eladó sorba került a motorom uj betétek,hátul uj cont attack sport,fémfékcső képek az adatlapomon, az ára: 930.000 K1 2001 évj csere érdekel, bármilyen jármű.
hali...2006.04.HAVI GIXXXERHEZ KERESEK ÜLÉSPUPT(HA LEHET FEHÉRET)..Aki esetleg tud valamit értesithetne....Alfasprint79@freemail.hu-------vagy a 70 345 3935-telsz.... köszi...
98 as gsx-r 600 srad eladó!
Olasz papirokkal, akár forgalomba helyezve is.
ára így:470eft forgalomba helyezés kb 130eft pluszba.
érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
Elvileg bármikor cserélhetsz de ha nagyon régi a láncod akkor érdemes megvárni vele. Bár egy első lánckerék nem egy drága dolog. Amúgy asszem 16/45-ös gyárilag az áttétel. Szerintem -1 előre +2 hátra pont jó. Egyébként meg %-an csökken a sebesség. -2-őt előre én sem raknék mert az a 14 fog nagyon kevés már. Inkább hátra is rakj nagyobbat.
Szerintem elég 1-el, ha 2-vel kisebb fogaskereket teszel fel akkor túl rövid lesz az 1-es fokozat...
1-el kevesebb fogszámnál 100km/h-nál az óra 110km/h-t fog mutatni kb..
vedd le a gyújtást. tartsd nyomva a select gombot, és úgy add rá a gyújtást.
ekkor tudsz belépni a váltófény "menüjébe"
Be lehet állítani ilyenkor hogy villogjon vagy folyamatosan égjen, illetve a fordulatszámot is hogy mikor villogjon.
Fordulatszámot az ADJ gombbal tudod emeltetni, és a SELECT gombbal tárolni..
Egy kis segítség kéne.K5 600am van,előre kisebb fogaskeret szeretnék,nem tom 1 vagy 2-vel legyen kisebb...mennyit csökken a végsebesség,ha 2vel kisebb?illetve csak lánccserénél érdemes lánckereket cserélni vagy akármikor lehet?
cső skacok!
vki tudna segiteni gsxr 600 k7 váltóvillanó beállítása? a gyári könyv hülyén írja le probálkoztam nyomkodtam a gombokat ahogy írták de semmi se történt!
vki segitsen!
köszi
Erre annyit mondanék, hogy kizártnak tartom, hogy úgy közlekedj egy 1000-el mint egy 600-al. Nem tudod forgatni egyszerűen.
Az ennyim úgy megindul 6000-nél, hogy nagyon kevés helyen lehet kihasználni a teljes fordulatszámtartományt. A 750-es is kurvára ment de itt érzetre nagyobb a különbség mint a 600-750 között. A 750-el azt éreztem, hogy húzni kell neki mint a barom és jó is éreztem magam vele. Városban én is jaszkariztam 1-2-3-ba. De a Tizedessel nem lehet. A 2-es vége 210-nél van. Csak autópályán és a ringen lehet kihasználni az erejét. Persze néha olyan előzésekbe belemegyek vele, hogy rossz nézni. De ha 2-ben csinálom akkor csak 1/3-ad gáz mert a legkisebb úthiba vagy csúszósabb folt is betesz neki. Olyanokat driftelek vele mint ha ezt akarnám.
Én a 750-est ajánlom. Ha nem jön be akkor 2000Ft-ért veszel 2 foggal kisebb fogaskereket előre és jó napot.
Szia! Köszönöm a tanácsotokat, nem mondok ellent. Egy 99-es 600 után egy K6-K8-as hatszáz lehet megnyerő lenne De hogy egy kicsit mégis a tűzzel...... Engem mindig is csábított a 750. Majd próbálok egyet. Ezrest a körúti jaszkarisokon kívül más nem használja ki, ez a kategória persze 3 cm-nél nagyobb rinyacsíkkal rendelkezik.
És tök elhiszem amit mondtál a pályával kapcsolatba, a kisebb "néha" több.
Tud valaki segíteni?
A 600 Srad idom megegyezik a 750 Srad idommal?
Előre is köszönöm a segítséget!
Debrecenben a Power citynél.
És már 310km-nél járunk
amugy véletlenül nem a suzuki hollóséknál vetted?
Olasz papirokkal, akár forgalomba helyezve is.
ára így:470eft forgalomba helyezés kb 130eft pluszba.
érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
:)
Imádom
Nekem egy hónapja van meg a vas, és 3500km van benne, pedig alig motorozok
És immár 249 km a vasban
1-el kevesebb fogszámnál 100km/h-nál az óra 110km/h-t fog mutatni kb..
ekkor tudsz belépni a váltófény "menüjébe"
Be lehet állítani ilyenkor hogy villogjon vagy folyamatosan égjen, illetve a fordulatszámot is hogy mikor villogjon.
Fordulatszámot az ADJ gombbal tudod emeltetni, és a SELECT gombbal tárolni..
vki tudna segiteni gsxr 600 k7 váltóvillanó beállítása? a gyári könyv hülyén írja le probálkoztam nyomkodtam a gombokat ahogy írták de semmi se történt!
vki segitsen!
köszi
Az ennyim úgy megindul 6000-nél, hogy nagyon kevés helyen lehet kihasználni a teljes fordulatszámtartományt. A 750-es is kurvára ment de itt érzetre nagyobb a különbség mint a 600-750 között. A 750-el azt éreztem, hogy húzni kell neki mint a barom és jó is éreztem magam vele. Városban én is jaszkariztam 1-2-3-ba. De a Tizedessel nem lehet. A 2-es vége 210-nél van. Csak autópályán és a ringen lehet kihasználni az erejét. Persze néha olyan előzésekbe belemegyek vele, hogy rossz nézni. De ha 2-ben csinálom akkor csak 1/3-ad gáz mert a legkisebb úthiba vagy csúszósabb folt is betesz neki. Olyanokat driftelek vele mint ha ezt akarnám.
Én a 750-est ajánlom. Ha nem jön be akkor 2000Ft-ért veszel 2 foggal kisebb fogaskereket előre és jó napot.
És tök elhiszem amit mondtál a pályával kapcsolatba, a kisebb "néha" több.