Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

budapesti forgalom? nem fog túlmelegedni?
CSövi. Én is a hollósnál vettem. Telefonálj rájuk sokat, én is hajtottam őket hogy adják át a motort
Autópályás történetet felejtsd el szerintem, pont az nem jó a motornak hogyha folyamatosan ugyanazon a fordulaton mész vele. Ráadásul a féked se kopik be mert nem használod.
Először menj el a városban motorozni, fokozatosan terhelve a motort és külömböző furdulatokat használj..Váltogass sokat..
szeva!
kérdeznék tőled pár dolgot. milyen olajat használsz a gixxerbe? én a suzuki hollósnál vettem a motorm hétfőn hozhatom el és 120km-et kell mennyek vele autopályán. árthat szerinted egy új motornak ha végig egy gázon ugyanolyen fordulaton megyek vele végig ennyit 6-ban? lehet hülyeséget kérdezek de jót szeretnék a motormnak!
bassza meg jövő hét hétfőn vehetm csak a motoromat át. már alig bírom kivárni:)
köszi, én is imádom ezt a színt!
nagyon szép a gixered! én is ilyen színben képzelem el vagy fehér-fekete a többi uncsi
jaja étem én meg olvasom a motorozás mesterfokont is
sose azt nézd kit és mit előzől le. A legnagyobb ellenfél saját magad..és az idő..magadhoz képest kell sokat fejlődnöd, nem pedig másokhoz képest. Időre kell menni, az legyen a viszonyítási alap. Az hogy kit hagysz el az senkit nem érdekel ,hisz ki tudja hogy a másik milyen motoros? Senki..
Az a lényeg hogy sokat kell motorozni, mert akkor jön meg a rutin...
szal egy 4t t főleg ha új imádni tudnék:d
ez lehet... tisztelni és szeretni csak a megbízható motort tudom ami be is indul...eleinte ezt is tiszteltem meg szerettem de amióta baszakszik meg nagy a szervíziogénye már nem... egy dragon supercorda elsőgumival (hátul gyári d207) el életem első pályázásán lenyomtam egy r6ost (nemtudom hányszor volt pályán de én akor 1. re) és eltűnt a hegyes gumin a majré elől és hátul de mondjuk a segge folyton csúszkált...
Szerintem ne így gondolkozz...Úgy látom túl heves a vérmérsékleted, ez későbbiek folyamán motoron visszaüthet. Akár végzetesen is. Először is vegyél egy 600-as motort, ismerkedj meg vele, érezd minden tulajdonságát..
Ha pályázni akarsz akkor hajrá, ott lehet sokat fejlődni, de hidd el, egy 600-as motor nem egy RS125..Sokkal de sokkal többet tud annál. Azt hiszed hogyha egyikkel lapon tudsz menni, akkor a másikkal is. Ez nem így van. De majd ezt idővel Te is belátod..Míg egy RS-el 130 a kanyarsebességed, egy 600-assal akár a duplája is lehet (ha olyan nyújtott a kanyar) Hidd el az már őrült tempó.. Sokan ráfáztak már arra hogy azt hitték hogy tudnak..aztán kiderült hogy mégse..Tiszteld a motort, az nem csak egy tárgy, az életed múlik rajta..
elhiszem meg lehet a dt 600ban könnyebb ellenfelek lennének mint az 1000ben...mert tervezem majd hogy pár versenyre ki kéne menni ha már jólmennek a pályák nagy része
ép ettől félek amit mondasz.. Hidd el, minden tiszteletem a Tiéd, biztos tudsz motorozni, de nem való neked még az 1000-es vas. Én 15 éve motorozom, családban kb 30 motor volt, és mégis most is 600-as motort vettem magamnak..Pedig szerintem én már megtehetném hogy 1000-est vegyek, de tök felesleges. Drágább a fentartási költsége, ráadásul egy 600-assal pályán is jobban el tudsz boldogulni. Főleg a kisebb pályákon...
Az vegyek 1000-es motort, aki túlvan legalább 3-4 év 600-as motorozáson!
Ha 16évesen megcsinálta A1-re,akkor (sajnos) 18éves korában akárki megcsinálhatja korlátlanra...evvan...
ddd nem ha leraktad az a 1 et 16 évesen
így 18 évesen korlátlan jogsi... szal jövő szeptember végén kb meg is lesszn a jogsi a moci meg pénz függvénye... ha összejön akkor addig csak pályázok vele meg fényezgetem + ilyenek pályán is be lehet járatni nem kell azt pörgetni+ fater előtte...is biztos elvisz:) meg hajtja egy kicsit
Az hogy tetszik egy motor, és az hogy el is tudsz vele bánni az két külön fogalom. Ráadásul 18-19 évesen nem vezethetsz csak max 250-est ha jól tudom...
pont ez aggaszt de nekem annyira tetszik az új cbr (1000) a 600 most nem de jövőre lessz a típusváltás ... csak kevés minden van benne pl nincs csúszókuplungja stb...r6 ból sok van mert szép gsxrből elég keveset adtak el (k8) szal az előny+színte a legjobb csak az a szar gyújtáskapcsoló:S de kiv. leszek a k9re
Szerintem 18 évesen ne ezresben gondolkozz..Ahhoz már nagy rutin kell.
gondolkoztam egy cbr 1000 firebladen mert az jövőre jó árban lessz (használtan a 2008 as) mad ki kell próbálni de sztem sok lenne de meglátjuk
Nem tudom. A Thundercat nem igen jött fel gázra. A gixer meg nem 600-as volt. A Tizedes meg.... Amúgy meg nem szoktam egykerekezni.
úgy is úgyfogom a gázt húzni ahogy érzem. aztmondják az új 600asokat nem kell rángatni hogy kerékje jöjjenek hanem magas fordulaton maguktól. ez mennyire igaz? mondjuk ha az rsel is ment akkor egy nagyobbal is menne:S reméllem
Jól van.
én nyugodt motoros vagyok. most csak vicceskedek. akkor húzom meg ott ahol lehet am az rsel pályázok ha van á időm meg a városban vagánykodok ...de nem gyorsan megyek max előzök de miundíg jól megnézem kerék rsel +stoppie 3000kmert bírt ki a dot4+ferrodo ezt nem dicsekvésnek mondom:S
Igazán nem akarlak megbántani de nem lesz sok az a 600-as?
:D a fényezést