Minél égebbi, annál jobban el fogsz férni rajta.
K1-K2-K3 szinte hatalmas a 600-asok között. Azon tuti elférsz.
K4-K5 már keskenyebb és kompaktabb, de még mindig egy viszonylag nagy motor. Az enyémet egy kb. 190 centi magas 96 kilós haverom vette meg és imádja, nincs problémája hogy hogy férjen el a motoron.
K6-K7 és K8 már más tészta. Nagyon filigrán kis gépek. Egymás mellé tettük a régi K4-esem és a K6-ot és kb 10 centivel rövidebb, alacsonyabb és úgy 5-6-tal keskenyebb. Az ülésnél feltűnően keskenyebb. A plexije is alacsonyabb és sokkal kisebb. Szerintem K6-tól már kicsit kérdéses hogy elférsz-e a 190 centiddel. A magasabb plexi és az előrébb állított kormány az amivel mindenképp számolnotok kell.
Én is 186cm vagyok az már majdnem 190 és sztem jól el lehet férni a mocin...legalább is én kényelmesen elférek rajta. Meg nemtudom hogy csak az enyémnek vagy a többi K4-esnek is de elég magasan van a segge gondolom ez beállítás kérdése. A K1-esnél lényegesen karcsúbb a tank ami nekem jobban bejön mert nem kell akkorát terpeszteni. Sztem ülj rá egy ilyen vasra és akkor megfogod látni(érezni)vagy mittomén hogy kényelmesen elférsz-e
sziasztok!
mivel nem tudom hogy hova forduljak a kérdésemmel, ezért titeket kereslek, mert a gsxr600 egy elég ideális sportmotor, ezért a kérdésem a következő lenne!
mivel 190 cm magas vagyok, ezért bizonytalan vagyok abban hogy mennyir férek el egy ilyen moci plexije mögött, mert nem feltétlen az iulyen magas embereknek találták ki az ilyen mocikat, de szerelmes vagyok beléjük. (nemrég volt egy cagiva mitom, és az mögé kényelmesen befértem)
köszönöm a válaszotokat
mitoo
Köszönöm a gratulát :) azóta nem csinálta! Nagyon szeretem én is idáig! 1 hónap alatt sikrült beleraknom 1300km-et de szinte függövé is váltam! Jó látni azokat amit irsz erröl a mociról! Köszi
Jacis, most nézem a képeken, hogy K4-esed van.
Először is gratula, nekem is ugyanilyen volt (még a színe is), másodszor a K4-K5 a legzakatolósabbra sikerült 600-as Gixer. 2 évet lenyomtam vele csak pályán/versenyben. A világon semmi baja nem volt, pedig hörgött mint egy döglődő marha a vágóhídon. Hidegen csörömpöl a nagyobb szelephézagok miatt, olyan 70-95 fok között Ok, szépen agresszíven brummog, és 95-100 fok környékén jöhet ez a hullámzóbb alapjárat.
Nem tudom, h gyári vagy sportkipufogód van, de a nyílt kipufogó miatt még jobban zakatolhat, köszönhetően a megváltozott lengéshullámoknak.
Ne foglalkozz vele, hacsak nem ugrál 1000-et a fordulatszámmérőd. Ha több mint 500-at ugrál, akkor mutasd meg szerelőnek.
Jááááj Pohi, ugye nem gondoltad komolyan, hogy a fordulatszámot benzin adagolással "állítja" az injektor.
Az alapjáratot Te állítod be egy csavarral. Illetve precízen pontosan: az alapjárati levegőt, amihez a szükséges mennyiségű benzint nyomja be az injektor. Ezt a szenzorok jelei alapján kalkulálja. Ha benzinmennyiséggel "állítaná be" a computer, akkor bedúsulna úgy a keveréked, hogy leállna a gép.
Amúgy az ingadozás oka egyszerű: Gixer... Kicsit zakatolós alapjáraton. Nincs kiegyensúlyozótengely, magas fordulatszámra kihegyezett motor. Nem kell izgulni. A gyári érték 1300 + / - 1000 ebben a tartományban 500-at ugrálhat simán, a hörgésekkor. Egyébként a 100-103 fok teljesen normális városban vagy lassabban haladva. 105 foknál kapcsol be a ventillátor. Mivel a hűtőrendszer zárt és nyomás alatt van, ezért olyan 110-120 fok között fog csak felforrni, de a ventillátort és a hűtőt jól méretezték a kis japók, nem szokása felforrni a gixxer agyának.
Más téma: srácok, nem tud vki használt de nem réteslappá hajtogatott komplett kipuffrendszert 600 K6-ra? (versenyrendszerek előnyben ) Még azt se bánom, ha kicsit karcos, de szívesebben vennék óccsóbbér használtat, mint min. 200-ér watta újat.
Van egy feleslegessé vállt PUIG RACING plexim, " dark smoke " színkódú, de nem matt fekete, K6-K7-hez. 14e ft. Full karcmentes... Ha valakit érdekel írjon ( szeghotamas@freemail.hu )
Ugye-ugye Nem tudom, ha jó idő lesz akkor talán...de később biztos-ha meg fel akarsz menni akkor szerintem szerezz be valami motorosruhát, mert farmerben nem az igazi -tavaj haver abban csúszott el és még mindíg látszanak a nyomok a lábán...szoval mindenképp.
Na majd beszélünk még.Szeva
Hát nem vagyok egy szaki, de minél több minden áramfogyasztó dolgot kapcsolsz fel a gépen annál több benyát éget el......legalább is észrevehető mikor felkapcsolod a lámpát kicsit mozdul a fordulat lefelé, majd a "computer" visszaállítja normális alapjárati fordulatra, gondolom több benyát befecskendezve......valami ilyesmire gondoltam.
EZT nem ismeri valamelyikőtök? Korábban two brothers dob volt rajta...látszik a rajta felejtett matricából, meg itt a sportmotor hirdetések közt is megtaláltam még azzal a dobbal hirdetve. Bal oldalt a tank horpadt, gondolom korábbi bukás miatt a kormány beleért..... Öcsém akar mocit venni valamilyen 600-at vagy 750-et és ez is szóba jött. A tulaj azt mondja nem tudja mitől van a sérülés, így került hozzá
Sziasztok! Ma mentem egy pár kört a városban és elég melege volt a mocimnak! 100-103fokos volt a vize! A lápmpánál állva azt vettem észre hogy bemegy 1500 alá a fordulatszám és elkezd hullámozni! szerintetek ez a höfok miatt volt vagy valami más hiba lehet? légysz irjatok mert idegesit! köszi előre is
Itt van pár kép a plexiről: