Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elő kotortam ! a 750 turboson egy szer le dara az olaj pumpa meghajtó fogaskereket ,ennek nem lehet semmi hézaga !

kuplung :csap , csapágy és kosár ... egyszer erre tipelek. A másik tipem írtam . A nagy fog hézagból csak motor féken és terhelés váltásoknál jön hang a facén meg találsz hali Tasi
Az a helyzet,hogy a régi főtengellyel nem volt ez a hang.Ugyanolyan hangja volt mint a 2006 os ezresemnek.a támcsapágy hézagja jó,viszont az együtt futást nem néztem meg.De én úgy hallottam hogy a foghézag kottyan.de le fogom venni a kuplungdeklit és meg fogom vizsgálni tüzetesen.Tashi ismét nem csalódtam a segítő készségedben !
a főtengely fogazása és a kuplung fogazása nem változott , tehát a 88 -é ugyan az mint a 91 -é és nem találtam olyat hogy a két fogaskerék össze lenne gyártva , mint egy block pár
foghézagnak lenni -e kell 0.4 -0,6 mm, 1100 f en ferdefógazást alkalmaztak pont a zaj miatt

Ha behuzod a kuplungot nem csendesebb ?
jani ! a két főtengely nem egy forma , ki lehet cserélni , de a hajtórúdakal együtt és a tám csapágy is más .

kuplung : gsx-r betegség a kuplug tengelyen van egy nagy alátét erre jön egy edzet forgo csap ,amin a kétsoros tű-görgös csapágy forog , kuplung kosáral egy alkatrész nem szabad cserélgetni !
gyárilag így van gyártva , még ha újat veszel akkor is egy egységnek adják el !

most nálad az áll fen ,hogy az edzet csap vagy kisebb vagy kopotabb, vagy a kuplung kosár belső futó felülete kopot .
Ezeket összerakás előtt, össze kellet volna mérni ! ?
Mindenki a tűgörgös csapágyat cseréli ....... nem,, A csapágy keményebb anyagból van mint a csap amin forog és keményebb mint a kuplung kosár amiben forog , így mindig a csap és a kuplung kosár kopik el . gsx -r betegség . A fő tengelyed a tám csapágy miat ide -oda mozog 3-4 henger közt lévő fő tengely fogaskerék / ami a kuplungot hajtja / ide-oda csapkod . magyarul a homlok fogaskerékpár nem egy nyomon fut . Hát ennyi Janikám

Nézzétek meg ! ,, a két főtengelynek más még a kodja is !

ugyan az de mégis más !
Az a gáz hogy kotyog a két foghézag.
nekem is hasonló hangom volt a blokkban, a köcsög haverok mikor hallották felhívtak hogy nem -e hagytunk benne egy hajtószárat.
a két alkatrész kopáskülönbsége okozza a hangot, idővel összekopik.
Sziasztok! kérdésem a következő lenne. A tigrisbe főtengelyt kellett cserélnem és összerakás után csúnya hang jön alapjáraton a kuplungtól. valószínű hogy a régebbi főtengelyt kapta,mert egyenes fogazású volt az előző is és a bontóban 88-90 ig volt a főtengelyre írva. dettó megegyezett a régivel. lehetséges -e az hogy több foghézag illesztéssel gyártották őket? Hallottam olyat is hogy talán a kuplungkosáron van valami szám a fogaknál és azt nézzem meg . Ha valakinek volt hasonló tapasztalata kérem segítsen vagy ha valaki tudja hogy mi lehet a probléma kérem írja meg ! Ja! A csapágysor új !
Küldtem email-t az adatlapodon lévő cimre
Richard Ur, meg tudnad adni az elerhetoseget a polirozodnakk? Johet privatban is.
Eladó egy hibátlan,jól müködő 40-es porlasztósor a hozzávaló 40-es szivótorkokkal együtt.50 ezer Ft.
Vasárnap derül ki, Ricsi !
Ha olyan szép, napos idő lesz mint ma is volt, lejövök én is veletek tatabányára. Szombaton kiderül.
Szia

Jelentkeztek sokan , de 1.1 egy sem ér rá , mindenki csúszik ......... le. stb
Tatabányán 10.14 -11 óra ,jó sok öreg vas . http://www.facebook.com/tataba...
Nyilt ez a hely ,de a sok cég és a csoportok miatt ,be vannak táblázva.
http://www.autoblog.hu/hirek/m...

remélem működik !

mi , 10. 14 - 10 óra tájba , futunk össze a Bicske i lidl parkolóba ,

Üdv Tasi
Tas - Nem megy a link...
Hányan lesztek, jelentkeztek sokan?
bocs,de a hozzászólásokban nem olvastam,hogy cseréltetek gyertyát.amúgy sok sikert,remélem mihamarabb meglesz a hiba forrása.
A gyertyákat kipróbáltuk másik motorban és tökéletesen adják a szikrát! :( sajnos . Jobban örültem volna ha csak gyertyát kellett volna cserélni.
ja.vagy négy új gyertya.a sok benzintől át nedvesedett és vagy ad rendes szikrát vagy nem.
12.04 az nagyon gyenge nyugalmi állapotba. Szerintem az a baj az már elég hozzá hogy szar legyen a szikra főleg ha még a vezetékek is szarok.
Akku 12,04 nyugiban indítózva 10,4. A trafókat, kábeleket, gyertyapipát megmértük azokkal semmi baj. Most azt játszom majd, hogy körbenézem az összes kábelt, egy csatlakozót már találtam is ami kicsit össze volt sülve, de szerintem ettől még mennie kellene, de azért biztos ami tuti kicserélem, és kutatgatok azért tovább. Sajnos elég leharcolt és kókány megoldásokkal teli vettem meg. Akkor még a futómű és motor volt a lényeg(a pici pénz mellett )nem az, hogy csilivili legyen. 6év alatt nagy része ki lett már cserélve de azért még vannak dolgok amiket még nem sikerült és gyári sajnos soha nem is lesz jobban megérné venni egy újat, de annyira hozzám nőtt, hogy nem adnám el semmiképp.
hol vagy helyileg ?
taschner@citromail.hu
Nincs semmi baj !

valahol le húzz az áram ! én véleményem !

gyenge a feszültség így nagyon kicsi szikrát látsz
szar akku
vagy ha ráteszed a gyújtást valahol szökik a feszültség , igazából műszer nélkül nem sokat tehetsz !
egy multimérö
szerintem 1 / 12.5 v minimum akku feszültségnek kéne lenni, nyugiba
2/ ha ráteszed a gyújtást min 12.2 v és nagyon lassan
kell esnie a fesz
3 / inditozol min 10.5 -11 voltnál lejeb ne essen a fesz
ha van szikra vedd 0.3-0.4 a gyertya hézagot és úgy próbáld ,
ha röfen és pöfög , valoszínü a fent emlitet hiba .
még a trafok ellen állását meg mérheted ,ha nem 0 akkor jó
Ja és mindenhol kontact spray -vel játszál !
a modult is ki tudod mérni service manulba le van írva , de szerintem nem az lesz az nem ilyet produkál

sok szerencsét ! üdv tasi
gyujtásvezérlőmodul
Szia! Nagyobb a baj! A 2-es henger gyertyája ugyan tiszta benzin volt meg fekete, de sajnos minden gyertyán szinte nulla a szikra( van de alig észrevehető) csoda,hogy eddig ment. Gyertyák, piák trafók jók. Gyujtókábelekben nincs szakadás. Azon gondolkodtam, de ez csak egy ötlet, hogy azért indulhatott olyan nehezen és hidegen alig akart menni sőt ha nem tartottam a gázkart le is állt. Lehet, hogy a minimális szikra nem tudta tökéletesen begyújtani a dús keveréket hidegen, és ezért indult olyan nehezen és emelkedett meg a fordulat ha levetten a szívatót?
Helósztók

ha van kedvetek október 13-ra jó időt mondanak
Lenne egy lazulós gurulás Bicskén a Lidle parkolóban találkoznánk 10 órakor. És innen mennénk el valahová a merre mindenkinek jó.
Akit érdekel itt jelezze : http://www.sportmotor.hu/motor...



Üdv Tasi