Na figyelj tesó... pezseg a vérem de baromira, mennék már a motoromért, DE MELYIKÉRT BAKKER? Kéne tudni, hogy a banki lefoglalt-visszavett motorokat hol lehet megsasolni, hol lehet utánuk érdeklődni.
Hátha Te vagy valamelyik aszfaltgyalázó gixxerbuzi tud valami okosat.
K7 vagy ennél fiatalabb masina a cél. Kék-fehér, vagy fekete és persze kevés kilométerrel.
Ha van valami infó akkor annak örülnék nagyon.
Előre is köszi.
Csak az átérzés miatt kipróbáltam hétvégén, hogy milyen is lehet az SV feeling.....
Mindezt 4 módon próbáltam megvalósítani:
1. SV kinézetűre bontottam a motort...
2. Nem váltottam feljebb 4.nél menet közben.....
3. Teletömtem főttkukoricával a YOSHI-t...
4. Majd végül szórtam egy kis zsemlemorzsát a tankba, hogy darabosabban járjon a Gixer....
Háááát bakker, hülyeséget félre téve 160-tól elég erősen kell tartani az embernek a búráját, mert cibálja a szél rendesen....és hosszú távon nem annyira kényelmes....
Maradok a GIXER-nél....
De kipróbáltam, hogy lásd átérzem milyen az SV feeling.....
Szia szobabringa!
Most mié bántasz? Tényleg kinézted volna belőlem? Haver hozott cíberével benzint
Ja a biciklim nem jó! Majd teszek fel képeket, hogy miért nem...
Szép jó reggelt Gixeresek!
A hétvége "termése" : állati jó motorozás kurva nagy szélben, kis rosszalkodás.... , valamint otthon kivettem végre az EXUP-szelep vezérlő motor, meg a bovdeneket...
Majd szépen összeraktam a gépet és tegnap indulás előtt 5 perccel jött a szopás.......nyitnám fel az ülést, hogy berakjam a cuccost és BASSSZA MEG......elfelejtettem visszakötni a nyitó bovdent....
Na volt bazzzzeg anyád....kúúúva anyád.....
Le kellett bontanom a bal seggét....na az nem egyszerű úgy, hogy az ülés fent van, ugyanis van bent 2 tartó csavar plussz egy műanyag patent.....NO KISSÉ IDEGES VOLTAM....
De nagy nehezen sikerült......majd fater egy dróttal 10mp alatt ki is nyitotta... Én addig szép szavakat és jelzőket kántáltam...
Szia Bikeni!
Te tiszta hülye vagy tolni a motort ,
Én még egy métert nem toltam, pedig már egy pár tank benyát betetoltam....
Nemhogy vinnél biciklivel egy 5 literes kannát oda vissza!
De ha ennyi eszed van...biztos jól fogsz mutatni az utakon....
Remélem mindenkinek motorozással telt a hétvége én Vasárnap gondoltam egyetés elugrottam egy Visegrád Esztergom Dobogókő körre! Durván megvolt a 300km és a változó minőségű utaktól eltekintve felejthetetlen volt:P További szép napot mindenkinek
Sziasztok
Gondoltam benézek ide
Nem oktatásként,távol álljon,de ahogy a mondás tartja:lánc a lelke mindennek!
A Brigéciol fasza a felnire,leszedi a mocskot,áldom aki kitalálta
De semmi kutyult szart nem szabad a láncra kenni,nem kell ahoz vegyész mérnöki diploma,hogy milyen oldóanyag mivel lép reakcióba
Én semmi maszekot nem kennék a láncra
Üdv:ZOZI
Ha én mondjuk kéket szeretnék, akkor csak egy külső festést kap, és annyi, igaz? Gondolom az emelő előbb-utóbb lekoptatja róla...akkor lehet egészségesebb a sima alu...
Nos, az alut le tudjuk gyártani! Csak az a helyzet, hogy nem merjük most még bevállalni a sárga, és arany színeket, mert ebből nincsen sok kereslet, és megrohad a festék a polcokon. Na ezt így adták be nekem.
Na figyelj tesó... pezseg a vérem de baromira, mennék már a motoromért, DE MELYIKÉRT BAKKER? Kéne tudni, hogy a banki lefoglalt-visszavett motorokat hol lehet megsasolni, hol lehet utánuk érdeklődni.
Hátha Te vagy valamelyik aszfaltgyalázó gixxerbuzi tud valami okosat.
K7 vagy ennél fiatalabb masina a cél. Kék-fehér, vagy fekete és persze kevés kilométerrel.
Ha van valami infó akkor annak örülnék nagyon.
Előre is köszi.
Csak az átérzés miatt kipróbáltam hétvégén, hogy milyen is lehet az SV feeling.....
Mindezt 4 módon próbáltam megvalósítani:
1. SV kinézetűre bontottam a motort...
2. Nem váltottam feljebb 4.nél menet közben.....
3. Teletömtem főttkukoricával a YOSHI-t...
4. Majd végül szórtam egy kis zsemlemorzsát a tankba, hogy darabosabban járjon a Gixer....
Háááát bakker, hülyeséget félre téve 160-tól elég erősen kell tartani az embernek a búráját, mert cibálja a szél rendesen....és hosszú távon nem annyira kényelmes....
Maradok a GIXER-nél....
De kipróbáltam, hogy lásd átérzem milyen az SV feeling.....
Csak rád kell nézni.... ,
Most mié bántasz? Tényleg kinézted volna belőlem? Haver hozott cíberével benzint
Ja a biciklim nem jó! Majd teszek fel képeket, hogy miért nem...
A hétvége "termése" : állati jó motorozás kurva nagy szélben, kis rosszalkodás.... , valamint otthon kivettem végre az EXUP-szelep vezérlő motor, meg a bovdeneket...
Majd szépen összeraktam a gépet és tegnap indulás előtt 5 perccel jött a szopás.......nyitnám fel az ülést, hogy berakjam a cuccost és BASSSZA MEG......elfelejtettem visszakötni a nyitó bovdent....
Na volt bazzzzeg anyád....kúúúva anyád.....
Le kellett bontanom a bal seggét....na az nem egyszerű úgy, hogy az ülés fent van, ugyanis van bent 2 tartó csavar plussz egy műanyag patent.....NO KISSÉ IDEGES VOLTAM....
De nagy nehezen sikerült......majd fater egy dróttal 10mp alatt ki is nyitotta... Én addig szép szavakat és jelzőket kántáltam...
Jaja...nem passzol..
Te tiszta hülye vagy tolni a motort ,
Én még egy métert nem toltam, pedig már egy pár tank benyát betetoltam....
Nemhogy vinnél biciklivel egy 5 literes kannát oda vissza!
De ha ennyi eszed van...biztos jól fogsz mutatni az utakon....
Amúgy jótanácsként én is mondom hogy petrónál erősebb anyaggal semmiképp se tisztítsuk a láncot.
Gondoltam benézek ide
Nem oktatásként,távol álljon,de ahogy a mondás tartja:lánc a lelke mindennek!
A Brigéciol fasza a felnire,leszedi a mocskot,áldom aki kitalálta
De semmi kutyult szart nem szabad a láncra kenni,nem kell ahoz vegyész mérnöki diploma,hogy milyen oldóanyag mivel lép reakcióba
Én semmi maszekot nem kennék a láncra
Üdv:ZOZI
Bocsánat, hogy késtem a válasszal!
De vigyázok rá!