Szia Indy!
Nem sokat gurul a gép mostanság! Idő hiányában jóformán semmit sem! Csak indítások, melegítések! Ahogy kell, na meg egy-két kisebb kör, átmozgatni a fékeket, váltót, stb....
Sziasztok !
Koromra tekintve ki prosza a 800 és a1800 intrudert a Suzuki napon ,
................. hát , még nem vagyok ezekhez öregedve !
a busa kurva jó , hozza a formát ,vizszintes zuhanás . De érdekes
8000-9000 felet lesz csak vadisznó és ez az új érzésre mintha kisebb lenne / ilyen újjal még nem mentem /
maradunk a bekoptatott vasnál ,hisz hibátlanul teszi a dolgát . tasi
Segitseget kerek. Egy szerelo baratom kipucolta a karbikat, szinkronizalta. Allitva volt a keverekkepzo csavarokon is (az az apro csavar a karbik aljaban a motor felol), viszont most 1,5 fordulattal van kitekerve csak...es most neztem meg a szerelesi utmutatoban hogy a gyari ertek 2. Alacsony fordulatnal (kb 2000) gyorsitaskor kihagy egy henger, dadog, amint no picit a fordulat akkor mar huz szepen. Lehetseges hogy ez az oka? Vagy mashol keressuk. gsxr 1100 w 94-es modell
28000 km volt a régi RK 532 láncban 15/50 áttétel ! ,szóval cserés lett .
Gondoltam meg próbálom , CZ 530 sdzx lánc + 16 első és vetem 46, 48 hátsót
A 46 is birta ,de 16/48 lett a nyerő , az átlag 7 literes fogyasztásom , le ugrot 6 litere már vagy tíz tank le ment és ennyi ! a lánc 26000 volt a az első f ker 2200 a hátsó f ker 7600
Nem halott a fórum, csak kicsi az 1100-es brigád ..sajnos.
Mert valljuk be azért mindenki erején felül teljesít, hogy a gépeit rendben tartsa. Főleg ebben a pocsék gazdasági helyzetben. Más fórumokon sem mennek úgy az építések.
Az enyém megy, csak a gumi fogy :)
Nem sokat gurul a gép mostanság! Idő hiányában jóformán semmit sem! Csak indítások, melegítések! Ahogy kell, na meg egy-két kisebb kör, átmozgatni a fékeket, váltót, stb....
Koromra tekintve ki prosza a 800 és a1800 intrudert a Suzuki napon ,
................. hát , még nem vagyok ezekhez öregedve !
a busa kurva jó , hozza a formát ,vizszintes zuhanás . De érdekes
8000-9000 felet lesz csak vadisznó és ez az új érzésre mintha kisebb lenne / ilyen újjal még nem mentem /
maradunk a bekoptatott vasnál ,hisz hibátlanul teszi a dolgát . tasi
Jó fotó
Nagyon klassz lesz a gép! Igazi EF lesz belőle!
Bence itt tart ! de nekem kell ilyenre fényeznem a kis olajost !
Legyetek jók és szobatiszták ! TASI
Tessék itt egy másik jány ;)
28000 km volt a régi RK 532 láncban 15/50 áttétel ! ,szóval cserés lett .
Gondoltam meg próbálom , CZ 530 sdzx lánc + 16 első és vetem 46, 48 hátsót
A 46 is birta ,de 16/48 lett a nyerő , az átlag 7 literes fogyasztásom , le ugrot 6 litere már vagy tíz tank le ment és ennyi ! a lánc 26000 volt a az első f ker 2200 a hátsó f ker 7600
tasi
Mert valljuk be azért mindenki erején felül teljesít, hogy a gépeit rendben tartsa. Főleg ebben a pocsék gazdasági helyzetben. Más fórumokon sem mennek úgy az építések.
Az enyém megy, csak a gumi fogy :)
Dobok egy hangulat fotót is XD