Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2295
299&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1280
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=2295
299&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1280
jó lesz az, mostmár bekopott a váltó
Repsol olajat tettem bele, lehet hogy nem jól döntöttem, a váltó kicsit nehézkesen jár. Legközelebb motul vagy ipon lesz..
Pécsen az Enduro Motorosbolt a Tiborc utcában, úgy hallottam korrektek...
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Tudnátok ajánlani egy jó szervízt Pécsen, vagy valahol a környékén? Köszi!
Nem nekem megfelel a gyari is.
Hát már lassan megtanulok ezzel együttélni, először volt furcsa csak, mert a GSR-em nem ment 100 fok felé soha..Szép a Te vasad is, Neked is gratula! Valami csövet tettél már a vasra?
Szia tutis sajna nekem is varosban melegszik es ez engem nagyon zavar de ezzel nem lehet mit csinalni csak azt hogy elkerulod a dugokat es a lassu haladast.Amugy grat a motorhoz.
De nálam sajnos meg vannak ezek ezért most amikor cserélem megy vissza bele a motul 300v mert azzal semmi ilyen jellegü probléma nem volt!
Természetesen még tart az extázis
Még 1300 km-nél járok, ergo nincs nyélgáz, de eddigi tapasztalataim:
pozitív: futómű első osztályú. Könnyen manőverezhető, jól kanyarodik. A blokkban vannak még tartalékok. Nekem már túlságosan is lineáris a teljesítményleadása, olyan szépen gyorsul, hogy észre sem lehet venni hogy már száguldasz. Városban 50-nél nem baj ha alul nem tol rendesen (előzni így is röhögve), viszont a tempós haladáshoz 8-10 ezres fordulat kell. Gumi eddig jól tette a dolgát, bár még nem döntögettem peremig.
GSR-ről átülve ez városban kényemetlenebb, ezt még szoknom kell, de 100km/óra felett betart a szél és enyhíti a csuklódon a nyomást. Azt már észrevettem hogy a kormány olyan szöget zár be hogy lassan menve kicsit kényelmetlen (én kicsit kifelé fordítanám a csutkákat, az kényelmesebb lenne) viszont nagy tempónál tökéletes a szög, főleg ha már rábuksz a tankra.
A motor gyönyörű, ha ránézek megdobban a szívem
A mode kapcsolót 1x kipróbáltam, de szerintem el is fogom felejteni hogy van..

negatívum: 4500-as fordulatnál van egy kis műanyag rezonancia zaj. Ehhez hozzá kell még szoknom. Egy sportkipuff majd elnyomja a zajt
Repsol olajat tettem bele, lehet hogy nem jól döntöttem, a váltó kicsit nehézkesen jár. Megközelebb motul vagy ipon lesz..
A tükrökben pont a könyökömet látom, még nem sikerült tökéletesen beállítani.
Városban kicsit melege van, átlag 104-105 fokos a víz.
Kellene rá már a sportkipuff, autók alig hallanak..

Viszont mindent egybevetve már mennék vele pályára, mert ez oda való. Érzem benne a lehetőséget, de kozútön ezeket nem lehet előcsalogatni...
Így már másabb a leányzó fekvése
És valami új fejlemény a motorral kapcsolatban?
Vagy még mindíg extázis és kész
helló tudnátok segiteni abban h hol tudok veni k3as gixxerhez hátsó ülést, farokidomot,és első sárvédőt, utángyártottat, minél olcsobban.
helyesbítek a fogyasztásról: 6.98 l /100 km jött ki..
ez már azért jobb...
Majd amilyen lesz olyat veszek
na az viszont szép!
Tudom de én a világos mocikat szeretem
A 3. lehetőség a citromsárga
kék-fehér már uncsi, fehéret meg elég takarítani

Én is olyat szeretnék de kék-fehéret vagy simán fehéret.
hát nem. De járatom rendesen a vasat
Hali
Én kérdeztem.
Hát nem kevés
valaki kérdezte az átlagfogyasztást bejáratás alatt: hát nekem 8 liter
egykisvideoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oo
http://www.youtube.com/watch?v...
sziasztok !
GSX-R 600 K6-hoz keresek sportkipufogót mert a gyárinak nem valami nagy a hangja,inkább csak az air-boxot hallom
ugyanehhez a motorhoz keresek használati utmutatót
Üdv!

Nem csak a K8-nál,az előbbieknél is tapasztalható ez a hang! 5000 környékén!Megszokod,tartsd a fölött!