Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez csak tompított de olyan erős fénye van hogy akár felérhet egy távolságival is....
Ez tompított+távolsági együtt?
Pontosan. 1000-el nem lehet indulni stock600-ban. Viszont ha van 10Le hátrányod a másik 6kilósal szemben akkor azt pályán rendesen megérzed.
cimbimnek nem ér bele a gumiba, igaz hogy neki mégbeljebb van. De 2 személlyel már beleérne. Minden csak dőlésszög kérdése, kicsit jobban megdöntöd és kész.
Tutis!Szuper az a megoldás,nekem is bejön,így sportosabb a farka! De ha esetleg jönne egy kátyú akkor nem érne neki a gumi?vagy annyira nem engedi fel? Basszus ezt hallgassátok,nagyon brutál hangja van! tutis,ez még a Jardinenel is hangosabb szerintem! http://sportmotor.hu/motoros_v...
ha nem csapja agyon őket a válság minden héten jövök-megyek.
Mind1 ezt a kérdést valami benszülöttel kell majd átbeszélni.
Otthoni használatra tökéletes a megoldás, a többi meg nem számit.
Ha mész a labancokhoz, felteszed rendes helyre..
Az otthoni viszonyokkal tisztában vagyok, csakhát a nyáron motorral járnék osztrákiába és a labanc rendőr nem a rugalmasságáról híres. Azt tapasztaltam hogy a felhajtott rendszámra ugranak, de itt a rendszám gyakorlatilag 90 fokban van, csak azért hepciáskodhat hogy gyakorlatilag "bent van a gépben" a rendszám.
Gyorhajtás kizárva, csak a dizájnért csinálom.
hát a rendőr duzzog mindenért ha olyanja van, de inkább duzzogjon minthogy fizessem a 300ezreket
Előre is köszi! Amúgy a rendőr duzzoghat érte? Főleg az osztrák érdekelne ha van tapasztalat.
ha csak az indexed miatt vesz észre akkor baj van
hazamegyek lemérem a méreteket, cimbim felajánlotta segítségét, van vágógép. szóval eccerű lesz
Majd teszek fel képet milyen lett
Hát ez nagyon jó. Koppinthatok?
Gondolkodtam is rajta,meg tetszik is csak attól félek,hogy nem látszik rendesen...az autósok amugysem figyelnek ránk rendesen...ha még az indexet is leveszem és a helyére ilyet teszek...háát....nem tom
Mindenre van megoldás. Lámpába integrált index
Jól néz ki...csak nálam nem kivitelezhető,mert nincs hova rakjam az indexeim...
én ilyet fogok legyártani otthon
Befelé is be tudom hajtan..egészen rásimul a farokidomra csak az indexet kell utána tekerni :D
Jó lennének ezek a felhajtós konzolok, de: Mostmár sajnos ha felhajtod, pont lehet azzal szívod meg, mert mégjobban láthatóvá teszed. Pl az M0-áson a fent lévő kamerák premier plánba le tudják fotózni. Inkább befele, a föld felé kellene hajtogatni. Illetve én át fogom tenni a rendszámot a kerék fölé.
Szevasz,

Nem tom milyen rsz-tartóra gondoltál,de ez az enyém és oda hajtom ahova akarom.az eredeti helyén fent van egy konzol és rsz ahoz van hozzáfogatva 2csavarral...nem kell szakadásig meghúzni és akkor kézzel könnyen lehet állítani...
Amúgy már nekem sem az az eredeti batár sárhányós rendszámtartóm van!Azóta már hasonló mint ami a tiéden is van és tényleg nem bonyolult!Csak szeretném felhajtósra megcsinálni és egy ilyen videó kommentárjai közé raktad be azt a linket,és gondoltam akkor az is ilyen felhajtós bisz basz! de akkor ezek szerint nem!
Amúgy nem ez az első gépem tutis! Már 2000-óta mocizom!
Nem is az extrák felrakásával kezdtem!Dehogy! Ahogy most áll a gép az 2 év eredménye! Persze,hogy nem először ezekre költöttem! Amúgy meg,teljesen nem tudod megismerni sohasem!Egy motor mindig tud újat mutatni! A tuningolással kapcsolatban igazad van,de ha meg már komolyabban versenyzek,nem egy utcai gépet alakítok át,és használom párhuzamosan utcára és pályára,hanem akkor egy konkrét pályagépre van szükségem pályára való beállítással,és nem egy utcaira ami ide is meg oda is jó! Mert teljesen más beállításokat kíván egy pályagép mint egy utcai!De ezzel nem mondtam újat főleg Neked! Arra jó,ha hobbi szinten élvezetből felmész körözni egy pályára és nincs különösebb szerepe az időnek,és csak saját magadnak számít esetleg!Arra okés egy utcairól némi átalakítás a pályaira!De egy komolyabb versenyzés céljából,mégha az hazai szinten is mozog,oda már pályagép kell,nem egy utcai átalakítása,mert az kevéés!De nehogy elbeszéljünk egymás mellett!
A tuningolást ne úgy nézd hogy 600-asból akarnak 1000-est A tuningolásnak versenyzői szinten van értelme, utcaszinten semmiképp.
Viszont ha pályázol, és még versenyzel is, akkor ott azért teszik bele a kütyüket, hogy az adott kategóriába jó legyen a motorod. A befecskendezés változtató kütyüknek meg nem az a lényege hogy plusz lóerőt adjanak, hanem a teljes fordulatszám tartomány minél jobb kihasználása. Plusz erőt, nyomatékot tudsz adni olyan fordulatszámokra, ahol vérszegényebb a motor. Ez jellemzően az alsó tartományok. Ide mindig elkél az erő, hiszen kigyorsításokból mindig több van egy pályán mint célegyenesből..De sose tuningolással kell kezdeni egy motor megvásárlása után, hanem gumi meg benzin. Erre kell költeni először hogy megismerd a vasat.
Az én rendszámtartómat magam csináltam
Szerintem az ermax-os cucc nem felhajtós..