Szia!
Ha van rá lehetöséged probáld ki mind a 3-at. Ugyis te döntöd el melyiket veszed meg .Ha viszont nincs
rá akkor én a te helyedben a 600-as mellett döntenék .Összehasonlitva a te 99-eseddel,akkora a
különbség mint a 600,és a 750-es között.Sokan rosszul értelmezik:a 750-es inkább a 600-asra hasonlit
mint az 1000-re.Ez igaz a kezességre,és nem az eröre! Haverok közül páran 750-röl 1000-re
váltottak,és nem tudják azt az idöt menni mint a 750-el .Szoval nehéz döntés,de ha én annyi idös
lennék mint te(bárcsak annyi lehetnék ),600.
Igaz, igaz.... Amúgy a ritka hűha az nem olyan nagy már (sajnos), csak azért van bennem tisztelet, hogy lépeget azért, főleg szarabb úton, amikor 2-3ba is elpattog meg szitál az eleje fordulaton.
Óra szerinti 17000km-el vettem most 33000km, minap kitaláltam majd 50.000km-nél meglepem magam egy ezressel.
Nagy szívszerelmem a 750, lehet nem csalom meg. De mi van azzal aki első motornak ezrest vesz?
Lehet igazad van, régi idők GP versenyein is 750esek mentek, mert már akkor rájöttek nem kell nagyobb.....
De aztán jött a megalománia és.........
Amúgy tök egyet értek Talmácsi Gáborral, ő úgy mondta ha valaki azt mondja neki hogy egy 600as motor az kevés, annak még van mit tanulnia a motorozásról....
Ez egyébként csúnya szó, hogy kevés, mert nem, csak az a baj hozzászoksz, és nem olyan hűha mint régen, amikor először ráültél. És az ember ösztönösen nosztalgiázik, hogy szeretné újra azt a "hűha"-t érezni, mint anno 3-4-5 éve, amikor ráült a 600asra....
Hogy érezd az előrelépést, 750-ast vegyél, tökéletes kompromisszum. 150 paci nem kevés, ellenben jó sok.
1000-est csak gyakrabban kellene gumiztatni.
Bár a 600-as is lehet elég lenne ha úgyérzed néha hogy húha, mert akkor lehet még fejlődni a 600-as kategóriában is..
Tök jó a téma, ezért nekem is muszáj írnom. Melyik gixxer legyen a következő? (600-750-1000)... Most egy 99-es 600am van, amit nagyon szeretek-imádok. Persze elmarad a K6-K8tól (174kg 110LE) de azért tud szépen menni ez is. Érdekes a viszonyunk, néha kevés az ereje, néha meg azt mondom dehogy kell nagyobb bőven elég ez. Most nem tudom eldönteni melyik énemnek higgyek. Elég sokat mentem már vele.(de nem eleget ) Ezért is érdekelne a véleményetek. Tehát szeretem forgatni a motort, és az ezressel is "600as üzemmódba" motoroznék nyomaték ide vagy oda. Ettől a stílusomtól kicsit félek, márpedig én szeretem forgatni a motort. Tisztába vagyok hogy kanyargós úton, pályán lassabb lennék egy ezressel, de fontos lenne a gyorsulás.....
A 750ről meg azt mondják inkább a 600ashoz hasonlít. Amúgy nagyon bejön a 600, lehet a (750 = tuning 600)
elég is lenne, de motoszkál a kisördög. Szóval a lényeg, "Soha nem akarom azt mondani hogy kevés".
Imádom a 600ast, de szegény párszor megkapja tőlem a "kevés" mondatot. Melyik ccm-et ajánljátok?
Lehet a 750 lenne mégis a legtutibb, mert még lehet "büntetlenül" forgatni, vagy mégsem és ezres kell?
A mostani 1000-esek nagyon felhasználóbarátok a régiekhez képest, nem is itt van a baj. A baj ott kezdődik hogy mindenkiben ott lapul a kisördög, és úgyis rátekeri néha a gázt. Aki meg nem elég rutinos, elveszítheti az uralmat az 1000-es felett. Most próbáltam ki cimbi 2008-as 1000RR-jét, isteni motor, csak szuperlatinuszokban tudnék róla beszélni, kellene is, de le akarok húzni pár évet a 600-assal, mert a pályázást még csak most kezdem. Amíg nem fog menni 2:10-es idő a hungaroringen, addig nem kell 1000-es, mivel a szűk keresztmetszet úgyis én vagyok.
Utcára meg esküszöm, robogóval jobban járnék..Az a sok felesleges benzin amit elpazarlok az araszolással..
én áldom az istent, h nem vettem az r1-es yamahát amit kinéztem televolt extrákkal szép volt a motor ki is probáltam próauton életemben először ami felelőtlenség volt 250-el mentem vele, de az ahogy húzott az nem semmi, de bőven elég nekem a 600-as most 2 évig az tuti, az 1000-es az fegyver, avatlan kezekben elsülhet
én az 1000-es gixeren gondolkodtam sokáig, ki is próbáltam meg minden de mégis a 6-os mellett döntöttem. Pedig az lett volna a szép ha 1000-es v2-ról átülök egy 1000-es sor4re.
ne is mond nekem is még ismerkednem kell vele! eddig tökéletesen megvagyok vele elégedve! jól műkődik jól megy, 600 létére elég nyomatékos azt hittem, h gyengébb lesz mert mindenki szidja őket, de nem nagyon jól megy és a fogyasztása is ellég baráti 1000km-ig 5,5 6L ma szerviz után már 12 ezer alatt nem is nagyon váltogattam így is csak 6,2-őt fogyasztott!
jaja most már rájöttem h a 3,4L az akkor kell bele, szétesni nemfog az tuti az a 2 deci nem olyan lényeges, csakhát ha szakszervizben csináltatom és kifizetem a kemény óradíjat akkor csakis a tökéletes munkát várom el, olajcsere 20perc kb nyugodt tempoban, 1 órát számolnak természetesen fel, ha vártak volna még félórát a betöltéstöl és az első elinditástól számolva, h a szűrő felvegye az olajat kicsit visszahüljön a motor, akkor lehetett volna látni, h mennyi olaj kell még bele ha kell még bele! na mindegy! a legjobb az az amit az ember saját magának csinál mert akkor tudja 100%-ra, h az olajszűrő és az olaj is belekerült,csakhát a garancia miatt nem szeretném otthon csinálni! ja és srácok az első és a hátsó gumim széle is elkezdett rojtosodni pedig ez életem első sport gépe előtte csak crossoztam és bánom a mai napig, h a crossok helyett nem ilyen motorom volt! van egy 3-4km-es zsír új útszakasz felénk majdnem ring minőségű nincs benne hupli meg semmi veszélyforrás nagyon jó hosszú jól dönthető kanyarok vannak benne, egy probléma ezzel az útszakasszal, h nem 50km hosszu:!:D
bár mondjuk egész nap mentem a motorral és megis néztem, h mennyi olaj van benne fent volt az olaj az ablak tetején, de igazából hideg motornál lehet megnézni, h mennyi is az annyi!
bár mondjuk nem nagyon érdekel, a motor még garanciális ha tönkre menne akkor kénytelenek lesznek megjavítani ingyen!
a gyári könyvében most olvasom, h olajcserekor 2200ml kell bele, amikor a szűrő is lesz cserélve akkor 2500ml kell bele!
de nálam a szűrő is lett cserélve és így is 1700ml olaj maradt még!
Ha van rá lehetöséged probáld ki mind a 3-at. Ugyis te döntöd el melyiket veszed meg .Ha viszont nincs
rá akkor én a te helyedben a 600-as mellett döntenék .Összehasonlitva a te 99-eseddel,akkora a
különbség mint a 600,és a 750-es között.Sokan rosszul értelmezik:a 750-es inkább a 600-asra hasonlit
mint az 1000-re.Ez igaz a kezességre,és nem az eröre! Haverok közül páran 750-röl 1000-re
váltottak,és nem tudják azt az idöt menni mint a 750-el .Szoval nehéz döntés,de ha én annyi idös
lennék mint te(bárcsak annyi lehetnék ),600.