gizi már igen vöry tékes ...tényleg korához képest ,, nagyon ütős .. de mint minden dróg ..... ezt is tovább kell felyleszteni
olvastam a srad lég feleslegéről és ki veséztem abusa miért erősebb 240 km /ó -nál 8-10 loval .
tehát a két raim/air csővet át szabtam mindketőt be vezetem a air /boxba ----- hogy ne melegedjen túl a karbi és a generátor ház egy új csővet huztam a felyidom alól , amit a blok mőgé vezetem 1 hétig müanyagot forasztotam ,de végül minden a helyére került ... proba ...........
hát semmi ,, mondom ez halott dal de a fiam azt mondta , probáld meg szürés nélkül ... tehát direkt modon szürés nélkűl ment a levagő nagy sebességnél a karbikba ... Nőt a tejesitmény ... számszerüleg nem tudom menyit ,de 3 -be 230 - 240 lett és 160 felet éreszhetően erősebnek tűnt ..csak a levegő szürése az okozot gondot
Egy turbó sokkal egyszerüb ,, monták sokan de volt már turbos gépem
egy sima 0.7 mitsubisi colt turbó is ki nyirja a motort , A 2000 alfa Romeo
csigás lég sűritőjét már látam felszerelve , csak nem tudtam .hogy ?
A Generátor tengelyének végébe hornyot kell vágni és Új pajzsal , kapunt egy kihajtást ,, hoszbordás ékszijal fel került a kompreszor , itt már simán tudtam szűrni a levegőt , hisz túl nyomás van a rendszerben.
Bödületes lett a gép,, 12-16 literes fogyasztás bemérve 193.7 lóerő 162 nm 200 -nál emelte az elejét bt 21 gumit 2000 km alatt ki nyirtam .................
Most télen vissza került az eredeti air/ box a kompreszort le vetem , maradt a nagy köbcenti és kb 170 lora ........ lövöm be Gizit .. nem szeretném szét baszni , 4 év és veterán .... így egy 16/44 átételel
rugalmas marad és a fogyi is normális temponál , 7 liter körűl alakul !
Eme történetet ,csak érdekességként ... véstem ide fel
Nem vagyok spiller, csak én is lefoglaltam anno egy 1314 -es wiseco szetett. Azt hagytam is annyiban, mert így se tapad meg. + nem akartam + fájdalmakat magamnak. Egy gyári blokkot is fellehet húzni elég jól egy kis karbi átalakítással ;)
Anno én is utána jártam mit hogy kéne módosítani, de letettem róla. Ezé tudom max. Ok persze egyből néztem a marást
Senki nem mondta ,hogy beleraktam .................. át lett faragva ,
de azt hiszem van kép ! külön fel töltöm ! sőt a képeken látszik a hajtó rúd .......... ELMAGYARÁZAM ?
amúgy meg úgy mint Indy ...... a TITKOS részt nem fogod meg tudni soha
Arról nincs képed hogy van a blokk átalakítva?
1. Kiváncsi lennék hogy a bánatba tetted bele a siklócsapágyas blokkba a görgös csapágyas főtengelyt. Mivel igencsak van átmérő különbség.
2.A görgös gsx1100 66 mm lökettel rendelkezik míg a siklócsapágyas GSXR 1100 59 mm es löketű.
Ez az alsó és a felső holtponton is +3.5 mm -t jelent.
na szóval amotor hő háztartása rendben.... a következő hiba az az ,hogy alul 1000-2000 f/min -ig nem olyan a gép ahogy én szeretném
ezt sokszor el is panaszoltam itt a forumokon.
hiába a gyár 40 karbi , hiába a siktolatyus , a ki herélt alul nem igazi ! a vége az lett ,hogy számüztem a yosimura tengelyt a block -ból .
Másképp müködik ez a nagy erőmű mint a többi .
kapott egy 3 fokban előre és 3 fokban hátra fokolható v tengelyt ...
és indulhatott a kisérletezés ............. 1 hónap alatt sikerült oly modon el találnom a vezérlést , hogy a 1000 alapjáraton gáz nélkűl mint egy DIESEL ugy indult el alatam és a 16 /46 átétel 5-be 40-50 km/ó -val simán dadogás nélkül ment a Gizi , nagyon frankó lett
!
sikerült venem állitható gyujtást aminek a kapcsoloját a benzin csap mellé rejtetem 0.... 1.... 2 .... állása van ............1 .. 1.5 .,.,. 2 fokot állit előre a gyujtáson 8400 fordulat felet a leszabályozást is a gyári 11200 ról 12400 ig engedi .
így már 2 be 190 3-ba 230 - 4-be 270 és iszonyu nyomaték na meg 8-12 literes fogyi
a gyertyából adenso X24 esr-u vált be a legjobban szépen indult szépen égete a + 20-30 % tőbb benyát a Kawasakinál méretem mindig amotor már 159 loerő volt hátso keréken ...... 181 paci 143 nm
foly ...
A bátyám ,Grazba haferfeduegben a BMW -nél furnak is fém szornak , minden nyalámság de egy ilyen tengelyt 600-700 euro ért újitanak Tudod én sváb zsidó keverék vagyok nekem csak a csapágyat kellet meg venni
Tehát vetem egy 1300 cmm hengerenként 2 db szelepes tuning motort egy drak-ba volt ... elszált avezérlés és a tag ... fel kente a falra.
szétszedéskor a teteje 2 db jött le ..ergó a hengerfej kuka a 2 hengerbe 2 nagy karc de furva let 85,2 mm -re .Ehhez vetem dugo garniturát + pakolást. A 1127 hengerfejet szelepfészek marás után és a szelepek igazítása után új szimeringekel raktam össze .
Már csak a blok fedelet kellet át alakitani a görgős tengelyhez , volt vakarozás .
Igazából szeretem volna 6 sebességet ........ de sokan le beszéltek róla .. így maradt a 5 gang .
Na szóval össze raktuk a fiammal ... indult szépen nem volt rossz hangja ... de 3000 alatt kakaó -se 2000 alá nem tudtam normális alapjáratott csinálni . A leg nagyobb hiba meg a melegedéssel volt ,
Túl melegedett .
a 14 soros hűtőt meg toldotam 4 sorral , Ép,hogy fel fért ..
Reggel 15-18 fokba 105 foknál nem melegedet jobban a gyertyát kormolta , az olaj szint nőt ,higúlt ... kezdtem elkeseredni !
Csináltam egy 10 soros hűtőt kék alsó csatlakozóval egyből alá egy 6 soros hűtőt a két olaj hűtő közti nyomó csatlakozóba egy tágitott és bele egy 125 fokos olaj termosztátot .
Most így ha a Balatonba fór a víz akkor sem melegszik túl
halli a tengely egy 1100 görgős tengely ezeken nem siklocsapágy csészék vannak itt ha csere a 2-3 közti vagy 3-4 közti vagy 1-2 közti csapágy akkor a sonkát szét sajtolják és új csapágy .....
össze rakás után sablonba téve a csapot hegesztik .. nagyon nagy oda figyelést és szak értelmet, jó gépet igényel
ezt a tengelyt teszik a turbós lég/olajosokba ez mindent über majszter egy ilyen blokot vetem 1300 ccm eből faragtam a gizit meg , majd folytatom ..... ide valo ez úgy is
gizi már igen vöry tékes ...tényleg korához képest ,, nagyon ütős .. de mint minden dróg ..... ezt is tovább kell felyleszteni
olvastam a srad lég feleslegéről és ki veséztem abusa miért erősebb 240 km /ó -nál 8-10 loval .
tehát a két raim/air csővet át szabtam mindketőt be vezetem a air /boxba ----- hogy ne melegedjen túl a karbi és a generátor ház egy új csővet huztam a felyidom alól , amit a blok mőgé vezetem 1 hétig müanyagot forasztotam ,de végül minden a helyére került ... proba ...........
hát semmi ,, mondom ez halott dal de a fiam azt mondta , probáld meg szürés nélkül ... tehát direkt modon szürés nélkűl ment a levagő nagy sebességnél a karbikba ... Nőt a tejesitmény ... számszerüleg nem tudom menyit ,de 3 -be 230 - 240 lett és 160 felet éreszhetően erősebnek tűnt ..csak a levegő szürése az okozot gondot
Egy turbó sokkal egyszerüb ,, monták sokan de volt már turbos gépem
egy sima 0.7 mitsubisi colt turbó is ki nyirja a motort , A 2000 alfa Romeo
csigás lég sűritőjét már látam felszerelve , csak nem tudtam .hogy ?
A Generátor tengelyének végébe hornyot kell vágni és Új pajzsal , kapunt egy kihajtást ,, hoszbordás ékszijal fel került a kompreszor , itt már simán tudtam szűrni a levegőt , hisz túl nyomás van a rendszerben.
Bödületes lett a gép,, 12-16 literes fogyasztás bemérve 193.7 lóerő 162 nm 200 -nál emelte az elejét bt 21 gumit 2000 km alatt ki nyirtam .................
Most télen vissza került az eredeti air/ box a kompreszort le vetem , maradt a nagy köbcenti és kb 170 lora ........ lövöm be Gizit .. nem szeretném szét baszni , 4 év és veterán .... így egy 16/44 átételel
rugalmas marad és a fogyi is normális temponál , 7 liter körűl alakul !
Eme történetet ,csak érdekességként ... véstem ide fel
Köszi Tasi