Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tutis! Kérdeznék! Ezek az ermax termékeknél van k6-600-ra rendszámtartó!De ez csak sima tartó,vagy fel is csukódik? csak azért tőled kérdem mert te írtad oda azt a linket! a képből nem tudom megállapítani,bár nekik is írtam már!Szóval?
Régebben,amikor ez a speedbox bejött akkor volt csak az az egy fajtája ami nem jelzi a fokozatkijelzőt! Mára már ennek is több fajtája van,az enyémen jelzi mondom!Szóval van olyan speedbox ami jelzi!
ja,de az enyém speed box
Igen,de ha jól tudom,az ami a befecskendezésen változtat az nem olcsó!Ha ugyan arról beszélünk,amit nekem is ajánlottak és megváltoztattja a befecskendezést akkor az 80-90 rugó!Ennyit mondtak rá! Annyit meg szerintem nem ér meg! Mert ha tényleg a végtelenségig akarja tuningolni az ember a mociját akkor inkább vesz egy 1000-est és az alapból messze többet tud mint egy hatkilós agyontuningolva!És bármit is teszel bele az sosem lesz olyan egetverően más mint egy alap!Nem azt mondom,hogy nem lesz érezhető a változás,de nem lesz belőle mondjuk egy 750 ez tény!Az meg a másik hogy egy rakás pénzt áldozol rá,amit ha kiszámolsz összességében akkor már vehettél volna egy nagyobbat,és az meg alapból többet tud!Én annak vagyok a híve,hogy legyen szép optikailag és addig tuningolom amíg az nem olyan egetverően drága és mindenképpen az egészséges határokon belül mozog! Szóval ilyen power commander nálam nagyon felejtős! Csak addig amíg kiiktatom a gyári szarságokat!És ennyi!Nem is kell több!Amúgy nekem jelzi a fokozatkijelzőt,mert ebből is van 3-vagy 4féle!Ami a gyári fok.kijelőt használja,van ami abszolút nem használja és csak 4-est mutat,van aminek külön fok.kijelzője van,meg van asszem még 1!
Ezt szépen leirtam!
Engem nagyon zavarhogy állandóan 4.-ben vagyok,ugyhogy kiszereltem.
Jasja, mindkettő ugyanarra való a speedbox is és a gear2dash is, a külömbség csak a váltókijelző támogatásban van..
Azaz!Speedbox,de elvile az is kiiktatja a környezet védelmi tiltást + a végsebességtiltást is!
Szia Bear!

Neked akkor nem gear2dash-od volt hanem speedbox-od. A külömbség a kettő között annyi hogy a gear2dash suzukihoz van tervezve és nem bántja a váltókijelzőt, azaz ha jól tudom küld jelet a gyári kijelző felé hogy hanyasban van a motor, mit kell mutatnia. A speedboxnál sajna nem lehet bekötni íly módon, amellé kell a prop-tech-es váltókijelző.

Nayg érzést nem kell várni tőle, viszont "kisímítja a fordulatszám tartományt. Nekem a K8-ba 4-5000-nél van egy elég érezhető lyuk, amikor beletettük a cuccost eltűnt a lyuk. Kicsit vehemensebben vette a gázparancsokat, jó érzés volt. Aki plusz erőt is vár a tuningtó, válassza a prop-tec-es cuccok közül azt amelyik a befecskendezést tudja állítani, az ad még kakót a seggünk alá..
Nekem is volt prop-teches cucc a motoromban de nem éreztem sok változást,csak annyit,hogy állandóan 4.-et mutatott a fokozat kijelző és ez engem zavart,ugyhogy most a polcon van!És a xenonról kevés a műbizonylat!Automata fényszóróállitás és lámpamosó kell,bár ez az autóknál van,motorba eggyáltalán nem lehet!Hiába E jelesek a xenonok nem fogadja el a rendőr!
Új smájilik!
A fordulat majdnem mindegy. Egyszerű módszer. Gyorsítasz és aláfeszítesz a váltókarnak. Nem mint az állat de eléggé. Abban a pillanatban, hogy elveszed a gázt ugrik a következő fokozat. Amíg gyorsítasz úgy sem tudod feljebb rakni.
Így van! Szépen lassan összecsiszolódtok a kicsikével aztán nem lesz semmi hiba.
Köszike!
Remélem nem baj,ha sok hülyeséget fogok még kérdezni!
Itt legalább kapok választ,ez egy jó fórum!
Szerintem bármi bajom van itt kapok választ!
Majd belejössz! Idővel majd összeszoksz Lilivel
Olajcsere majd most lesz tavasszal!
6ezres szervíz.
Kuplung nélkül?Tudom,hogy beveszi felfelé legalábbis,ha jó fordulaton van!
De 5500km van a vasba,szerintem még nem koptak be úgy a dolgok!
Vagy lehet még az is baj hogy olyankor gyorsabb a kezem mint a lábam?
És előbb felengedem a kuplungot?
Nem sokszor csinálta,de azért néha idegesített mikor bőven 10k felett váltottam el az egyet és nem vette be.
Válts kuplung nélkül
Próbáld kuplung nélkül.
e
Olajcser?
Lenne egy kérdésem,bár lehet az én balfaszságom,hogy még nem vezettem sokat...
Szóval van amikor kigyorsításnál amikor egybe megtépem és 2-be raknám nem mindig veszi be rögtön elsőre!
Az lehet,hogy a lábammal finoman húzom a váltót vagy esetleg a kuplungon kéne picit utána húzni?
Bár a holtjáték nem olyan nagy!
Én a magam balfaszságára tippelek,de ha valaki tud rá valamit írni meghallgatom szívesen!
Köszike
Hát én este biztos hogy nem fogok vele motorozni mert már egyszer így megszívtam. Nekem tök mindegy hova világít csak legyen ott valami hogy a rendőr ne büntessen meg. itt vettem valamelyik fórumba irt egy srác és tőle. 2 ilyet adott 8 ezerért.
OK! Megtaláltam. Köszke!
A bázismotornál találsz ilyen lámpát jó árba.