak bújni a kötelességük alól!
A segitségeteket szeretném kérni. Motor vásárlás előtt állok, mindenképp gsx-rt szeretnék. nagyon tetszenek a k4es tipusok, de hallottam egy olyat hogy ennek a tipusnak van egy befecskendezősor tipushibája... erről szeretnék többet megtudni, bármilyen tapasztalat érdekelne. Előre is köszi mindenkinek
Imádom, de még csak hidegbe tudtam vele menni és már alig várom a jó időt:) Én is mindenkinek balesetmentes km-ket kívánok és napos időt.
Üdv.: Gyula
www.g-design.hu
PC biztos hozott volna rajta, de a gyárit csesztetve csak rontani lehetett. Lyuk nincs sehol, egyenletesen épül fel 11000-ig a teljesítmény és 15000-ig van 1 asztal ahol 8 pacit változik mindösszesen.
Gyárilag a gixxerekben 5-6 ezer között gyári dobbal is van lyuk, ami miatt elvész ezen tartományban az erő.Ha rendszert teszel fel akkor a katalizátor és a lambdaszonda kivétele után 6-8 ezer között kell lyukra számítani. Ha csak gyári dobot cserélsz le akkor is megváltozik a gázáramlás a kipufogóban és szintén lyuk lesz benne. Ha nem cserélsz semmit akkor is érdemes beállítani, mert a gyári beállítás szerint a motor 5-7 ezer között elsokall. 2000-ota gixxerekkel megyek és ha nincs semmi változtatva rajta én akkor is bemérettem mert jobb lett a motor.