Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

folyt ....

gizi már igen vöry tékes ...tényleg korához képest ,, nagyon ütős .. de mint minden dróg ..... ezt is tovább kell felyleszteni
olvastam a srad lég feleslegéről és ki veséztem abusa miért erősebb 240 km /ó -nál 8-10 loval .

tehát a két raim/air csővet át szabtam mindketőt be vezetem a air /boxba ----- hogy ne melegedjen túl a karbi és a generátor ház egy új csővet huztam a felyidom alól , amit a blok mőgé vezetem 1 hétig müanyagot forasztotam ,de végül minden a helyére került ... proba ...........

hát semmi ,, mondom ez halott dal de a fiam azt mondta , probáld meg szürés nélkül ... tehát direkt modon szürés nélkűl ment a levagő nagy sebességnél a karbikba ... Nőt a tejesitmény ... számszerüleg nem tudom menyit ,de 3 -be 230 - 240 lett és 160 felet éreszhetően erősebnek tűnt ..csak a levegő szürése az okozot gondot

Egy turbó sokkal egyszerüb ,, monták sokan de volt már turbos gépem
egy sima 0.7 mitsubisi colt turbó is ki nyirja a motort , A 2000 alfa Romeo
csigás lég sűritőjét már látam felszerelve , csak nem tudtam .hogy ?

A Generátor tengelyének végébe hornyot kell vágni és Új pajzsal , kapunt egy kihajtást ,, hoszbordás ékszijal fel került a kompreszor , itt már simán tudtam szűrni a levegőt , hisz túl nyomás van a rendszerben.
Bödületes lett a gép,, 12-16 literes fogyasztás bemérve 193.7 lóerő 162 nm 200 -nál emelte az elejét bt 21 gumit 2000 km alatt ki nyirtam .................

Most télen vissza került az eredeti air/ box a kompreszort le vetem , maradt a nagy köbcenti és kb 170 lora ........ lövöm be Gizit .. nem szeretném szét baszni , 4 év és veterán .... így egy 16/44 átételel
rugalmas marad és a fogyi is normális temponál , 7 liter körűl alakul !

Eme történetet ,csak érdekességként ... véstem ide fel

Köszi Tasi
Indy

Ne furásba ,marásba ... gondolkodj ............ ütő- szerszámba .....

Na ugye ...már tudod is !
de ezt a főtengelyezésedet és sem értem, de nem is akarom
Nem vagyok spiller, csak én is lefoglaltam anno egy 1314 -es wiseco szetett. Azt hagytam is annyiban, mert így se tapad meg. + nem akartam + fájdalmakat magamnak. Egy gyári blokkot is fellehet húzni elég jól egy kis karbi átalakítással ;)
Anno én is utána jártam mit hogy kéne módosítani, de letettem róla. Ezé tudom max. Ok persze egyből néztem a marást
159 ló,gumigyilkos!
Egy hozzá ÉRTŐ , aki fiatal ugyan , de sok félszavából még én is tanultam !
a kimart blokk, hogy elférjen a dugó
csak neked ,,,,,,,, remélem rá jössz...... ha nem !
akkor az a te bajod "" a titkos rész nem elárulandó ""
Senki nem mondta ,hogy beleraktam .................. át lett faragva ,
de azt hiszem van kép ! külön fel töltöm ! sőt a képeken látszik a hajtó rúd .......... ELMAGYARÁZAM ?
amúgy meg úgy mint Indy ...... a TITKOS részt nem fogod meg tudni soha
Arról nincs képed hogy van a blokk átalakítva?
1. Kiváncsi lennék hogy a bánatba tetted bele a siklócsapágyas blokkba a görgös csapágyas főtengelyt. Mivel igencsak van átmérő különbség.
2.A görgös gsx1100 66 mm lökettel rendelkezik míg a siklócsapágyas GSXR 1100 59 mm es löketű.
Ez az alsó és a felső holtponton is +3.5 mm -t jelent.
foly ....

na szóval amotor hő háztartása rendben.... a következő hiba az az ,hogy alul 1000-2000 f/min -ig nem olyan a gép ahogy én szeretném
ezt sokszor el is panaszoltam itt a forumokon.
hiába a gyár 40 karbi , hiába a siktolatyus , a ki herélt alul nem igazi ! a vége az lett ,hogy számüztem a yosimura tengelyt a block -ból .
Másképp müködik ez a nagy erőmű mint a többi .
kapott egy 3 fokban előre és 3 fokban hátra fokolható v tengelyt ...
és indulhatott a kisérletezés ............. 1 hónap alatt sikerült oly modon el találnom a vezérlést , hogy a 1000 alapjáraton gáz nélkűl mint egy DIESEL ugy indult el alatam és a 16 /46 átétel 5-be 40-50 km/ó -val simán dadogás nélkül ment a Gizi , nagyon frankó lett
!
sikerült venem állitható gyujtást aminek a kapcsoloját a benzin csap mellé rejtetem 0.... 1.... 2 .... állása van ............1 .. 1.5 .,.,. 2 fokot állit előre a gyujtáson 8400 fordulat felet a leszabályozást is a gyári 11200 ról 12400 ig engedi .

így már 2 be 190 3-ba 230 - 4-be 270 és iszonyu nyomaték na meg 8-12 literes fogyi
a gyertyából adenso X24 esr-u vált be a legjobban szépen indult szépen égete a + 20-30 % tőbb benyát a Kawasakinál méretem mindig amotor már 159 loerő volt hátso keréken ...... 181 paci 143 nm
foly ...
hali Attila

A bátyám ,Grazba haferfeduegben a BMW -nél furnak is fém szornak , minden nyalámság de egy ilyen tengelyt 600-700 euro ért újitanak Tudod én sváb zsidó keverék vagyok nekem csak a csapágyat kellet meg venni
Hol egyensúlyozták a főtengelyt?Cím,tel,,e mail?
Tehát vetem egy 1300 cmm hengerenként 2 db szelepes tuning motort egy drak-ba volt ... elszált avezérlés és a tag ... fel kente a falra.

szétszedéskor a teteje 2 db jött le ..ergó a hengerfej kuka a 2 hengerbe 2 nagy karc de furva let 85,2 mm -re .Ehhez vetem dugo garniturát + pakolást. A 1127 hengerfejet szelepfészek marás után és a szelepek igazítása után új szimeringekel raktam össze .
Már csak a blok fedelet kellet át alakitani a görgős tengelyhez , volt vakarozás .
Igazából szeretem volna 6 sebességet ........ de sokan le beszéltek róla .. így maradt a 5 gang .
Na szóval össze raktuk a fiammal ... indult szépen nem volt rossz hangja ... de 3000 alatt kakaó -se 2000 alá nem tudtam normális alapjáratott csinálni . A leg nagyobb hiba meg a melegedéssel volt ,
Túl melegedett .

a 14 soros hűtőt meg toldotam 4 sorral , Ép,hogy fel fért ..
Reggel 15-18 fokba 105 foknál nem melegedet jobban a gyertyát kormolta , az olaj szint nőt ,higúlt ... kezdtem elkeseredni !

Csináltam egy 10 soros hűtőt kék alsó csatlakozóval egyből alá egy 6 soros hűtőt a két olaj hűtő közti nyomó csatlakozóba egy tágitott és bele egy 125 fokos olaj termosztátot .
Most így ha a Balatonba fór a víz akkor sem melegszik túl

folyt ............
Ez gsx-r váltó ................ ez még anyagból van !
Hihetetlen,hogy ilyen jól bírja a váltó,későbbi banditoknál ki szoktak pattogzani a fogak felületei....
halli a tengely egy 1100 görgős tengely ezeken nem siklocsapágy csészék vannak itt ha csere a 2-3 közti vagy 3-4 közti vagy 1-2 közti csapágy akkor a sonkát szét sajtolják és új csapágy .....

össze rakás után sablonba téve a csapot hegesztik .. nagyon nagy oda figyelést és szak értelmet, jó gépet igényel
ezt a tengelyt teszik a turbós lég/olajosokba ez mindent über majszter egy ilyen blokot vetem 1300 ccm eből faragtam a gizit meg , majd folytatom ..... ide valo ez úgy is
Tasi,a fotengelyen a hegesztes miert kellett?
Tusok segiteni! Adatlap!
Ugyan a csaj sem piskóta, na de a motor..!
Olajos és vizes Gsx-r bontott alkatrészek nagy választékban,csak telefonon érdeklődj 06705850436.
HALI érdekelne a rendszer ára, esetleg kulön is udv
Szia Ricsi!pupos 1100as gixerre benzincsapod van esetleg?nagyon kellene