Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos, mondjuk én nem venném meg, a k3 is elég kemény gumi, utcán az is elmegy jópárezret. Cserélgetek pályázásonként a gumit akkor mondjuk egy pályázás plusz 3-4000 ft alsóhangon, mondjuk 5 pályázást simán kibír a mezti hátsó, akkor 5x kell cserélni, ergó minimum 20ezer ft csak a gumiztatás. Rádobod azt a 20 ezret erre az 55 ezerre, máris kijön még1 pár pályagumi, bármilyen..
Igen. Ezt elfelejtettem. pályára már megvan a metz. K3.
Sz'al utcára jójez szerinted?
remélem ezt utcára szánod csak.
55-ben megvan a pár. Tapasztalata valakinek?
szép reggelt mindenkinek!

Süt a nap, nem esik az eső...Lehet ma megkeresem hófehérkét.
Nyert.Ön jogosult egy bummedlire.
na csuma jó8 mindenkibe
akkó csak varnyú lehet
Majdnem talát.Ez De Lux volt tolótetővel és ledes izékkel a műszerfalon.
barkács


De kérem a trip az
De mikor ifjú és 18 voltam még a 2t 3 henger volt a menő mustársárgában.4 kerékkel.
T mint t r a k t o r vagy esetleg MGV szinte megegyezik a motorral a kategória
Mondjuk, csak gondoltam.....de mindegy...
nekem a schulz gizi
Olyanom van.
Késő! már megvoltál 5x fejben...... ,
Az nem a Triumff speed tripper amire gerjedsz?
T---ractor.

Felszántott lesz veled a határ!
Ez az élet egyik nagy igazsága, van ebben valami...
Milyen az a T?
Mondjuk én kézzel-lábbal szoktam de kinek a pap............
én pedig T-vel az Mz-t anno
Ki mondta hogy motor volt.