Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem reális az ár, bár én azt mondom hogy franciában nem bízz csak végszükség esetén...

referencia:
http://www.spoilershop.hu/shop...
Valaki tud netán franciául? --
ezek érdekesek lehetnek:

http://cgi.ebay.fr/ws/ebayisap...

http:/
/cgi.ebay.fr/ws/ebayisap...


http://cgi.ebay.fr/ws/eba
yisap...


301 euro? 80 rugó? gyanúsan olcsó :s
www.olajshop.hu
Hiflofiltro olajszűrőt keress.
Olajból sok van ami jó, 10w-50-es full szintetikust érdemes használni. Én pl Repsolt töltöttem most bele, de váltani fogok ipone-ra (full power katana)
Hello, ti milyen olajat használtok? olajszűrőt honnan tudok beszerezni?
Látom itt is pang az élet.

Csak nem azon rágódik mindenki hogy jön a jó idő és elő kéne venni a lezsírozott vasakat?
-djjago- én is pont ilyen sárga-fekete gsxr-t néztem ki. Lehet nem egy férfias szín, de legalább az autósoknak kiszúrja a szemét...! Üdv.
Akkor már inkább a sárga-fekete
az én színeim: suzi: sárga-fekete, yamaha: kék-fehér: kawa: zőőd, honda: piros-fekete
így-így!
Elfelejtettem. A kék-fehér a gyorsabb szín.
Én is csak az előttem szólókat tudom erősíteni, a K3 is már nagyon patent gép, azzal se nyúlsz mellé, de a K4 nagyságrendekkel jobb, többet tud. Ja és a dizájn se az utolsó, a K4-est nagyon eltalálták!
Suzuki-piros, kawasaki-narancs, yamaha-piros-fehér, honda-fehér.
Ezek az én színeim. Ebből látszik hogy nem szeretem a tömegszíneket, mindig az eltérőt, feltűnőt keresem
Meg feketében
meg kékben
csakis K4!

Nem azért mert rossz lenne a K3, de annyi újításon esett át 2004-ben a gixxer, hogy egyértelmű a választás!
Egyik legszebb motor amúgyis a k4 gixxi 600 Pirosban!
MMex nagyon szép a géped!
Ja még annyi nézd meg hogy biztos e a lengedőnél jön e az olaj ,nekem is ott volt olajos mikor a víz szivattyú mögötti tömítés kiment. ha ott engedi akkor sincs nagy gond, a full tömítés készlet nincs10000ft. Otthon is könnyen javítható,bár a vizet és az olajat le kell engedni!
Hali. Én a k4-et ajánlom! Az hogy pörgösebb nem számottevöbb, mind a kettö 600-zas, a k4-nek jobb a féke(alul,felül radiális), kicsit könnyebb irányítan ha jobban tolod neki,és fiatalabb a dizájn (bár kinek mi tetszik),az olaj folyás a leeresztőnél nem nagy vasziszdasz(csak egy alu vagy réz alátét) ha nincs megszakítva a menet. Használd alku alapnak. Bármelyiket is választod nem foksz mellé nyulni,mind a kattőő tuti masina (bár ez egyértelmű:GSX-R ) Válassz szived szerint! Ja és figyelj a szervizkönyvre ha hiányos keményen alkuggy,nem mindegy hogy hogy kezded a szezont(szervizzel,vagy MOTOROZÁSSAL) Na de szte a k4-el jobban jársz ha pályára is el akarsz előbb utóbb jutni! Ja az olaj folyás NEM! gsx-r betegség!
próbáld ki mind a kettőt és amelyik neked jobban fekszik ved meg azt! az olaj leeresztő csavaros dolog meg szerintem nem suzuki betegség!
ja és még annyi hogy a K4-esnek az olajleengedő csavarnál szivárgott az olaj, a réztömítésre gondoltunk hogy biztos ki van menve, de a csávó azt mondta hogy ez Suzuki betegség, hogy a tömítés szarakszik...
Helo mindenki!Azzal a kérdéssel,kéréssel fordulnák hozzátok, hogy motorvásárlás előtt állok.A két kiszemelt egy Gsxr600 k3 és egy k4es. Csak előtte szeretnék pár infot azoktól akik ilyen gépeket nyüstőlnek. Ki melyiket ajánlja?! (gondolom mindeki azt amilye van) pl: olvastam olyat hogy a K4esek már pörgősebbek. Megkívánja a magasabb fordulatot...(ami számomra nem előny) Előre is köszi az infokat.

Üdv. Feri
Itt ez a rohadt tél szét unom az agyamat már a motor is fullra rendbe van rakva nem tudok magammal mit kezdeni!
Mondtam én, hogy jó az a ragacs!
na jelentem tegnap este megnéztem a hátsó lámpát hogy mennyire fogta meg a szélvédőragasztó. Hát annyira hogy ki se birnám taposni belőle hanem vagy a lámpa vagy az idom törne. kurvára megfogta, ugyhogy az már nem jön ki és ugy kell lefesteni.na de legalább nem fogom elhagyni.... az elejének meg kész az első tartó is, vasárnap beleragasztom azt is az idomba azaz a kúp alapú lámpakonzolt abba meg megy a lámpa.
Az elző mocimmal (SV) voltam, és szerinte a gixivel is leszek