Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi tegnap meg is oldottuk, szebb hangja lett tőle .
Kifúrod a szegecset ami fogja, és már ki is tudod húzni.
Sziasztok. Eladó egy K&N légszűrő (SU-7500) GSXR-600-hoz K1-hez való. Használt a légszűrő, de semmi baja! Irányár 10000 forint, képet tudok küldeni róla. Tel: 30/5287724
Ja
ha valaki tudja és leírná, az is sokat segítene !

Meg kéne tanulnom használni a fórumot
Szia
még régen a videómhoz írtál egy kommentet hogy a haverodnak a hasonló kipufógójából kivettétek a szűkítőt, és azt szeretném kérdezni, hogy le tudnád e írni hogy csináltátok, mert mi is kivennénk.

Előre is köszi
Pályaidomot keresek K1-K3 ra ha valaki tud szoljon.
Sziasztok! Sport légszűrő olajzásához ki milyen olajat használ/ajánl? Castrol foam air filter oil jó lehet hozzá? Használ valaki ilyet?
Az enyémen Conti sport van,és nagyon bevállt! Eddig 6000-km mentem el vele,de még bennevan kb 3000, a gyárival 5000-sem tudtam elmenni..
Nálam is pont ez a szindróma. Nem egyformák a hajtástechnikáink.
Elösször a gyári guma kibírt nálam 4500 km-et hátul. Azóta még nem volt olyan ami 3500-nál tovább bírta volna. Gumit nem füstöltetem.
Gurulni állandó tempóban nem szoktam. Vagy gyorsítok vagy lassítok.
Dunlop D208 GP M 8000 Km...Pálya-közút és nem spóroltam a gázzal gumifüstölés persze nem volt
Biztos.
Biztos csal a km órád.
Te aztán nagy szakértő lehetsz. Az M3 Sportec 7000km bírt a 750-en úgy, hogy volt benne 4 pályanap is. Még simán volt rajta 2mm minta amikor bekaptam vele egy szöget. De a haver 1000K2-én is elment 8000-et úgy, hogy állandóan Mátrázik. Most a ZX-10R-en D209GP Racer van és ez is bírna 6000-et ha nem pályáznék vele mert így az oldala sajna kezd meghalni. De biztos én sem húzom neki.
Ha egy gumival a szupersport motoron 6000 km-t le tudtál hajtani, hát nem tápted neki. Így a hibák nem is fognak jelentkezni, hiszen nagyon túrás ez az egész. Ikább maradtál volna a Hornetnál.
Hello!

Nekem volt tavaly eg 98-as evjaratu 600-as Gsxr-em.Bevallom meg mindig fogom a fejem hogy eladtam:)
.
A motornak nem voltak nagy hibai.Gondolom mar olvastala vezermu lanc ,illetve a lancfeszito gyengelkedeserol.Kb ennyi.
Amugy nekem csak kopoalkatreszek kellettek hozza.
Ja en nem tudom hogy az en benasagom hozta e ossze,de egyszer ketszer sikerult felrevaltanom.,,luftotrugnom",aminek egyenesagi kovetkezmenye lett a frissen cserelt lancom idoelotti egyenetlen nyulasa.Bar szerintem ez mas gepen is elofordul
Szoktak meg a fekeket fikazni ezen a tipuson,de nekem nem volt vele gondom,az elozo tulaj kicserelte fem felcsovekre az eredetieket.
A 99-es evjaratu hornetem utan meg a fogyasztasa is meglepett.200 KM-t mindig sikerult elmennem a geppel,akarhogy hajtottam.Ha turazni mentunk termeszetesen joval tobbet.A hornetemmel volt olyan hogy 130 km alatt beverettem egy tank benzint.Meg mielott barki mondana hogy hallottam e mar karboszinkronrol,igen hallottam.A gep elotte volt gyertya,szuro,olajcseren illetve szinkronizalason.
A fuvokak allitolag ennela tipusnal ilyenek voltak.40 ezerert kicsereltek volna oket. .Akkor mondom koszonom:)
Ja ,nem tudom hogy tortent, de meg a gumit sem birtam olyan gyorsan lekoptatani a gixerol mint a hornetrol.
A suzin nekem d 208-as volt fent.7-8000km-t beletettem es meg hasznalhato volt,mig a horneten sportec m1 volt es ugy 6000-ig birta,de akkor mar tenyernyi darabokban jott le a gumi a futofeluletrol es kivolt a gumma bele is.Bar lehet hogy az m1 rakos gumi volt.Sok velemenyt olvasok,sok emberek bejott.En nem veszek megyegyszer.Remelem tudtam segiteni,bar egy kicsit neha elkalandoztam!
Sok sikert a gephez!
Motoros udvozlettel:Bakos Zoltan
Szia,érdekelne a moci,ha írnál a sérülésekről pár sort azt megköszönném.
Hello mindenkinek,érdeklödni szeretnék hogy a 98-as 600-as sradoknak van-e vmi jellegzetes hibája vagy betegsége mert a héten nézek meg egyet és nem sok tapasztalatom van ezzel kapcsolatban.Elöre is köszönöm
Majd egyszer megtudod Te is.
a nagy arc
A PC tényleg brutál, normálisan lesz beállítva a befecskendezés, és attól már szétmegy a motor.
Power Commandert amúgy sem vennék mert az már túl van az "egészséges" határon és ha ennyire nem felelne meg a mocim teljesítménye az elvárásaimnak, hogy ilyen ezközhöz/ezközökhöz/ nyúljak, akkor nem pazarolnám rá a sok lóvét hogy kihozzam belőle azt amit már nagyon a plafonon tud,és csak szét....szom vele,inkább vennék egy nagyobbat ami alapba sokkal többet nyújt mint egy 600! De nem így van,én csak a lehetséges folytások kiiktatását szeretném elvégezni,a még "egészséges" határokon belül! Ennyi! Én Tényként írtam fel hogy veszek a mocimba elektronikát,nem pedig azért hogy ez itt egy lehetséges vita kezdete legyen!Nem azért osztottam meg másokkal,hogy rátukmáljam bárkire is! Mindenki azt kezd ezzel amit akar,én veszek bele és az tuti!
Miért szerinted a Power Commander megér 70-80 000Ft? A K6 750 megint csak más tészta mint a 600-as.
Nem mondanám ha nem így lenne.. Az egyik havernak van egy k6 750-e aki kicserélte,vagy rakott bele ilyen cumót,és 4000től olyan a nyomatéka mint amit csak 8-nál tapasztaltál eddig! Ráadásul a csávó a Suzukinál szerelő,úgyhogy szerintem ért hozzá,meg mért hazudna!?Ha meg olyan egyszerű kütyü,aminek nevezed,akkor mért nem kezded el te gyártani olcsóbban? Szerintem sokan vennék.. Ja,meg nem azt mondtam hogy csak akkor cserélhető a fogaskerék ha kicseréled az egész cumót,hanem azt hogy akkor ajánlatos,célszerű!