Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
89' Gsxr 1100-as gépemre keresnék jó állapotú 40-es karbit!
Nekem van kábelkötegem 3 is ha érdekel hívj!
Tel: 20/2514851
Nem érdekel a bandit karbi. Maradok a régi bevált porlasztónál. Most találtam egy 40-es karbit az e-bay-en. Azért köszönöm!
Tapasztalat? Gsx-R karbit banditra már halottam, de hogy bansitot gsx-r-e? Neee ez sértés :P
Nem kertelek. Nem tudom nem csináltam. Gőzöm nincs.
Én most a kocsimra fogok egy 40-es gsx-r 1.1 karbisort rakni.. szurkoljatok. XD Még a szívócsonkot marattatom.
Egyenlőre körbekérdezősködnék.
Akkor megveszed a karbit?

Ők az ismerőseim!
http://streetfighters-fanatic....
Szia Indy! Neked vélemény a Bandit karbi gixerre vélemény esetleg tapasztalat?
az ismerőseid már csináltak ilyet, vagy ők is csak úgy sejtik. hogy jó lehet. Ha esetleg csináltak, meg tudnád érdeklődni, hogy mekkora fúvóka kellene bele? Előre is köszönöm!
Szívócsonkokkal együtt 30000Ft.
mi is pontosan ezt tapasztaltuk. Sajnos nekem sem időm sem tapasztalatom ilyenekbe belenyúlkálni.
egyébként mennyit gondoltál érte?
Nem próbáltam, csak volt egy törött Banditom 14000km-el arról raktam félre. Szerelő és motor építő ismerőseim szerint jó, csak nagyobb főfuvóka kell bele, mert magas fordulaton elfogy az anyag.
az nem érdekel. Azzal már próbálkoztunk régen kb 2 hónapot küzdöttünk vele. Alapjárat csodás 4000-ig nagyon jól vette a lapot. Egyszer még sikerült kipörgetni is a gépet, de a következő indításkor már nem pörgött ki megint csak 4e-ig. Neked esetleg van vele tapasztalatod? Esetleg sikerült már beállítanod 11-es en?
A 40-es nincs már meg, egy Bandit karbim van.
szia meg van még a karbisor?
Köszönöm a jótanácsot! Azt hiszem hogy az én szellemi képességeimel és 70 méter tyúkbéllel nem állnék neki ilyen kihívásnak .Remélem kapok valahol egy jobb állapotút. Még egyszer köszi.
HElo Viktor

Az a baj ,hogy a 91-92 év gigxereken más -más az elekrtomos be kötés így változik a kábel színezése és a bekötésekben is vannak eltérések más egy Itáliába expo mint egy francia vagy német .
Ha veszel kábeleket , van minden színezéssel ! , 40-50 ft métere .
pillanatok alatt meg lehet csinálni, zsugocső is van minden méretben .

Le tudod tölteni a haynes gsx r 600- 1100 ig könyvet , aminek az elején 92 tigris van , benne van az összes típus elektromos -rajza színesbe . Tasi
Köszönöm! Várom a képeket gsxr.1100@index.hu
ez lenne az a fektarcsa talal e a Gs 500-ra?
file://localhost/C:/Users/zsolt/Desktop/disc-de-frana-spate-su
zuki-gsxf-katana600-750-1000-sectorul-6_rev001.jpg
Ha jól tudom 91-esen volt.
Nincs valami fényes állapotban.
De ha érdekes lehet lefényképezem.
Írj egy email címet és küldöm ha kell.
Valaki tud nekem segiteni hogy egy Suzuki gsxf 600,750,1000 katana 1993 as evjaratu hatso fektarcsa talal a Suzuki Gs 500 E-re 1993 as evjaratura.
Helló! Milyen évjáratú 1100-es alkatrészek? Engem 91-92 es elektromos kábelek érdekelnének.
Ezzel a köbcentivel biztosan nagyot nőtt a forg.nyomaték és a gyorsulást pedig a forg.nyomaték határozza meg.Bizonyos ford.számig.
Én sem értem ! nincs faragva a súlyból egyszerűen 2000/ f -tol már
úgy tol , mint régi púpos / turbósom tolt .
Mindig az volt a bajom ,hogy alul nem volt igazi ........

most 5 -be 16/48 átétel 40 km /ó val megyek 1200/ f -on .
arra gondolok ,hogy nagyon nagy lett a forgató nyomaték és igy jobb a gyorsulás , nem tudom . Az biztos a busa mellet vagyok , ezt már ki próbáltuk .
Tasi
valaki kereset ilyet ! 1340 cmm zsír új gyűrűm van és van gyári gv 73 plexi is + stb
Az hogy lehet hogy gyorsulásba se volt sehol?

Jó, tudom nem minden, de egy ennyivel jobb súly/LE arányú gép a Gixxeredhez képest..

Sok (és precíz, kimért?) okosítás lehet a gépeden..