K4 600-on 16-45 számú lánckerék van. Szerintem viszonylag már ez is rövid áttétel. De nyugodtan borzold fel a kedélyeket, 15-ös, esetleg 14-es első lánckerékkel. Most én is ezen gondolkozok, igaz nem annyira praktikus mint a gyári (jó kompromisszum gyorsulás-végseb), de városi huligánkodásra tökéletes Ja meg ha nem akarsz első gumira költeni, akkor is.
De ha annyira nem akarsz végsebet veszteni, akkor hátulra rakj 46-47-est, az még nem annyira nagy áttételezés. Elöl -1 fog az hátul +3nak felel meg. Tehát ha elöl leveszel kettőt, olyan mintha hátra tennél fel 6-ot, elég nagy a különbség a gyárihoz
hellosztok!
Nem ide való vagyok,de az elmult napon volt szerencsém kipróbálni egy gsr 600-at!Valami hatalmas élmény volt!A széles kormány!Elöl nincsennek idomok!Az első index valami fantasztikusan néz ki!A hangja se kutya De nekem a széles kormány jött be a legjobban(mondjuk ezen szélesebb volt mint a gyári)Tervbe is vettem egynek a vételét,de nem igazán ismerem ezt a tipust!Alkatrészeket használtan lehet hozzá találni?Milyen tipushibái vannak?Fogyasztása hogy van?Esetleg valakit nem érdekel a képeim közt lévő nsr 125 cserébe+kp?
Sziasztok!
Igényes motoridom fényeztőt tud valaki? Aki belefényezi esetleg a mintákat is az idomba, és jól dolgozik.
A másik: levegőszűrő tisztításának menete? Milyen olajat kell venni a szűrő tisztántartásához és "hogy" kell elvégezni azt?
Jah, kell még fékbetét k4-600 hoz első garnitúra, hol és milyet vegyek? Köszönöm
Sziasztok! Eljőtt az olajcsere ideje a motoromnál de én azt hittem hogy ilyenkor légszürőt is cserélni kell de a roderide-ben azt mondják a srácok hogy azt csak 12000-ként kell! Ti mit mondotok erre?
Hello.
Érdeklődnék, hogy van e valamelyikőtöknek 2000es évjárat körüli gixerhez kormánykapcsolója jobbos balos, kormánycsutka és első felső fékmunkahenger és tartály. Igazából Sv650 re kellene, de ugyanaz van a gixeren is. Ha valaki tud valamit szóljon már. Köszi
jó ugy Neked?