Az enyim most 1422 cmm yosi hengert kapott , 40 sima karbival / kicsit faragva / A kavasakinál bemérve 168.7 LE . 16 /48 átétel
bemérve 307.4 km /ó
A mi nap egy 5 millás ducati -val akadtam össze , amit ... megnéztem utolag / 170 kg és 180 Le / , se gyorsulásba se végre nem volt sehol kanyarokba az igaz ,tolt aztán meg áltunk és a gyerek sem értete , mi van !?
Az AA technikai szabályzata ettől az évtől módosult,a Classic speciál klasse a korábbi 1984 év vége gyártási dátumról 1987 év végére módosult.Tehát ez azt jelenti,hogy az első generációs GSX_R-ek(86-87)beférnek ebbe a kat.ba.A motoron a súlycsökkentésen és a 18 colos AVON versenygumin kívül tulajdonképopen nem szükséges mást csinálni,hisz ez a motor már így széria állapotában is abszolút versenyképes a jelenleg futó többi tipussal szemben.
Számomra pozitív meglepetés volt a kezelhetősége,mivel én sokkal rosszabbra számítottam a 350-es Yamaha után.
Ha érdekel a versenyzés szivesen segítek benne.HA van kedved el is jöhetsz velem Rijekába és élőben megtapasztalni,hogy milye hangulata van ennek a versenysorozatnak.
Hányas porlasztósorod van?
Megint én rabolnám az idődet,ha lehetne.
Amikor az egyenesekben teljes gázzal gyorsítottam valahogy az volt az érzésem,hogy ez a motor nem 128 LE,hanem annál jóval gyengébb.
pl. a TZ 350spez. Yamaha simán lépést tartott vele a kigyorsításokban,és az F1-es Ducati 750 is alig alig maradt el gyorsaságban.
Idehaza levettem a porlasztósort és láttam,hogy 34-es torokátmérőjű a porlasztók.Gondolom ezt a leggyengébbekre szerelték?
Most kilátásban van egy 40-es porlasztósor és ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy a 100 és a 152LE-s modell között csak a porlasztóméret a más,vagy a vez.mü.tengely is különbözik.Illetve mi az amitől egy ilyen 1100-as 152 LE-s lesz.A 40-es sorral esetleg meglesz a 128LE?
Válaszod előre is köszönöm.
üdv:Attila
Ezzel a classic AA kupa téma-sztoriddal kapcsolatban azt hiszem páran szívesen olvasnánk részleteket. Azért nem egy mindennapos dolog egy ilyen 'project'. A motorfelkészítés, versenyzés, 'előzmények' hogyan álltak? és mit kellett megcsinálni ahhoz hogy pl a technikai szabályzatnak megfeleljen a motor?
És egyáltalán milyen évjáratú 1100-esről van szó?
stb, stb..
Magamat tudom ajánlani, ezzel foglalkozom és veterán BMW autók szerelésével. Több 1.1 -es is kuncsaftom.
Budapesten a 16. kerületben van a műhelyem. Több infó itt: http://www.facebook.com/pages/...
Le a kalappal! Az ilyen"csakvégigmenjen"sem egyszerű.A versenyre szánt motor sosincs kész,olyan mint a családiház.1100-essel meg különösen nehéz lehet.
Háááát.........,hogy egyszerüen fogalmazzak,
működjön egyáltalán.
Sokéves Csipkerózsika álmából kellett felébreszteni,jó pár dolog hiányzott róla és jó pár dolog felesleges volt rajta.
Aztán időből volt a legkevesebb.
Az első verseny után látom,hogy még lesz rajta tennivaló bőven.
Sziasztok! Egy kérdésem Kérésem lenne Van egy Barátom akinek Suzuki Gsx-r 1100-sa Van régi Meg Szeretni neki tépkedni a Fülét Most bekakilt És NEm Tudja mi a Baja és már több mint kettő hónapja Szerelőnél van a motorja! Szerelőt keresek neki Aki Jó megbízható és bele is Nyúl a Blokkba ha kell?! Meg meg is Csinálja Fajára a Mocit Bács kiskun Megye és környéke Ne keljen 300 km utaztatni a mocit Köszönöm Szépen a Segítséget!
Köszönöm az infot,addig még nem jutottam el,hogy ezeket is kiderítsem,mert most vettem a motort üzemképtelenül és azzal voltam elfoglalva,hogy a múlt hétvégére valamennyire versenyképessé tegyem a pannoniaringi Alpok -Adria kupára.Ez sikerült is,igaz nem 100%-ig de igy is megnyertem vele a Classic-Special kategóriát.
Sok meló lessz még mig igazán verseny és üzembiztos lessz.
Ha esetleg nem tartod megterhelőnek biztos lenne még a jövőben is néhány szakmai kérdésem a motorral kapcsolatban.Számomra ez a 4 ütemü éra teljesen új,mert eddig 2 ütemüvel mentem.
mégegyszer köszi az infókat.
Üdv:Attila
Én motul 10w-s lengéscsillapító olajat tettem bele.
De mivel tudod állítani a húzó, nyomó csillapítást, rugó előfeszítést + még rá is tudsz fújni levegővel.. így nem is értem ezt a "pumpálást".
A gátló alján van egy csavar + fent a tartály előtt egy soft - hard "kapcsoló". Nézd meg merre áll :)
Nincs benne gáz, nem kell gázzal feltölteni. A szelep a tágulási tartály végén az levegő befújására szolgál, egyszerű autószelepes megoldás, de ha akarod tehetsz bele gázt is. Oly mindegy :)
Az olajon van a lényeg. Én a helyén légtelenítettem. A tartályba elkezdtem tölteni az olajat, majd az előre feltöltött teleszkópra csatlakoztattam a fittinget és a csavart. Mikor ott megjelent a felülről lefolyó olaj, akkor elzártam a csavart, hisz maga előtt kinyomta a levegőt. Más megoldást nem tudok a légtelenítésére..
Pár friss kép :)
Szia!
Olvastam egy régebbi kommentedet a hátsó gátló szétszedéséről.
Azt szeretném kérdezni,hogy ezt gázzal is fel kell-e tölteni,vagy csak olajjal.Mi a trükkje,hogy ne maradjon benne levegő?
Én is szeretném az enyémet leszervizelni,de mivel csak nemrég vagyok tulaja egy 87-es 1100-nek,nem sok ismeretem van erről a motorról.
Ha valaki tugna esetleg javítási könyvet hozzá az érdekelne.
A motort meg a 40-es karbit eladtam.
Van Bandit karbim 36-os szívócsonkokkal.
Van váltóm, blokkházam, deknik, önindító, generátor, vezetékek, munkahengerek, leömlő gyári+tuning, hátsó sárvédő láncvezetővel,
lábtartók, hengersor, hiányos hengerfej, új Yoshimura farokidom, Braking hátsó tárcsa, olajcsövek, Streetfighter lámpa konzollal,
kormánycsutkák, mart kormánytartó 28-as kormánnyal.
+ még amit elfelejtettem.
Egyúttal egy publikus fotót a masináról feltehetnél!