Sziasztok!
Köszi, hogy válaszoltatok a kérdéseimre, már csak annyi lenne, hogy hogyan tudom leszedni k6 600-as gixxerről a rendszámtartót, úgy hogy a rendszámvilágítás vezetékét ne kelljen elvágnom(nem szeretnék kárt tenni benne ).
Ha valaki csinált már ilyet, segítsen!
Előre is köszönöm!
Várom már a nyarat nagyon.Szeretnék pár hosszabb túrára is menni majd.Meg Svájcban még motorral nem voltam soha.Remélem összejön majd.Csak majd legyen kivel,mert egyedül nem mernék nekivágni.
Nem sokat, konkrétan eddig csak olvasgattam, de most eljött a hozzászólások ideje.
Most elmegyek ebédelni, nehogy a GSX-R-es közösség megutáljon azért, hogy nem csak a gixerekről társalgunk.
A GSR nagyon jó motor, ugye a GSX-R 600 K5 blokk van benne, butítva, de csalós a dolog, mert kipufogóval kinyitva nagyon nagy élmény a gép. Fordulékony, könnyen kezelhető, nagyon jól érezhető gép, és szedi a pacskert rendesen.
Hát hogy őszinte legyek,a haya mellé szeretnék valami könnyebb mocit is,olyan szaladgálósat.Nekem is tetszik a GSR nagyon.Férjem majd karácsonyra jön csak haza,majd megyünk motrot nézni.Ő is szeretne magának valamit.De hát minden a pénztől függ ugye.
tetszik nekem is az 1800-as, 180-al toltam vele egy GSX-R 600-at, persze nem egyenes szakaszon. Ő is meglepődött meg én is.
Nekem sajna nincsen most Suzukim, de tavasszal lesz 4 db tesztmotor.
A régi busa ára 2 700 000 Ft, de persze alkuképes.
dolgozunk, illetve netezünk, segítünk az eurotaxban ahogy elnézem, persze szívesen.
Quadoztunk reggel hótolólappal, a kolleganőm most ért be (hegyen lakik)
Hajaj!Attól félek én is,a tesztmotortól!Mert még a végén elcsábulok! Még szeptemberben próbáltam ki az 1800-as intrudert.Hát az nekem nagyon megtetszett.No nem lesz azért csere...
Köszi, hogy válaszoltatok a kérdéseimre, már csak annyi lenne, hogy hogyan tudom leszedni k6 600-as gixxerről a rendszámtartót, úgy hogy a rendszámvilágítás vezetékét ne kelljen elvágnom(nem szeretnék kárt tenni benne ).
Ha valaki csinált már ilyet, segítsen!
Előre is köszönöm!