Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A q8 olajak jó minőségűek, nyugodtan bele rakhatod a vasba. Minden szükséges minősítéssel rendelkezik, és én is csak jókat hallottam róla..
ECU - Elektronic central Unit - központi vezérlőegység. A motor lelke. Ez felel többek között a gyújtástérképért. ezt szokták hozzáigazítani a sportlégszűrőhöz.
Nem értem...mi az az ecu?és hova kell hegeszteni?
ez ott hibádzik, hogy az ecu-t is hozzá kell heggeszteni, addig csak optikai tuning lesz
Üdv!
Használ valaki a motorjában Q8 SBK racing olajat?
Minősítései alapján jó, csak nem hallottam szinte semmit erről az olajról... nem tudom hogy bele-e merjem rakni a gépezetbe....
Azt tudom,hogy 20körül mozog,viszont nem érdekel a teljesítmény,de ha később rendszerem lesz akkor a direktszűrő alap a több levegő miatt!
És lehet megtérül az ára,attól függ a papírt mikor kell cserélni,azaz a gyárit!
Meg az autóból kiindulva kicsit öblösebb lesz a hangja,az se lenne hátrány!
Szóval mit tegyek!?Tavasszal 6ezres szervíz akkor szeretném cserélni!
Jah és nem pályázok,de jó hogyha tutul a gép és a szűrő lehet az első lépés,aztán dob és rendszer!Szerintem!
Én is így tudom!
Na most erre inkább nem mondok semmit... én is gondolkodtam rajta,hogy kivonatom,de szar lenne úgy motorozni... dec20án még mentem vele és rem február is engedni fogja...
szerintem 18 ezernél van csere de jobb 12-nél
Én úgy tudom, hogy a gyárit 12000-ként cserélni kell.
nekem az a baj hogy márciúsig 15.-ig várnom kell mert kivan vonva a forgalomból és utanna lesz csak legális a motorozás
Tali a Mátrában,tavasszal
Lecsekkolom a 750-edet
Hja...kezdek én is megzakkani...csak legyen legalább 10-12fok..nekem az elég! :D rem februárban már lesznek ilyen idők!
Ez azzzzzzzzzz én is megörülők máááááááááárrrrrrrr
Jöjjön már az a kurv@ tavaaaaasz...
Azon felül, hogy a gyárit elég 6ezrenként kiporszívózni és csá, a sportszűrőt meg lehet mosni meg olajsprayvel fújni 2-3 ezrenként, és még csak teljesítménynövekedés sem lesz, pusztán jobban fog reagálni a gázra (feltéve hogy nincs hozzá rendszer, mert akkor más a helyzet)
Ha nem pályázol állandóan, felesleges. 21 ezer körül van, egy sima gyári kb 6000.
kevés a kraft?
vagy élettartamot szeretnél csökkenteni?
Van egy más jellegű kérdésem!
K8-as 600-asom van,vett már bele valaki direktszűrőt?
Tavasszal szeretném kicserélni a gyári szűrőt,de sajna nem találok semmi linket vagy olyan oldalt ahol megtudnám nézni mennyibe kerül vagy egyáltalán be tudnám szerezni!
Valaki tud segíteni?
Sziasztok!
Nekem is eelső motorom,minden értelemben!
Én annyit tettem,hogy bakra tettem a hátulját(csak hátsó emelőm van) betömtem rongyal a kipufogót,teli tankoltam és az akksit haza hoztam!
Fagyálló hűtőfolyadék van benne,szét nem fagyhat egyéb más probléma meg talán nem lehet egy új Gixxerrel sem,ha egész telet végig alussza beindítás nélkül nem?
Üdv:Tomi
én az aksi miatt szoktam hetente 1x beröffenteni, de úgy tudom, hogy jó üzemi hőfokra felmelegíteni, hogy a gyertyák is szépen égjenek ki és ne legyen koromlerakódás. a hőfok nálam is 105-ig elmegy bármikor.
A kormánytelónak nálam is van egy kis lógása de az teljesen normális (szerintem).
Városban, motoros talin folyamatosan menni fog a ventilátor. Én ezért szoktam le a Citadellás gurulásról. Amúgy a 104 teljesen jó.
Télen én havonta egyszer be szoktam indítani. Felmelegítem annyira, hogy a ventiálor bekapcsol majd visszahűt. Ha nem veszed ki az aksit akkor ez jó, mert megmozgatja benne az elektronokat és egy kicsit uánatölt. Ártani nem árt.
Zárt rendszerben a hűtővíz forráspontja nem 100 C fokon van, tehát semmi gáz. A leírtak alapján teljesen tökéletesen dolgozik a hűtőrendszer. A fölös hűtővizet meg kinyomja automatikusan, semmi baja nem lesz tőle.
Nyáron is ugyanígy dolgozik a hűtés, csak többet tutul a ventilátor. Ennyi.
Helo!

Olyan kérdéssel fordunák hozzátok, hogy nektek az üzemi hőfok mennyi körül mozog?Ma beröffentettem a gépet, igaz álló helyben volt, de olyan 0-1°C lehetett a helységben és mégis felment 104°C-ra.Ez az első igazi nagyvasam aztán így ez a 104°C egy kicsit megijesztett,(tisztában voltam vele hogy van rajta venti,de akkor is szokatlan volt) aztán le is állítottam, majd hallottam hogy megy a ventillátor,na ekkor beindítottam hogy vissza hűtse.Meg is történt olyan 96°C-ra.Aztán megint kezdett felkúszni és le is állítottam.Azzal nem vagyok tisztában hogy ha így 0-1°C körül képes álló helyben így felmenni akkor nyáron (35-40°C) tegyük fel egy motorostalin vagy lámpánál mi történik? Állandóan forrás pont körül ingadozik? Ja és hogy nemtom az köze van e ehhez az hogy az előző tulaj a MAX. felett olyan 2cm-el több hűtőfolyadékot öntött bele.Engedjem vissza a MAX.-ra? (mondjuk azért max. mert addig kellene önteni, de van e jelentősége hogy "kicsit" több van benne?)

Még 1 észrevétel:A kormánylengéscsillapító ahol fel van fogatva a villahídhoz, annak ott lógása lehet minimális, vagy csak annyira hogy forogni tudjon?

Előre is köszi

Üdv. Feri