szikrát látsz a gyertyán ,ha inditozól ? ha be indult , és ki veszed a 2 henger gyertyáját benzines ?
trafo kizárva akkor 2 henger nem menne , ha van szikra .
túlfolyik a kettes karbid , usszó szint magas tűszelep nem zár , O györü a tűszelep alatt ,
esetleg a szivató cső o gyűrű .
ha nem benzines .. száraz a 2 henger gyertyája nem kap anyagot első kettes karbi alsó le eresztő csavar ki , ha jönn a benya , tűszelep rendbe, esetleg alacsony az usszo szint de attól menne a henger csak prüszkölne .
esetleg totális fúvoka , kehelycső dugulás , de nem, azt fordulaton ki szokta huzzni
csak ötletek ............ jobbulást
Tasi
egyáltalán nem jár a kettes henger sajnos, még csak be sem büffen szerintem nincs nagy baja, csak szerszám hiányában...! igazából 3 dolog lehet. gyertya, gyujtókábel vagy pipa esetleg ezek egyszerre!
Egy 1.1- es Katanám van még a régi léghűtéses. Kicsit megfaragva:) Elöl ZX-12, hátul R1 futómű, R1 farok, katana idomok. Fekete, arany felnikkel! A blokkot felfúrattam 1.2- re, Gsxr hengerfej ment rá 40- es karbival (membránossal)! Dynatek komplett gyújtás, erősített főtengely... Csak a blokkház maradt a régi, meg a váz félig:)
Szia!
Nem bénázok:) A pozíciókat vágom! Csak mind a két Product code- ból van 4-4 db (40C00 - 41C00)! Úgy tudom, a 92- es évjáratból van 40 mm- es, meg kisebb karbis is. Lehet, hogy a különböző gyári szám különböző átmérőt takar! Neked 40- es karbi van fenn a gépen? Megnéznéd a te csonkod gyári számát? Így könnyen be tudnám azonosítani! Előre is köszi!
Itt mindent meg találsz ! ha használtan veszed nagyon nézd meg !, cma bontoba van /celldömölk /
nyomás alatt se ereszen !, elég egy hajszál repedés is ... és soha nem lesz jó
Lég- olajos 1100- hoz keresek szívócsonkokat a 40- es karbisorhoz!
Nem találok sehol, már kétségbe vagyok esve:)! Esetleg másét rá lehet faragni? Köszi előre is!
Egyébként adtál egy jó ötletet, ez a piros fekete festés nekem nagyon bejön. A maketten érdekes megfigyelni (rákattintva némileg nagyobb méretben láthatóak a képek) a vázmerevítési betoldásokat és hogy van ahol eltér a lengővilla. (erősített, illetve előző hozzászólásom fotóján hagyományos egyenes zártszelvény)
Akkoriban főleg Kevin Schwantz a Yoshimura suzukival volt népszerű. (igaz, hogy a 750-essel)
Google a barátod.. :-)
A piros az endurance gépük, a kék fehér Schwantz-é.
És itt [L]link[/L] elég faszán körbenézhető a festés (is)
(Ne tévesszen meg, ez a versenygépről készült makettet mutatja be, de a célnak így is megfelel)
trafo kizárva akkor 2 henger nem menne , ha van szikra .
túlfolyik a kettes karbid , usszó szint magas tűszelep nem zár , O györü a tűszelep alatt ,
esetleg a szivató cső o gyűrű .
ha nem benzines .. száraz a 2 henger gyertyája nem kap anyagot első kettes karbi alsó le eresztő csavar ki , ha jönn a benya , tűszelep rendbe, esetleg alacsony az usszo szint de attól menne a henger csak prüszkölne .
esetleg totális fúvoka , kehelycső dugulás , de nem, azt fordulaton ki szokta huzzni
csak ötletek ............ jobbulást
Tasi