Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



Uncsibratyó azt csinálta a DR-Z-n, hoyg az önki(szolgáló) autómosóban meleg habos vízzel lemosott mindent a láncról, majd otthon bespray-zte. Ez jó megoldás? Szerintem kompresszor elkéne a láncra. O gyűrűs lánc van a motoron, és két éve így csinálja.
Ugye? Volt kitől tanulni!
mindenre megvan a hülye válaszod
Szia FitymAtika22!
Örülj neki, hogy nem gyullad ki, így legalább nem tűzveszélyes!
Szia Pöcsös!
Na feltetted már a Dunlop gumikat?
segítsetek már, mitől lehet az hogy nem gyullad ki a benzin lámpám mikor kevés benga van benne? maga a lámpa jó mert mikor ráadom a gyújtást kivillan.
olvass vissza úgy 20-25000 hozzászólást, minden le van írva!
Szia!
Szerintem is ez a jó megoldás, én is így csinálnám, ha nem lennék kibbaszott lusta, csak sprézem 1000 -ként, aztán a lánc 20-30.000 ként kuka...most próbálom rávenni magam, hogy takarítani is kell néha.... olyankor egy konténernyi ragacsot operálok ki a motor burkolata alól
A faridomról, meg a többiekről nem is beszélve....
Szia!
Szerintem olyan embereket kell keresned, akikk nem tudják fizetni a részleteket, vagy meg akarnak szabadulni a hiteles motortól.
Ebben az esetben a tőketarozásig is le lehet alkudni+szerz mód díj+valamennyi.
Nekem egy nagyon jó barátom így adta el a K51000 -ét 18.000 Km -rel kb.:1.200.000 Ft ért még tavaly. A vevő kifizette a tőketartozást+ egyebeket az eladó meg örült, hogy megszabadult a banktól...ezt viszont ki kell fogni kurvára, de lehet ilyet találni...
felkerült ma a motoromra előre a -1 lánckerék így már nagyon faszányos a gép utcára úgy érzem ez a legjobb áttétel pont jó, nem is lett túl rövid az áttétel! Ja és kb egy 10-est csal felfelé az óra ami nem olyan vészes!:)
Anyám.
Festékboltban peroleumot kérsz és hozzádvágnak 5-600 pénzé egy liter átláccó büdös löttyöt.De benzinkúton is kapsz.
Ha eljössz érte én adok egy felet ingyé.
Bolti neve is petrol mert akkor majd utána nézek ilyennek vagy dobhatnátok róla 1 linket hogy is néz ki thx
Speedy, nem jársz valamikor pesten?
Sseven, köszönöm a felhomályosítást!

Ami a képeid közt szerepel Srad az volt esetleg amit elhoztatok?
Képek alapján jól néz ki, patent gépnek tűnik, szép darab.
A Super Sevenhez meg elismerésem... le a kalappal, hogy egy ilyet összehoztál.
Begyüjtjük Tesó, amikre figyelni kell és megyünk VAS-akat nézni!
Hello,

Csodát ne várj, mert ami szép,az ott is drága.
Csak kp játszik és szerdán lehet megnézni őket 8-14ig
Egy métert sem tudsz menni vele, tehát zsákba macska. Max 1esben tudnál vele kerülni. Pofátlanul kell ajánlatot tenni és vagy oda adják vagy nem.
Télen könnyebben engednek az árból. Bár idén nem volt ott sem árzuhanás mint évekkel ezelőtt.
Olyannak éri meg aki nem heppes a karcokra és magának javít. Így olcsóbban kijön mint máshol.
Decemberben egy 600as sradot meg egy TL1000r-t hoztunk. A Srad meseszépen járt jéghidegen is, a TL itthon derült ki hogy nem 100as.
600as olyan áron volt hogy nem lehetett annyiért külföldi papírost sem kapni(ennyire alkudtam vissza)
Sajnos az ott dolgozóknak megvannak az embereik, akik a javát elviszik. A tl-ért komolyanharcoltunk
Amúgy:
Merkantil.hu és azon belül használt jármű értékesítés menü.
Na hali!

Csak 2 percet ha kaphatnék szemtől szemben a mocskos tolvajával...
Ha majd esetleg használt lesz a dologból (ami erősen esélyes) akkor előtte össze kell szedni a jó tanácsokat, hogy pontosan mikre kell figyelni használt motor vásárlása esetén. Úgyhogy minden hozzáértő Gixxer mániákustól szívesen veszem a jó ötleteket és köszönöm előre is.
Szevasz TE GIXERBUZI!

Azt elhiszem Tesó, hogy pezseg a véred.....maximálisan megértem....
Úgyhogy, ha már ilyen közel a vétel, akkor szépen ráfeszülünk a témára és nekilátunk a nézegetésnek, majd amelyik okés azt jópízért elhozzuk!
Pfúúúú Tesó, közel van már a cél....

Aki meg az előző Gixeredet elvitte, annak meg válból rohadjon le a karja.....de mindkettő!
roncsot = rongyot
láncot gőzborotvával? Biztos szereti a vizet a lánc nem?
Ecsettel szépen végig lehet szemenként tisztítani, lejön minden cucc és nem kerül rá semmilyen olyan anyag amitől korrodálhat a lánc. Ami nem jön le ecsettel azt meg ronggyal tisztítom meg, csavarhúzó végére roncsot teszek és szépen kitakarítom a láncközöket, stb..
Szeva!

Köszi az infót, van igazság abban amit írsz, de nem adom fel.
Megnézek minden lehetőséget, hogy a legjobb paripát tudjam hazahozni.
Csőő.

Hát ez kevés bontás mert az idom fenn van az még fog valamit viszont úgy néz ki mint egy csiga ami fennragadt a motorháztetőn.Szal nem az igazi.
A kipuffot bármivel tömheted sosem lesz olyan hangja mint egy V2 nek.hallgattam pár egészen hangosat még a falak is megremegtek tőle ez sosem fog menni a kis gixxerel.
Váltani nekem kevesebbet kell így nem olyan stresszes és legalább alul nem halott a gép de azért te nyugodtan gépészkedj.
A széllel meg ahogy Bud mondaná "légy férfi,küzdj vele"
Bár én egyenlőre kedvelem az egyeneseket de a hegyi szerpentin jobban fekszik neki mint a hosszú egyenes de a 180 így is megy pici nyaktréningel.Úgyhogy lehet edzeni csuklyás izomra.
Hali!

Kecskeméten: Mercantilcar - Halasi út 30-32.
Nagy csodára ne várjál.

Aki nem fizeti a gépét, nem is nagyon tartja rendben.
nem is mosod ki a szemek közül a homokottttttttttttttt?
én gözborotvával vagy kefével kiszoktam alaposan
Én tegnap tettem rendbe a láncot Akksi is vissza...még a gumma nyomást kell ellenőrizzem...aztán goo