Tehát akkor dugattyú csere lenne a megoldás. Amúgy nem kívánom féltve őrzött, keservesen megszerzett titkaitokat kiszedni belőletek. Nekem más dolog megközelítése. Legyen a gyári állapothoz a legközelebb, mindenféle módosítás nélkül. Ha erősebb motor kell akkor keresek mondjuk egy B-kinget, de ez annak tekintetében hogy a 100 lovas 1400-es jó volt 10 évig, akkor ez is elradírozik pár évet.
Az meg lehet hogy extra blokk amit vettem teljesen nyitott, de az is lehet hogy csak 100 lovas. Egyszerübb teljes blokkot kicserélni, mint baszakodni a mikronokkal.
Nagyon köszönöm Attila ! most kicsit ki fogytam anyagilag 7 blockot vetem 320 000 ezerért és 2 db 40 karbit egyet repedésel 15000 egyet az ebayen 36 000 postával + 30 000 egy idom garniturát ezzeket nem lehetett ki hagyni a motor épitésem is kezdi közeliteni a fályo összeget !
ÉS itt a karácsony.............. nem tudom hogy alakulnak a dolgaim ?
nagyon köszönöm ,hogy vissza jeleztél .. tényleg ! és azt is hogy oda adod ennyi pénzért a cucost . Ha valaki el visszi az orom elöl hát bánni fogom ............ csak januárba tudnék erre reagálni Attila !
be vannak ígérve dolgok .... de mindenki csak ígér ...
van egy rahedli block alkatrészem nagyon jó álapotuak is ha kell valami .... jelezd !
a kiput lehet elviszem
...üdv tasi
Nem akkarok nagy képű lenni ,, szerintem Indy és talán jani 1100 meg én akik rá jötünk hogyan lehet ki hozni eböl a régi masinából igen nagy teljesitményt + -ban
Titkokat nem akkarok el árulni mert az másoknak nem tetszene ,
egy a lényeg ez a motor a tud élni nyomatékból és fordulatból is
nagyon finom vezérlég álitásal ,melé karbi hangolás agyári 6 literes fogyasztást simán fel lehet tornászni 14 litere egy kisebb karbi mokolással , vezérlés , és gyujtás modositásávan minden más gyári álapotura hagyva kb 170 lo -ig fel lehet tornászni , talán aolaj hűtőn kell kicsit változtatni , mert városban vagy kisebb tempoban melegszik de 200 körül már nincs baj !
a kérdésedre a válasz : a hajtó karokon van egy szám 1, 2 , vagy 3 as ugy van bele ütve , hogy öszerakot hajtón látod csak ez a szám nem a hajtórud kodját jelöli az a végiben van/ 06b/ és az oldalán ,, ez a szám jelöli hogy milyen dugatyu került a hajtó rudra ezzért is utolag festékel van rá ütve 3 féle dugó van két súly arányban és 2 süritési és egy szoknya eltérésben gyártják . Ez és a karburátor tolatyu modositás + a vezérlés 1-2 fokos modositása teszi a motoral hogy vagy 136 - 151 loig van sokban hozzá járul milyen országba is exportálták tehát egy PL : E 34 olasz 148 lovas de a német piacra csak 100 lovasokat exportáltak ...a 100 lovasat fél nap allat vissza lehet alakitani a karburátorba a modositásokat is a v tengelyeket is lehet cserélgetni ,, egyedűl a teljesen nyitott 0. 5 mm rel magasabb nagy ablakos , dugót nem tudod olyan könyen cserélni ..... mert vagy méret beli külömbség van , vagy csak kopotat találsz nem beszélve ot is az átméröben 3 féle verzio van persze századokban ...........
én is egy használt dugóhoz furatom a hengerem a gyürű illesztési hézagait pedig magam állitom be az is mindig változott a hő termelés miatt ........... top 0.2 ... 2 , 0.35 az olaj át eresztő 0. 2
Attól félek nekem is komolyabban bele kell majd néznem az öreg gsx 1100 blokkba, mikor kihajtótengelyt cserélek. Szerintem az is kap majd egy garnitúra új tömítést. Lehet én is ránézek a szelepekre, becsiszolom ha még engedi majd...
Krivánom, hogy elsőre sikerüljön, és ne kelljen visszabontani semmit!
Egy nem túl égető kérdés. Vajon mivel van visszavéve a 135 lóerős motor a 145 lóerőshöz képest? Azt látom hogy az egyik 9500 as fordulaton, a másik 10000 -es fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményét. A porlasztóban nem nagyon láttam fojtást, sem a szívócsonknál...Talán a gyújtás elektronika? Abból csak egyféle cikkszámot látok...
193 000 után a henger szép de van benne 0.2 kopás , a válto 3 fogaskereke pitinges , a csapágyak hézagal birnak / cserés /a fő tengely csapágyak hibátlan nem éri el a gyári limit felit sem a kopás , a v tengelyek csapágyai egy- kettő nyalt , a bűtykök limiten belül , a kuplung ... már cserés volt generátor , öninditó szabadon futo , stb vissza kerűl
cserélve lesz :
4 db 78.5 kurva jó használt dúgó , új 78.5 gyürü . furás , két v tengely gyári + a fedelek sz szelepek nem , szelepszár szimeringek . vezetők a kipu szelepeknél és némelyik kipu szelep csere de nem ujra , uj v lánc feszitö ivek egy faragott / de mint az új/ át szabott fő tengő , válto fogaskerekek + tengely + csapágyak mind jó állapotu használtra csere az összes 0 gyürű csere az összes szimering csere , hengerfely tömi gyári használt hibátlan megy bele ,,,,,,,,,,, új olaj pumpa , uj kuplung betét + csapágy , uj benzin csap , 100 % ban át faragott fel ujitott 40 karbi 1000 km hayabusa kipu dob , mokolt gyujtás vezérlő átétel modositás
NEM GOND,DE HA UTÁNANÉZTÉL VOLNA AKKOR TUDHATNÁD,HOGY ÉN
ÍGY HIRDETTEM! cagiva[2439] január 19. 12:03
Hibátlanul működő 40-es porlasztósor,1100-re,vagy más típúsu motorhoz is,szívótorkokkal együtt és csak ezekkel együtt,egyben eladó.
Irányár:48e
ezt nem tudtam ,, és te se irtad oda ............. mindegy rám ne haragudjál .....mai napig mondom a karbi 35000 pénz és ha van még gyári dobod párban azért is adok 20000 pénz ..........
sőt most is van fen 50 -100 közzött 4 db ... hogy mikor menyiért kell el az egy más dolog .......
nagyon sokan szeretnék meg erösiteni a gépűket ehez 40 vagy siktolatyus kell ,, ezzeken az embereken szeretnék segiteni ,, nem kereskedő vagyok itt a polcon a 40 kehin tolatyus ,és van egy komplet 40 magamnak alkatrésznek
30 000 ft blockot vettem tökéletes váltoval stb egy hajto csap sérülésel
25 000 ft hibátlan kipu rendszert vettem leömlövel stb a sugó motor-nál
biztos meg fogja valaki venni a 40 karbidat ............ én még most is fel ajánlom 35 000 adok érte ............
ok
köszi én is valami ilyesmit gondoltam ,csak kellett egy kis megerősités.van egy 750-es katanám elég lepusztult állapotban és valami ilyesmi átépitésben gondolkodom ha egyszer sok időm lesz.egy lég-olajos blokkom van csak a többit kell még összeszedegetnem viszont a katana dizájn az marad,az örök.köszi
gsxr 1100 91-92
up side down eleje, kerekei, sárvédő, fékek
hátul szintén, egyedül a lengővilla ami sántít, mert a 91-92-esnek a keréktengely állító kengyele hátulról húz, ez meg ugye az elölről tolós verzió, amit 92 után alkalmaztak (hozzáteszem szarabb) + a két lengéscsillapító felfogatópont, hisz a gsx-r központi rugós.
Tehát a lengővillát nem tudom mi de konkrétan az egész motor egy gsx-r 1100, csak a váz és az idomok +a sallang..ülés,lámpák, plexi ...stb katana.
sziasztok!olyan problémám van hogy reggel be indítottam a gépet.pöfögött meg minden járt egy darabig és megállitottam hogy felöltözök és indulok.utánna nem tudtam elindítani az istenért sem.mi lehet a bajj?szerintetek?ötlet?gyertya?előre is köszi!
Sajnos én egy héttel előbb vagyok csak Mo.-on, így nem hiszem hogy most élni tudok a személyes vásárlással. Elindítottam egy beszerzést az egyik bontóból. Nem akarom azokat mindenáron megvenni, csak ha olyan állapotban vannak. Nekem a galériámban látható gépre kell.
Ha nem lesz kielégítő bontós cucc, akkor lehet küldök érte valakit hozzád.
Egy mailt árral dobhatnál azért istvanpontknabkukacyahoopontcopontuk-ra.
Előre is köszi.
István
Ui:a képeden levő motornak lenyűgöző az színösszeállítása.
(Gondolkodom, hogy össze kéne állítani ebből a 92-es fényezésüböl egy kollekciót, minden színű gépből betárazni egy darabot. Mennyi színben volt ez? 3?)
Szia! Gyári láncvédőm - ami egyben a sárvédő is + műanyag rendszemtábla tartóm , tehát a komplett betét megvan azt hiszem. és garantálom, hogy makilátlan gyári állapotban ,mert én 8 éve levettem a motorról és azóta a padláson valahol elcsomagolva.
Nekem már nem lényeg, hisz más villám van ..de eltettem, hisz szeretem megőrizni a gyári alaktrészeket, de ha kell akkor okt. 8-15 között valószínűleg M.o.-n leszek újra. Budapest.
Az összegben meg egyezünk szerintem. Ha aktuális, majd adom a számom.
Tehát akkor dugattyú csere lenne a megoldás. Amúgy nem kívánom féltve őrzött, keservesen megszerzett titkaitokat kiszedni belőletek. Nekem más dolog megközelítése. Legyen a gyári állapothoz a legközelebb, mindenféle módosítás nélkül. Ha erősebb motor kell akkor keresek mondjuk egy B-kinget, de ez annak tekintetében hogy a 100 lovas 1400-es jó volt 10 évig, akkor ez is elradírozik pár évet.
Az meg lehet hogy extra blokk amit vettem teljesen nyitott, de az is lehet hogy csak 100 lovas. Egyszerübb teljes blokkot kicserélni, mint baszakodni a mikronokkal.
Köszi még egyszer.