Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Tisztelt rendőrség, hová küldhetem a jogosítványom?"
http://www.origo.hu/motor/2008...
Jó kis cikk a K8-asról!
link
Felbecsűlhetetlen!
Nem tudom, de én megválnék szeretett gsx-r 600 k5 piros-fekete motoromtól karbon dobbal, szervízkönyvvel együtt. Mindössze 1.400.000 kpt kérnék érte... Képek emilben. 204633292
Kezdek lassan rájönni, hogy egy 99-es (de kitűnő állapotú) gixxer 600at már nem kell eladni soha, mert nem éri meg. Szerintetek mennyi lehet a reális ára?
nagy itt az élet!
Szia!
Köszi a választ! AZ még nem is zavarna, hogy nem veszi egykerékre, mert nem azért veszem, de érdekelne, hogy mi az a tre-pack?
Mi számít jobbnak. Én kipróbáltam mindkettőt, nekem a gixxer feküdt jobban. A Yamaha neutrális volt teljesen, a gixxer meg vad, és ez tetszett.
A másik, hogy a 2004-es r6-oson még sima teló van nem fordított, és sima fék, nem mintha ezekkel rosszabb lenne a motor mint a fordított telós.
Az r6 1 hangyafasznivagyl erősebb papiron, és ha nem raksz tre-pack-ot a gixerbe, az nem áll ki 2-esben gázra kerékre, az r6 viszont igen. Tre-pack-al a gixxer is megcsinálja gyári kipuffogóval is.
SZiasztok!
Érdekelne hogy mi a véleményetek erről a két motorról: gsxr 600 k4 és egy 2004es r6?
JObb a Suzuki, mint az r6? őszintén légyszives!
De a K4-esen nincs kipufógásvezérlő szervomotor
ez pont az exup mozgatóbowden

kap egy kis vizet, attól elállítódik
Hali Jacis!

Nos,én nagyjából eltudom neked mondani mi lehet a gond,ugyanis az én K6-on is ez a probléma jött elő! Az F1 villog és folyamatosan ég pirosan az olajjelző lámpa.Nos,nem feltétlenül a másodlagos pillangószelep a rossz,mert nekem ugyanúgy ment a gépem,semmi változást nem tapasztaltam,csak bosszantó ha hibát jelez a rendszer!Szóval,nálam az volt a probléma,hogy a hátsó ülés alatti két apró kerék nem tudott körbeforogni amikor a gyújtást ráadod.Szóval az összekötő kábel túl szoros volt,így a két kerék nem tudott hátul kipörögni teljesen,ezért jelzett az F1 hibakód!Ugyanez volt a probléma egyik havernak is,nálam is,nála is azóta sem jelentkezett a probléma. Kicsit lazítani kellett rajta.. Ennyi! nem kell rögtön a legnagyobb hibára gondolni..
Szóval keresd meg a Brian-t. Szerintem nem fog 40 000-et kérni és ha Ő megcsinálja nem fog többet elromlani. Nem kell rögtön meghátrálni. Milyen motort vennél helyette? Mindegyikről tudok rémtörténetet mesélni. Főleg Hondákról és Yamahákról. (De Kawasakiról is ) Elég csak Zetex 2004-es 600RR-je ami gariba lett cserélve mert már bejáratósan is eregette a kék füstöt.
A Brian a ringen megcsinálta egy ürgének. Már ha a másodlagos pillangószelep a gond. Sajnos ez konstrukciós hiba. Amúgy meg én azt hittem ez köztudott dolog.
Sziasztok! Sajnos még mindig nem tudtam megoldani az FI hibakodos dolgot általában 10-ből 8-szor jó 2-szer rossz utánna meg 10-ből 9-szer rossz és 1-szer jó nem tudom megérteni hogy mitől lehet ez már két napja folyamatosan szerelem-vizsgálgatom -méregetem de nem jővők rá hogy mitől van az hogy egyszer jó egyszer nem! Mitől tud megjavulni úgy hogy 2 hétig semmi baja nincs neki? Érthetelen számomra ha sikerül megoldani a gondot eladóm azonnal és SOHA többé nem veszek suzukit mert nagyon nagyot csalodtam benne az sem garancia hogy megcsináltatom 40 ezerért és nem jön elő 2 hónap múlva megint!Tényleg nagyon bánt a dolog!
meg ám
Légy üdvözölve!

Meg vagy elégedve a kisgixxerrel?
Sziasztok!
csak mint új tag beköszönök már ide
Hétvégén kunmadár jön valaki?
Nem lehet, hogy csak kiverte magából a zsírt és csak meg kellene tömni?
azért érdeklődők itt mert nincs időm rá hétvégén lenne de akkora meg már jó lenne ugy szétszedni hogy egyből cserélem is!
Szedesd szét egy gumissal és nézzétek meg.
Az enyém nyikorog! nemsokból tart cserélni de jó lenne tudni a méretet mert a hétvégére meg kellene rendelnem mert hétvégén kunmadár!