Halihó!
Megvan az elektromos hibám! . Kellett egy egész délután hozzá, mire végigszórakoztam az elektromos hálózatot. Az indítókapcsolóm szarakodik, valószínű a rézpólusok adták meg magukat. Volt már valaki, aki ilyen gondja volt? Ja és a nagy keresgélésben találtam egy PROP TECH nevű panelt ami nem hiszem, hogy gyári tartozéka a vasnak. Ez iktatja ki a K4-ben a zajtiltást?
Előzmény:
Gyújtásnál míg végigszalad a kontroll, normálisan világít a tompított illetve a refi is, de mihelyt elindítom a moccot csak helyzetjelzőm van. Hol keresgéljek hiba után?
Köszi tutis!Amúgy ma lett beszerelve a Xenon szett!
Ekkora szopást vele...15-19ig!
Majdnem sírtam mikor az egész fejidom lógott és 20ezer csavar volt az asztalon!
De sikerélmény,csak tesztelni nem tudom még!
Egy segítség kérés!
Ha valaki szerelt K8ba xenont....búrát nem égeti a hő?
Most nem tudom mi a pontos neve de alighanem projektoros a tompított igaz?
Ha jól tudom az a belső gömb az üveg és a külső pedig műanyag!
Van mitől félni!?
sziasztok... tudna vki segíteni abban, hogy a k3as 600as gixxeren hova kell kötni a fokozatkijelzőt? házilag fogom megcsinálni, de nem tudom hol kell mérni a fesz szinteket, mert ha jól tudom feszültség szintekre kapcsol, és ezek alapján érzékeli, h hányadikban van éppen..
Én február 6-án kenettem egy jót!
Igaz 200-nál többet nem tudtam menni!Ott volt a biztonság érzetem vége!
Te tutis vagy akinek K8 van!
Amikor bekapcsol a hűtőventi és netán úgy állítod le a mocit,hogy még megy,akkor neeked is egyből leáll a ventilátor?
Más vagy régebbi Gixxeren és haver GSR-jén is ha leállítottad de nem hűlt még vissza akkor addig ment még a venti!
Ez aksi kímélése miatt lett máshogy kötve?
Úgyértem ha leállítod a venti is leáll és nem hűti le!
Én ha kihúzatom majdnem teljesen tiltásig bármely fokozatba és visszaengedem a gáz akkorát ló mint egy puska.... Csak nem lesz baja, de én már többet nem kőtök rá.
Én azért hallottam rémhíreket. A durrogást az okozza hogy nem minden benzin ég el, és a kipuffba jutva belobban. Szerintem ez korántsem egészséges. Illetve most kicsit gyengébb a vas alul, szóval én mindenképp teszek bele commandert
Tutis kolléga! Ma jobban utánanéztem ennek a durrogásos dolognak! A szervizesem,azt mondja nem kell emiatt aggódni,nem lesz ebből baj..Meg egyébként is,a gyakori durrogások a hidegebb miatt voltak,igaza van,mert nyáron nem is durrogott szinte!Erre nem is gondoltam! Szóval annak tudható be,hogy nincs még nyár! De ilyen szelep leszakadásoktól abszolút nem kell tartani!
Sziasztok! Friss apukaként...Nem találtam a benzinszűrőt a gépben! Gondolom ez nem véletlen. Célszerűe belekötni egy szűrőt vagy időközönként használjak valamiféle injektortisztítót?
Hülye kérdés lehet, de ezt hirdették 15ezer kmel? Én is nézegettem
Megvan az elektromos hibám! . Kellett egy egész délután hozzá, mire végigszórakoztam az elektromos hálózatot. Az indítókapcsolóm szarakodik, valószínű a rézpólusok adták meg magukat. Volt már valaki, aki ilyen gondja volt? Ja és a nagy keresgélésben találtam egy PROP TECH nevű panelt ami nem hiszem, hogy gyári tartozéka a vasnak. Ez iktatja ki a K4-ben a zajtiltást?
Előzmény:
Gyújtásnál míg végigszalad a kontroll, normálisan világít a tompított illetve a refi is, de mihelyt elindítom a moccot csak helyzetjelzőm van. Hol keresgéljek hiba után?
Ekkora szopást vele...15-19ig!
Majdnem sírtam mikor az egész fejidom lógott és 20ezer csavar volt az asztalon!
De sikerélmény,csak tesztelni nem tudom még!
Egy segítség kérés!
Ha valaki szerelt K8ba xenont....búrát nem égeti a hő?
Most nem tudom mi a pontos neve de alighanem projektoros a tompított igaz?
Ha jól tudom az a belső gömb az üveg és a külső pedig műanyag!
Van mitől félni!?
Én is csatlakozom hozzátok egy SRAD-dal ha nem gond.
Igaz még nem hoztuk haza a mocit de március elején már itthon lesz!
Itt egy kép róla:
thnx
Igaz 200-nál többet nem tudtam menni!Ott volt a biztonság érzetem vége!
Te tutis vagy akinek K8 van!
Amikor bekapcsol a hűtőventi és netán úgy állítod le a mocit,hogy még megy,akkor neeked is egyből leáll a ventilátor?
Más vagy régebbi Gixxeren és haver GSR-jén is ha leállítottad de nem hűlt még vissza akkor addig ment még a venti!
Ez aksi kímélése miatt lett máshogy kötve?
Úgyértem ha leállítod a venti is leáll és nem hűti le!
Hát cidri volt
Mikor jössz át hogy megbeszéljük a megbeszélni valót?
Van egy szett oldalidomom K8-as 600-750-re,ha valakit érdekel,akkor alku képes vagyok:
http://www.kepesmotor.hu/idom/...
http://w
ww.kepesmotor.hu/idom/...