www.olajshop.hu
Hiflofiltro olajszűrőt keress.
Olajból sok van ami jó, 10w-50-es full szintetikust érdemes használni. Én pl Repsolt töltöttem most bele, de váltani fogok ipone-ra (full power katana)
Én is csak az előttem szólókat tudom erősíteni, a K3 is már nagyon patent gép, azzal se nyúlsz mellé, de a K4 nagyságrendekkel jobb, többet tud. Ja és a dizájn se az utolsó, a K4-est nagyon eltalálták!
Suzuki-piros, kawasaki-narancs, yamaha-piros-fehér, honda-fehér.
Ezek az én színeim. Ebből látszik hogy nem szeretem a tömegszíneket, mindig az eltérőt, feltűnőt keresem
Nem azért mert rossz lenne a K3, de annyi újításon esett át 2004-ben a gixxer, hogy egyértelmű a választás!
Egyik legszebb motor amúgyis a k4 gixxi 600 Pirosban!
Ja még annyi nézd meg hogy biztos e a lengedőnél jön e az olaj ,nekem is ott volt olajos mikor a víz szivattyú mögötti tömítés kiment. ha ott engedi akkor sincs nagy gond, a full tömítés készlet nincs10000ft. Otthon is könnyen javítható,bár a vizet és az olajat le kell engedni!
Hali. Én a k4-et ajánlom! Az hogy pörgösebb nem számottevöbb, mind a kettö 600-zas, a k4-nek jobb a féke(alul,felül radiális), kicsit könnyebb irányítan ha jobban tolod neki,és fiatalabb a dizájn (bár kinek mi tetszik),az olaj folyás a leeresztőnél nem nagy vasziszdasz(csak egy alu vagy réz alátét) ha nincs megszakítva a menet. Használd alku alapnak. Bármelyiket is választod nem foksz mellé nyulni,mind a kattőő tuti masina (bár ez egyértelmű:GSX-R ) Válassz szived szerint! Ja és figyelj a szervizkönyvre ha hiányos keményen alkuggy,nem mindegy hogy hogy kezded a szezont(szervizzel,vagy MOTOROZÁSSAL) Na de szte a k4-el jobban jársz ha pályára is el akarsz előbb utóbb jutni! Ja az olaj folyás NEM! gsx-r betegség!
ja és még annyi hogy a K4-esnek az olajleengedő csavarnál szivárgott az olaj, a réztömítésre gondoltunk hogy biztos ki van menve, de a csávó azt mondta hogy ez Suzuki betegség, hogy a tömítés szarakszik...
Helo mindenki!Azzal a kérdéssel,kéréssel fordulnák hozzátok, hogy motorvásárlás előtt állok.A két kiszemelt egy Gsxr600 k3 és egy k4es. Csak előtte szeretnék pár infot azoktól akik ilyen gépeket nyüstőlnek. Ki melyiket ajánlja?! (gondolom mindeki azt amilye van) pl: olvastam olyat hogy a K4esek már pörgősebbek. Megkívánja a magasabb fordulatot...(ami számomra nem előny) Előre is köszi az infokat.
na jelentem tegnap este megnéztem a hátsó lámpát hogy mennyire fogta meg a szélvédőragasztó. Hát annyira hogy ki se birnám taposni belőle hanem vagy a lámpa vagy az idom törne. kurvára megfogta, ugyhogy az már nem jön ki és ugy kell lefesteni.na de legalább nem fogom elhagyni.... az elejének meg kész az első tartó is, vasárnap beleragasztom azt is az idomba azaz a kúp alapú lámpakonzolt abba meg megy a lámpa.
referencia:
http://www.spoilershop.hu/shop...