Nem tudom, de én megválnék szeretett gsx-r 600 k5 piros-fekete motoromtól karbon dobbal, szervízkönyvvel együtt. Mindössze 1.400.000 kpt kérnék érte... Képek emilben. 204633292
Kezdek lassan rájönni, hogy egy 99-es (de kitűnő állapotú) gixxer 600at már nem kell eladni soha, mert nem éri meg. Szerintetek mennyi lehet a reális ára?
Mi számít jobbnak. Én kipróbáltam mindkettőt, nekem a gixxer feküdt jobban. A Yamaha neutrális volt teljesen, a gixxer meg vad, és ez tetszett.
A másik, hogy a 2004-es r6-oson még sima teló van nem fordított, és sima fék, nem mintha ezekkel rosszabb lenne a motor mint a fordított telós.
Az r6 1 hangyafasznivagyl erősebb papiron, és ha nem raksz tre-pack-ot a gixerbe, az nem áll ki 2-esben gázra kerékre, az r6 viszont igen. Tre-pack-al a gixxer is megcsinálja gyári kipuffogóval is.
Nos,én nagyjából eltudom neked mondani mi lehet a gond,ugyanis az én K6-on is ez a probléma jött elő! Az F1 villog és folyamatosan ég pirosan az olajjelző lámpa.Nos,nem feltétlenül a másodlagos pillangószelep a rossz,mert nekem ugyanúgy ment a gépem,semmi változást nem tapasztaltam,csak bosszantó ha hibát jelez a rendszer!Szóval,nálam az volt a probléma,hogy a hátsó ülés alatti két apró kerék nem tudott körbeforogni amikor a gyújtást ráadod.Szóval az összekötő kábel túl szoros volt,így a két kerék nem tudott hátul kipörögni teljesen,ezért jelzett az F1 hibakód!Ugyanez volt a probléma egyik havernak is,nálam is,nála is azóta sem jelentkezett a probléma. Kicsit lazítani kellett rajta.. Ennyi! nem kell rögtön a legnagyobb hibára gondolni..
Szóval keresd meg a Brian-t. Szerintem nem fog 40 000-et kérni és ha Ő megcsinálja nem fog többet elromlani. Nem kell rögtön meghátrálni. Milyen motort vennél helyette? Mindegyikről tudok rémtörténetet mesélni. Főleg Hondákról és Yamahákról. (De Kawasakiról is ) Elég csak Zetex 2004-es 600RR-je ami gariba lett cserélve mert már bejáratósan is eregette a kék füstöt.
A Brian a ringen megcsinálta egy ürgének. Már ha a másodlagos pillangószelep a gond. Sajnos ez konstrukciós hiba. Amúgy meg én azt hittem ez köztudott dolog.
Sziasztok! Sajnos még mindig nem tudtam megoldani az FI hibakodos dolgot általában 10-ből 8-szor jó 2-szer rossz utánna meg 10-ből 9-szer rossz és 1-szer jó nem tudom megérteni hogy mitől lehet ez már két napja folyamatosan szerelem-vizsgálgatom -méregetem de nem jővők rá hogy mitől van az hogy egyszer jó egyszer nem! Mitől tud megjavulni úgy hogy 2 hétig semmi baja nincs neki? Érthetelen számomra ha sikerül megoldani a gondot eladóm azonnal és SOHA többé nem veszek suzukit mert nagyon nagyot csalodtam benne az sem garancia hogy megcsináltatom 40 ezerért és nem jön elő 2 hónap múlva megint!Tényleg nagyon bánt a dolog!
http://www.origo.hu/motor/2008...
Jó kis cikk a K8-asról!
link
Köszi a választ! AZ még nem is zavarna, hogy nem veszi egykerékre, mert nem azért veszem, de érdekelne, hogy mi az a tre-pack?
A másik, hogy a 2004-es r6-oson még sima teló van nem fordított, és sima fék, nem mintha ezekkel rosszabb lenne a motor mint a fordított telós.
Az r6 1 hangyafasznivagyl erősebb papiron, és ha nem raksz tre-pack-ot a gixerbe, az nem áll ki 2-esben gázra kerékre, az r6 viszont igen. Tre-pack-al a gixxer is megcsinálja gyári kipuffogóval is.
Érdekelne hogy mi a véleményetek erről a két motorról: gsxr 600 k4 és egy 2004es r6?
JObb a Suzuki, mint az r6? őszintén légyszives!
kap egy kis vizet, attól elállítódik
Nos,én nagyjából eltudom neked mondani mi lehet a gond,ugyanis az én K6-on is ez a probléma jött elő! Az F1 villog és folyamatosan ég pirosan az olajjelző lámpa.Nos,nem feltétlenül a másodlagos pillangószelep a rossz,mert nekem ugyanúgy ment a gépem,semmi változást nem tapasztaltam,csak bosszantó ha hibát jelez a rendszer!Szóval,nálam az volt a probléma,hogy a hátsó ülés alatti két apró kerék nem tudott körbeforogni amikor a gyújtást ráadod.Szóval az összekötő kábel túl szoros volt,így a két kerék nem tudott hátul kipörögni teljesen,ezért jelzett az F1 hibakód!Ugyanez volt a probléma egyik havernak is,nálam is,nála is azóta sem jelentkezett a probléma. Kicsit lazítani kellett rajta.. Ennyi! nem kell rögtön a legnagyobb hibára gondolni..
Meg vagy elégedve a kisgixxerrel?
csak mint új tag beköszönök már ide