Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is jó lenne egy ilyen tank bőr hol lehet ilyet csináltatni és mennyiben fáj?
Sziasztok!
Van nekem egy eladó tankbőröm hibátlan állapotban. Suzuki 600 asra. Kék-Fehér.Illetve egy gyári plexim. Ha érdekel valakit írjon rám.
úgy értem hogy valahol azt irták, hogy van amelyiknél jobban károsul a motor mintha rajta sem lett volna, mert nem hajlik nem kopik és megüti a vázat stb. ennél meg ki van fejlesztve, hogy ennek legyen kampó ne a váznak.
. . . . .. .
A teszt alatt azt érted, hogy elestek vele és megvédte a motort?
Sziasztok! LSL bukógombáról van valakinek valami véleménye? tesztek szerint elég jó.
Szerintem nem a motorod dönti el hogy mennyivel járkálsz az utakon hanem te magad! Én már ezerszer leírtam de leirom mégegyszer hogy nekem egy babettám volt/van a gixxer előtt és mégis tudok normálisan (is ) motorozni!
pont ezt mondta haverom is, hogy azon lehet kapcsolgatni a fokozatokat. Hát erősen gondolkozok rajta. Ki kéne próbálni egyszer egyet.
GSXR1000 a te motorod
Hello. Érdeklődnék nállatok, hogy ti mit mondanátok nekem tanácsként? A szitu: Eddig sv650em volt de most télire eladtam. Eddig úgy volt, hogy tavaszal veszek megint sv-t zsír újat. De most nagyon afelé hajlok, hogy gixert kéne venni 2005 utánit. De az egyetlen egy problémám az, hogy attol félek ha ráülök sor4 re azon meghalok. Havernak van cbr600a egyszer kértem el tőle akkor is beleszaladtam 200ba. Az sv-men ugyan nem hajtottam soha, 2x mentem vele 200 fölött. Ebben kérném a ti tanácsotokat, mit javasoltok?
Szerintem akkor nálam is így lesz hagyom pálya beállitást és kész.
Ez is gumifüggő. N-TEC D211GP hátra hidegen 1.2! kell ha jól tudom.
Jó közelítéssel pályára előre 2.1 hátra 1.8-1.9. Utcára előre 2.3-2.5 hátra meg ugyan ennyi kivéve ha tehenet viszel állandóan. De mint mondottam van, hogy két pályanap között nem fújom vissza a gumit. A fogyasztásnövekedés nem izgat, a gumikopás szintén nem mert a hátsót 3-4-5 pályanaponkánt cserélem. Az első meg kibírt így is egy évet. Ha nagyobb túrára indultam akkor visszafújtam.
el kell menni kőműves mellé szabadidőben és megmaradhat a motor
Igen nagyot fogsz bukni ha most adod el, pláne ha hitel is van.

Szerintem ne add el inkáb ha megszorultál kérj fizetési haladékot a banktól vagy valami hasonlót + vond ki a forgalomból.
Sajnos az adás-vétel ilyen. Szeptemberben vetted meg a motort 2.6-ért? Szerintem (bár engem senki nem kérezett) ha teheted inkább tartsd meg.
Az ár irányár!
monjuk nekem 2.6 ba volt de ez senkit nem érdekel.
Egy kicsit mintha ár felett adnád. Ez irányár? 0km-es k8 van ennyiért szalonból.
Én úgy tudom hidegen: utcán 2.1, pályán 1.5
akkor külön-külön?
Olyan tényleg nincs
olyan nincs
Szia! De jó hogy írtál keresni akartalak. Tudnál nekem mondani gumi nyomást ami jó utcára és pályára is?
Ha már "vagyonokat" akartok fék-, és kuplungkarra költeni, szerintem célszerűbb és kifizetődőbb a bukásnál felhajlós verziót választani. Nekem ilyen van.
x-bike árul ilyesmit ha jól tudom.