Hát emiatt azért annyira nem kell aggódnod. Annyi a lényeg, hogy fokozatos döntés. De ha nagyon izgat a dolog akkor miután hazaértél a mocival dörgöld végig smirglivel. Már a gumit persze.
van vmi szar láttam egy vidit hozza hülyegyerek kipróbálni az ezregixer előzne egy kocsit 30 al és kicsúszodt mert van az a fokozatosan lekopó geci rajta:S de könyörgöm az a szar a széléről hogy jön le? nem lehet dönteni pályán? vakarjam le csiszolóval vagy mi?
nem hinném hogy januárban venném meg a mocit mert a jogsit kb szeptember végén lehetne(2009) de előtte lehet megkéne venni és pályán használni:) csak a buzi gumijától félek
Üdv mindenkinek!
Mindezeket olvasava úgy látom, hogy nem igazán tudjátok az igazságot. Pár évvel ezelőtt láttam egy tudományos filmet az egyik japán motorgyárról ( ne kérdezd, hogy melyik volt ). A motorblokkokat már hidegen bejáratják az összeszerelés előtt, azaz a blokkba belerakják a dugattyúkat a főtengejjel, majd megöntik olajjal és villanymotorral meghajtják. A járatás után komplettírozzák a motort, vázba szerelik, majd az egészet a Dyno padra teszik, és számítógéppel összehangolják az egész gépet.
A szervízkönyvben feltüntetett km- és fordulatszámlimit tulajdonképpen csak a motorhoz való hozzászokást szorgalmazza. Tehát szép lassan tapasztald ki, hogy mire is vagytok képesek így együtt.
Igaziból úgy 5-6000 km körül tervezném a dobcserét első körben, de hozzámvág a kereskedő egy Yoshimura-t és egyenlőre ott tartunk hogy az 1000-es szervízkor fel is szerelnék. Azért is vacilálok mert nem ismerem a kis gixert éshát "bántani" jovő nyárig nem akarom.
Köszönöm az infót megfogadom. Még egy rövid kérdsem lenne a témával kapcsolatban, miszerint a sport dobot 1000 km-es szervízkor szereltetném fel. Jó döntés ez vagy érdemes még beletenni pár km-t az 1000-en felül?
800 km-ig nem lehet csak 8000-ig pörgetni, 1600-ig meg csak 12000-ig.
Viszont a valóságban ez szerintem nem így néz ki..azaz fokozatosan kell haladni.
Első kilométerek csigalassúsággal kell hogy teljenek. Ezek a km-ek a legfontosabbak, hisz ekkor koptatod be a gumit és a féket.
A fékre nagyon figyeljetek, az első fékezések aprók legyenek, és 2 fékezés között hagyjatok időt lehülni a betéteknek. Lámpánál sose tarsd a féket behúzva, mert nem tud hűlni..
a fordulatszámot fokozatosan emeld, sose húzz nyélgázt és sose terheld a motort. 600 km után forgasd csak 8000-ig.. a lényeg a fokozatosság..
Kedves papíron márkatársak!
Pénteken veszem át K8-as ujdonsült barátomat, éshát a bejáratás mint olyan érdekelne nagyon. Val'színüleg el lesz mondva szakember által de én kiváncsi lennék a tapasztalatokra, tippekre, praktikákra. Jó pár évig nem tervezem a cserét.
Üdv.
Domino
hanem mondjuk 50 meg becserélheti az rses pályaidomom
Mindezeket olvasava úgy látom, hogy nem igazán tudjátok az igazságot. Pár évvel ezelőtt láttam egy tudományos filmet az egyik japán motorgyárról ( ne kérdezd, hogy melyik volt ). A motorblokkokat már hidegen bejáratják az összeszerelés előtt, azaz a blokkba belerakják a dugattyúkat a főtengejjel, majd megöntik olajjal és villanymotorral meghajtják. A járatás után komplettírozzák a motort, vázba szerelik, majd az egészet a Dyno padra teszik, és számítógéppel összehangolják az egész gépet.
A szervízkönyvben feltüntetett km- és fordulatszámlimit tulajdonképpen csak a motorhoz való hozzászokást szorgalmazza. Tehát szép lassan tapasztald ki, hogy mire is vagytok képesek így együtt.
Milyen dob lesz rá?
800 km-ig nem lehet csak 8000-ig pörgetni, 1600-ig meg csak 12000-ig.
Viszont a valóságban ez szerintem nem így néz ki..azaz fokozatosan kell haladni.
Első kilométerek csigalassúsággal kell hogy teljenek. Ezek a km-ek a legfontosabbak, hisz ekkor koptatod be a gumit és a féket.
A fékre nagyon figyeljetek, az első fékezések aprók legyenek, és 2 fékezés között hagyjatok időt lehülni a betéteknek. Lámpánál sose tarsd a féket behúzva, mert nem tud hűlni..
a fordulatszámot fokozatosan emeld, sose húzz nyélgázt és sose terheld a motort. 600 km után forgasd csak 8000-ig.. a lényeg a fokozatosság..
örlüök, h közétek kerülhetek:)
Pénteken veszem át K8-as ujdonsült barátomat, éshát a bejáratás mint olyan érdekelne nagyon. Val'színüleg el lesz mondva szakember által de én kiváncsi lennék a tapasztalatokra, tippekre, praktikákra. Jó pár évig nem tervezem a cserét.
Üdv.
Domino