Egy kissé sántít amiket írsz, de sebaj.
1-2-3-ban erősebb lesz a motor, de nem lesz akkora változás mint azt te mondod.
Fogaskereket bármikor berakhatsz újat. Amikor a láncot cseréled akkor érdemes egész szettet cserélni.
A 20 rongyot simán megéri a cucc, főleg, hogy a 2 db csatlakozón kívül a dobozban az ákombákomon meg a hókuszpókuszokon kívül csak egy db 20 filléres ellenállás van.
Nem jár semmilyen károsítással,ha erre vagy kíváncsi!Különben én sem csináltatnám meg! Csak addig spécizem a gépet,amíg az az egészséges határon belül mozog.. Nem akarom én sem kinyírni a Drágámat! Csak azt akarom kihozni belőle amire valójában képes!A sok szar folytást kiiktatni! Igen,tényleg így van,az elektronikacsere nélkül 70-80%-ot tud,de ezzel leadja az egészet.Brutál..
Értem.Mondjuk nekem K5öm van,tehát nincs fokozat kijelzőm,így az számomra mellékes. A kérdésem még annyi lenne,hogy valóban olyan 70-80%os így a moc?illetve a mennyivel rövidíti meg ez a blokk élettartamát,meg jár-e valami különlegességgel?
Igen,akkor érdemes cserélni fogaskereket,ha láncot is cserélsz,de én még majdnem az elején raktam bele kisebbet előre!Nagy a változás,nyomatékosabb 1-2-3 főleg alsó tartományában!Mocskos! Az elektronika az egy olyan kis gyufásdoboz nagyságú kütyü amit hozzákötnek a csomagtartóban valamihez,és ezáltal kiiktatja a kipufogófolytást,mert most vissza van folytva.Ez által leadja a 100%nyomatékot amire képes!Annyi a hátránya,hogy nem lesz fokozatkijelződ,csak azt fogja mutatni hogy 4-be van,ha jól tudom!De ha érzed a mocit akkor ez nem okozhat problémát!Egyik sem vészes árba!A fogaskerék ha jól emlékszem 3500ft,az elektronika egy 20-as!
Szeva.
Ha cserelek elol fogaskereket,akkor azt a lanccsere alkalmaval erdemes lecserelni,igaz?az elektronikan mit cserelsz?illetve ay mennyibe kerul?no meg az uj fogaskerek is mibe faj?
Én úgy gondolom,hogy nagyon jó döntés volt amikor egy foggal kisebb fogaskereket tettem előre,hiszen az a 10-15km/h amivel most kevesebbet megy az abszolút nem számít hiszen nemnagyon tudsz 270-et menni huzamosan! De így most sokkal nyomatékosabb lett amit viszont lehet hasznosítani.és persze nem utolsó sorban élvezni! Én még az elktronikát is kicserélem rajta,és akkor brutál lesz a nyomaték!Mert így mégcsak 70-80%-ra van visszafolytva. De úgy leadja az összes lehetséges nyomtékot!Már 4000-től lesz érezhető az ami most 8000-nél!Azé nem mind1 valljuk be!
Pet-R!
Tehát az áttételtől függ minden. Ha variálod a lánckerekek fogszámát teljesen másképp viselkedik a gép: vagy lassabb lesz a kigyorsítás és nagyobb lesz a végsebesség, vagy még brutálisabban gyorsul a végsebesség kárára. Persze az sem mindegy, hogy 7O, vagy 12O kg a sulyod.
Szia! Az enyémen gyári fogaskerekek vannak és igy mutatott az óra 270-et de az már a vége volt max még egy 5-öt tudtam volna belőle kicsalni de már sajnáltam !
Hááá 280-ra azé nem! Az más hogy annyit mutat az óra! Az enyémmel mentem 285-öt de kisebb fogaskerékkel,így csal kicsit,meg amúgy is csal!270-et azé viszi de az má a plafon nagyon!
Mindenki azt mondja, hogy a gsxr 600 kb280 km/h-ra képes!
Az enyém messze se! Nem értem!
4.-ben 238km/h 16000-es fordulatnál és nem tilt le akármit csinálok
5.-ben 249km/h 15500-es fordulatnál
6.-ban 249km/h 15000-es fordulatnál
Ennyit tud gyárilag az enyém! Mit csináljak? Kapjam szét a kipufogót?
282-vel a szakadékban sem megy az enyém! Te mit csináltál vele?
..gondoltam h vki jön mindjárt a hibáimat keresni Ezt csak azért irtam zolinak mert Ő kezdett el nyelvtan órát tartani én csak poénkodtam mert kinemszarjalehogypl: kis vagy nagy betüvel kezdek egy mondatot vagy nem hosszú "i"-vel írok egy szót. Mert sztem az kurváralényegtelen hogy pici hibák vannak a szavakban,mondatokban.. pl az egyszer szót sztem gyorsabb leirni ugy h eccer.. Nyilván ha hivatalos levelet irok akkor figyelek arra h jó legyen..de fórmumon leszarom..
...nah itt folytatom modanivalóm ugyanis nem külte el a teljes szöveget a rendszer szal az a mondtat nyelvtanilag helytelen ! : helyesen : "komolyan, senkit sem szerettem volna kritizálni" kérlek ügyelj a helyesirásra !
1-2-3-ban erősebb lesz a motor, de nem lesz akkora változás mint azt te mondod.
Fogaskereket bármikor berakhatsz újat. Amikor a láncot cseréled akkor érdemes egész szettet cserélni.
A 20 rongyot simán megéri a cucc, főleg, hogy a 2 db csatlakozón kívül a dobozban az ákombákomon meg a hókuszpókuszokon kívül csak egy db 20 filléres ellenállás van.
Ha cserelek elol fogaskereket,akkor azt a lanccsere alkalmaval erdemes lecserelni,igaz?az elektronikan mit cserelsz?illetve ay mennyibe kerul?no meg az uj fogaskerek is mibe faj?
Tehát az áttételtől függ minden. Ha variálod a lánckerekek fogszámát teljesen másképp viselkedik a gép: vagy lassabb lesz a kigyorsítás és nagyobb lesz a végsebesség, vagy még brutálisabban gyorsul a végsebesség kárára. Persze az sem mindegy, hogy 7O, vagy 12O kg a sulyod.
Mindenki azt mondja, hogy a gsxr 600 kb280 km/h-ra képes!
Az enyém messze se! Nem értem!
4.-ben 238km/h 16000-es fordulatnál és nem tilt le akármit csinálok
5.-ben 249km/h 15500-es fordulatnál
6.-ban 249km/h 15000-es fordulatnál
Ennyit tud gyárilag az enyém! Mit csináljak? Kapjam szét a kipufogót?
282-vel a szakadékban sem megy az enyém! Te mit csináltál vele?
modanivalóm--mondanivalóm,
külte--küldte
helyesirá
sra--helyesírásra