Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem szóltam.....bár szeptember már mindjárt itt van, de igazad van addig még lemegy egy nyár és bármi történhet, amire jól jöhet a gari!
DE NE TÖRTÉNJEN SEMMI.....SZUPERÁLJON!
Na széles utat és ocsóbb benyát és óvatosan a gázzal!
nem egykerotól ment tönkre a kuplungom hanem egy tavaly május 1-ei gyorsulási verseny miatt! Ott kezdődött és idén tavasszal mondta fel teljesen a szolgálatot Tavalyi szezonban még párszor helyre lett pofozva de eddig bírta
Pfúúúúúúú 3 óra...az szép! Nemtom mennyit fizettél, de ezt kevesebből is meg lehetett volna úszni biztos....
Számoljunk:
1.Olaj...3000Ft mondjuk/liter 3000x4l= 12000Ft
2.Olajszűrő 2000Ft
3. Lamellák 42.000 Ft
Össz: 56.000Ft
És szereltél otthon egy jót.....és a különbözet mehet a tankba!
Az én gépem még garis szeptemberig, az olajat szűrőt mindig én viszem, nem számolnak fel semmi plusz költséget miatta, 3750ft+áfa ennyiért cserélik és korrekt nagyon a szervízes srác és az üzletvezető is!
kb 45 perc volt amíg kicserélték összesen 3órát dolgoztak rajta mert ez az még át lett nézve meg kilett cserélve
Na neeeee....a te géped sem garis már.....NEM MONDOD, HOGY NEM TE CSERÉLED AZ OLAJAT ÉS A SZŰRŐT.....?
Azért levsznek + egy 10-est minimum.....akkor add ide a felét és lemegyek kicserélem neked és még motoroztam is egy jót....
Azta kibebaszott qurva élet.....erről azért azt hittem, hogy olcsób....
A sok egykeró bakker....
És mennyi volt a szerelés még +ba......én belerakom magam....nekem ne kontárkodjon több ezer FT-ért még 3ba.....
+ba ilyenkor doki egy olajcserét is kell számolni szűrővel együtt
+szerelés
én EBC szettet néztem és 35ezerért lett volna! Kedvezményesen volt a gyári nekem 42ezer FT!
hát nekem k4es van... de csak az alkatrész lenne annyi
Na neeeee basssssszzz.....45.000Ft ? Ez szereléssel, vagy anélkül értendő?
Mennyi a gyári cuccos bele..? A teljes...
Hát a gyári cumóra 45ezret számoltak nekem a suzukinál... utángyártott szett meg megvan 27ből... és most elég szarul állok igazából anyagilag, de azért motorozás nélkül se szeretnék maradni
ja és még vmi a fém lamellák szénné voltak égve a motoromban! Azt mondták a szervizben, h ilyet még nem láttak, h az összes fémlamella szarrá van égve még pályagépekben sem 20000km után de mostantól kezdve már vigyázok rá szerintem
Na bakker.....ennyire nem lehetsz perverz....
Tényleg tele van csupa élvezetes résszel, de légyszi ne a lapokra......zsepibe wazzzzeeeeee.....zsepibe.....
Jó, hogy mondod....így már más a szitu....
én ma cseréltettem a k7-ben a lamellákat kopó+fém+rúgok és 7ezer ft volt a gyári és az útángyártott cucc között szóval szerintem jobban jársz ha gyárit rendelsz hozzá és akkor semmi bajod nem lesz vele egy jó darabig!
hali!
most cserélek kuplungot a k4-esbe... szerintetek az gáz, ha más márkájú fém lamellákat veszek bele, mint parafát?
nem hinném hogy gáz lenne, hiszen van amikor csak a parafát cserélik, és akkor gondolom hogy nem mindig ugyan azt a márkát rakják bele
Szerintem oké lesz a dolog...
Bázony.
Pólóra gondolsz?
Ja, de csak akkor, hogyha teljesíted a kérésemet aranyapám!
Pofa be, roló le!