Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmmm, az jó. Én szolid árban csak olyat találtam ami ködfényszóró. Az csak vízszintben egyenesen világít, ezáltal nem látható az úttest jobb széle, úgy mint a szabvány lámpáknál.
Egy kis vidító ebben a nem épp motoros időben http://www.indavideo.hu/video/...
Nem tompító hanem tompított
Tompítóként
Igen,nos van az enyémben is! 4000-től 8000-ig érezhető a változás 1-2-3-ban! Igazából,ha ez bennevan,az igaz,hogy kiiktatja a környezetvédelmi folytást,és így elég valószínű hogy nem megy majd át műszakin,hacsak nincs ismerettséged!Az enyém már a xenon és a kipuff miatt sem menne át,mert ugye a xenonról is kell műbizonylat!Elvileg!A kipuff,meg nagyon hangos,a megengedett zajszint felett van!Így már csak hab a tortára az elektronika!Szóval érezhető a változás,de azért nem lehet beszarni tőle! Személy szerint amikor az első fogaskerekemet cseréltem elől,egy foggal kissebbet az jobban érezhető volt mint ez! De azért nem rossz!
én kipróbáltam, csak ajánlani tudom
Ha már egyediségnél tartunk, meg tuning dolgoknál, kinek mi a véleménye/tapasztalata a Prop-tech féle Gear2Dash chipről? 19k és kiiktatja a környezetvédelmi tiltást 1,2,3-ban, ami sztem nem rossz. Még decemberben nézem egy gyorsulást a mocimmal és mikor 3.ban 12ezernél felváltotam 4.-be és a fordulat kb 11ezer lett, éreztem egy kurvanagy picsánrugást, szal érezhető a folytás.
Az igaz,nem lesz sokkal egyedibb,de én már a magaméról beszéltem és itt nem csak a sportlégszűrő tartozik bele az "egyedi" fogalomban! Szal érted?! Bocsi ha féreérthetően fogalmaztam!
A műanyagot egy esztergályos ismerősöm csinálta abból a kemény fajta műanyagból amit hengerbe árulnak. azzal vágtam le amivel az idomot is farigcsáltam. több hegy van hozzá és akkora mint egy távirányító hasonló a dekopírhez. f@sz tudja a nevét, apámé csak rátaláltam.
Jah igen!
Sorry!
Nagyon tetszett azért szedtem le magamnak!
Jó érzés az aszfalthoz közel lenni!
Kérdezhetek? A lámpa sima optikás ködfényszóró, vagy direkt tompítottként funkcionáló?
meg milyen műanyagot sikerült beletalálni?
zsír lett! A műanyagot mivel vágtad le és hogy dolgoztad el a szélét hogy passzoljon? (mármint a kiálló részre gondolok.)
Köcce! Kívülről is van képed hogy néz ki?
Hát még szép hogy emlékszem, remélem lesz még sok ilyen közös képünk!
Tavasszal belecsapunk a lecsóba
Látom mindenki az elvonási tünetektől szenved.
Kitartás, már csak pár hónap...
Tűkön ülsz,mi he?
Hát már én is mennék újra egy jó kört.Emléxel a jó kis közös fotónkra a mensel-nél?A két szép gixi egymás mögött...mmmmmmm
tutisnak itt egy kép a lámpa megoldásról ha kimész belőle.....
Légszűrő ügyben. 1. Egy sportlégszűrőtől még nem lesz egyedi a motorod. 2. A tisztítási gyakoriságot a körülmények határozzák meg. Ha minden nap földúton kell hazamenned akkor valszeg hamarabb elkoszolódik.(A Kawasakimból egy teljes halottasház jött ki darazsakból. Nem vicc. Volt benne vagy 20) 3. Mindenképpen van értelme mert a gyári befecskendezésnek semmi köze az ideálishoz. Alul majdnem az összes túl sokat kap. Több levegő csak jót tehet neki. 4. Az én giximhez 2006-ban 12 ropi volt a gyári légszűrő. 14500-ért vettem K&N-t meg 3500Ft-ért tisztítószettet. Na most a tisztitó úgy számolom 50 mosásra elég mert a 7-8 alkalom alatt nem fogyott látványosan.
Tőlem nyúltad Te disznó!
Ja,még annyit,hogy én szivesen elbíbelődök vele!Nem okoz gondot ha 3-4000-ként kell tisztítani!Én szeretem,ápolni,karbantartani,kényesztetgetni! tutis,ha tudnád milyen mizéria van nálam egy-egy téli elrakás előtt! Szalon állapotúra tisztítom le a mocit! Megnézhetnéd,azt hinnéd új! Nem csinálok meg mindent rajta egy nap,mert akkor nem jut a következő napokra! Hátul a fogaskerék és alánc is olyan szinten tiszta,hogy azt hinnéd most cseréltem!A leg kisebb kis cm-re is benyúlok és kitisztítok mindent amit tudok! Nem egyszer volt olyan hogy a benzinkútnál megkérdezték tőlem,hogy most hoztam e ki a szalonból! Szóval nekem ez az életem,és nem egy ezköz arra,hogy jól érezzem magam!Ha nem lenne...
pff.. Bele se gondolok!
Figy,oké,így is van valamilyen szinten,de azért ha már az ember cserél kipuffot,meg minden kis ínyencséget akkor azért szoktak beletenni sportlégszűrőt is,hogy teljes legyen a kép!Meg kell is az azért egy sportkipuff mellé...
Jó lenne a BT-016 ha...nem a butított verziót rakták volna a gixxerre. Így ez sajnos hátul csak 2, elől csak 1 komponensű. A diablóval csak pozitív tapasztalatok vannak, sokan használják. A legjobb gumi utcára, amivel még pályára is fel lehet merészkedni..
Banderasz: A gyári levegőszűrő 6500Ft, míg a K&N 21. Plusz a K&H-hez vehetsz még impregnáló olajat is pár ezerért, meg tisztitószettet, szóval olyan 25 alatt nem úszod meg. Szűrőt 12ezrenként kell cserélni, szóval én 4 cserét ki tudok hozni , azaz 48 ezer km-et tudok menni gyári szűrővel ugyanannyi lóvéért. Lehet 5ezrenként is olajozni mint mondtad, csak akkor nem szűr olyan szinten mintha 2-3000-renként olajoznád. Meg itt az is számit mennyi idő alatt teszed bele a km-t. A gyári rendszer úgy van kitalálva hogy pont jó neki a levegőmennyiség. Persze lehet ezen javítani, de míg nem használod ki egy rendszerrel vagy benzin befecskendezés növeléssel, addig felesleges. Itt nem a levegő a gáz, hanem a benne lévő por, kosz. HA ritkán olajozol, több koszt engedsz be az égéstérbe..A gyári szűrőt is lehet tisztítani kis mértékbn, levegővel kifújod a koszt a résekből ha időközben koszosodna...De ha mindig tiszta szűrőt akarsz, akkor ott a K&N, lehet tisztítani. Csak macerás..
Hy hy!
Mit tud a diablo?
Úgyértem milyen tapasztalatok vannak?
Kevés km van bennem és Lilibe( így hívom a mocim) 5500km de a térdkoptatómat már letettem egy picit! Szóval tapad a bridge is
Hozzá kell tenni,hogy aki Veszprém megyében ismeretes,az tudja milyen frankó körforgalom van Balatonfűzfőnél!
Ott sikerült letennem a vasat!
Valakinél láttam egy képet...le is nyúltam és az Ő szavait idézve remélem egyszer én is leszek ilyen helyzetben ennyire lapon!