Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv, reagáltam mailben!

Egyúttal egy publikus fotót a masináról feltehetnél!
Én se bele ugat !

100 , 128 , 143, 145, 149 ,151 ,Lóerös gépeket csinált a Suzuki 86-92 ig 1100 , motoral 1052 cmm , 1127 cmm .

Az erő és a sebbeség ?

Az enyim most 1422 cmm yosi hengert kapott , 40 sima karbival / kicsit faragva / A kavasakinál bemérve 168.7 LE . 16 /48 átétel
bemérve 307.4 km /ó
A mi nap egy 5 millás ducati -val akadtam össze , amit ... megnéztem utolag / 170 kg és 180 Le / , se gyorsulásba se végre nem volt sehol kanyarokba az igaz ,tolt aztán meg áltunk és a gyerek sem értete , mi van !?

NEM értem mi van a motorodal !

köszönöm a figyelmet TASI
rakom fel
Szia!

Az AA technikai szabályzata ettől az évtől módosult,a Classic speciál klasse a korábbi 1984 év vége gyártási dátumról 1987 év végére módosult.Tehát ez azt jelenti,hogy az első generációs GSX_R-ek(86-87)beférnek ebbe a kat.ba.A motoron a súlycsökkentésen és a 18 colos AVON versenygumin kívül tulajdonképopen nem szükséges mást csinálni,hisz ez a motor már így széria állapotában is abszolút versenyképes a jelenleg futó többi tipussal szemben.
Számomra pozitív meglepetés volt a kezelhetősége,mivel én sokkal rosszabbra számítottam a 350-es Yamaha után.
Ha érdekel a versenyzés szivesen segítek benne.HA van kedved el is jöhetsz velem Rijekába és élőben megtapasztalni,hogy milye hangulata van ennek a versenysorozatnak.
Hányas porlasztósorod van?
Belekontárkodva:

Gyárilag 152LE-s, első generációs GSXR1.1-es szerintem nem volt sosem.

Plusz lóerőket pedig pl: síktolattyús karburátorokkal (40mm), big piston kittel (1255ccm), sportlégszűrővel, Yoshimura kiegészítőkkel (veztengely, kipuffogó, stb) csiholnak ki.

Itt egy nagy infobázis (angolul):
http://www.gixxer.com/forums/f...
A jövő hétvégén Rijekában lesz a következő AA futam,akkor majd azzal együtt irok egy hosszabb kommentet ,hogy és mint volt.
Megint én rabolnám az idődet,ha lehetne.
Amikor az egyenesekben teljes gázzal gyorsítottam valahogy az volt az érzésem,hogy ez a motor nem 128 LE,hanem annál jóval gyengébb.
pl. a TZ 350spez. Yamaha simán lépést tartott vele a kigyorsításokban,és az F1-es Ducati 750 is alig alig maradt el gyorsaságban.
Idehaza levettem a porlasztósort és láttam,hogy 34-es torokátmérőjű a porlasztók.Gondolom ezt a leggyengébbekre szerelték?
Most kilátásban van egy 40-es porlasztósor és ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem,hogy a 100 és a 152LE-s modell között csak a porlasztóméret a más,vagy a vez.mü.tengely is különbözik.Illetve mi az amitől egy ilyen 1100-as 152 LE-s lesz.A 40-es sorral esetleg meglesz a 128LE?
Válaszod előre is köszönöm.
üdv:Attila
Ezzel a classic AA kupa téma-sztoriddal kapcsolatban azt hiszem páran szívesen olvasnánk részleteket. Azért nem egy mindennapos dolog egy ilyen 'project'. A motorfelkészítés, versenyzés, 'előzmények' hogyan álltak? és mit kellett megcsinálni ahhoz hogy pl a technikai szabályzatnak megfeleljen a motor?
És egyáltalán milyen évjáratú 1100-esről van szó?
stb, stb..
Szia!

Magamat tudom ajánlani, ezzel foglalkozom és veterán BMW autók szerelésével. Több 1.1 -es is kuncsaftom.
Budapesten a 16. kerületben van a műhelyem. Több infó itt: http://www.facebook.com/pages/...
melyik évjárat és tipus pl.GU74C
Le a kalappal! Az ilyen"csakvégigmenjen"sem egyszerű.A versenyre szánt motor sosincs kész,olyan mint a családiház.1100-essel meg különösen nehéz lehet.
Hello ! Van nekem egy Suzuki gsx-r 1100-asom . Nem tud valaki gyári légszűrőházat eladót vagy egyáltalán hol lehet kapni ?
Háááát.........,hogy egyszerüen fogalmazzak,
működjön egyáltalán.
Sokéves Csipkerózsika álmából kellett felébreszteni,jó pár dolog hiányzott róla és jó pár dolog felesleges volt rajta.
Aztán időből volt a legkevesebb.
Az első verseny után látom,hogy még lesz rajta tennivaló bőven.
Üdv!Mit jelent hogy versenyképessé tetted?
Sziasztok! Egy kérdésem Kérésem lenne Van egy Barátom akinek Suzuki Gsx-r 1100-sa Van régi Meg Szeretni neki tépkedni a Fülét Most bekakilt És NEm Tudja mi a Baja és már több mint kettő hónapja Szerelőnél van a motorja! Szerelőt keresek neki Aki Jó megbízható és bele is Nyúl a Blokkba ha kell?! Meg meg is Csinálja Fajára a Mocit Bács kiskun Megye és környéke Ne keljen 300 km utaztatni a mocit Köszönöm Szépen a Segítséget!
Köszönöm az infot,addig még nem jutottam el,hogy ezeket is kiderítsem,mert most vettem a motort üzemképtelenül és azzal voltam elfoglalva,hogy a múlt hétvégére valamennyire versenyképessé tegyem a pannoniaringi Alpok -Adria kupára.Ez sikerült is,igaz nem 100%-ig de igy is megnyertem vele a Classic-Special kategóriát.
Sok meló lessz még mig igazán verseny és üzembiztos lessz.
Ha esetleg nem tartod megterhelőnek biztos lenne még a jövőben is néhány szakmai kérdésem a motorral kapcsolatban.Számomra ez a 4 ütemü éra teljesen új,mert eddig 2 ütemüvel mentem.
mégegyszer köszi az infókat.
Üdv:Attila
Én motul 10w-s lengéscsillapító olajat tettem bele.
De mivel tudod állítani a húzó, nyomó csillapítást, rugó előfeszítést + még rá is tudsz fújni levegővel.. így nem is értem ezt a "pumpálást".
A gátló alján van egy csavar + fent a tartály előtt egy soft - hard "kapcsoló". Nézd meg merre áll :)
Több mint 2 éves hozzászólás.
Azonnal elvitték.
Még az lenne a kérdésem,hogy hányas olaj kell bele.Az enyém kigyorsításkor pumpálja a hátulját,gondolom a kevés csillapítás miatt.
Köszönöm a választ
Szia!

Nincs benne gáz, nem kell gázzal feltölteni. A szelep a tágulási tartály végén az levegő befújására szolgál, egyszerű autószelepes megoldás, de ha akarod tehetsz bele gázt is. Oly mindegy :)
Az olajon van a lényeg. Én a helyén légtelenítettem. A tartályba elkezdtem tölteni az olajat, majd az előre feltöltött teleszkópra csatlakoztattam a fittinget és a csavart. Mikor ott megjelent a felülről lefolyó olaj, akkor elzártam a csavart, hisz maga előtt kinyomta a levegőt. Más megoldást nem tudok a légtelenítésére..
Pár friss kép :)
elkelt a 40-es, Dynos karbisor?
a tuning leömlőről és a yosimura farokidomról tudnál képet küldeni?
Mail az adatlapon
Szia!
Olvastam egy régebbi kommentedet a hátsó gátló szétszedéséről.
Azt szeretném kérdezni,hogy ezt gázzal is fel kell-e tölteni,vagy csak olajjal.Mi a trükkje,hogy ne maradjon benne levegő?
Én is szeretném az enyémet leszervizelni,de mivel csak nemrég vagyok tulaja egy 87-es 1100-nek,nem sok ismeretem van erről a motorról.
Ha valaki tugna esetleg javítási könyvet hozzá az érdekelne.
A motort meg a 40-es karbit eladtam.
Van Bandit karbim 36-os szívócsonkokkal.
Van váltóm, blokkházam, deknik, önindító, generátor, vezetékek, munkahengerek, leömlő gyári+tuning, hátsó sárvédő láncvezetővel,
lábtartók, hengersor, hiányos hengerfej, új Yoshimura farokidom, Braking hátsó tárcsa, olajcsövek, Streetfighter lámpa konzollal,
kormánycsutkák, mart kormánytartó 28-as kormánnyal.
+ még amit elfelejtettem.