Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép lett mindkettő!
Hali!
Irigyellek érte
köszi Laci ! , hogy bírjátok ezt az Afrikát ?

Ilyen hőségbe csak festeni lehet !

Bencének is kész a verda !

Jó egészséget Laci !
Szia Tasi!

Szép lett a gép nagyon! Mint egy gyári új! Sok balesetmentest továbbra is!
kész van GIZI ! csak ide nektek ! 2 liter lakkot fújtam rá , és rá vertem 350 forintott és nekem meg érte ! most pár évig csak gumi
olaj és a motorozás !

Üdv mindenkinek Tasi
sziasztok!
épp egy '91-es olajos átépítésében vagyok, és azon gondolkodom, hogy le kellene cserélni rajta az olajhűtőt. mivel pucér fazont kapott, ezért jobb lenne valami kisebb-pofásabb olajhűtő, és hát a jelenlegi meg is van gyötörve egy kicsit.
van valami ötletetek, hogy mit lehetne rátenni, illetve mire kellene figyelni? köszi a tippeket előre is!
pattison
Az tuti ,hogy sradba volt faragva,de az is ,h 11esé :) Köszi a pontos infót a megfelelő évjárathoz. Ha nem kő el festés és aztán szoba dísz lesz ;) :D
......... 94-97 ig w 1.1 be / csak eben nem voltam bizti /

még egyszer köszi Tasi
Köszi a gyors reagálást , ezt srad keréknek áruld

Jó a 1.1 be is de ..............

Köszi nem érdekel
Üdv Tasi
No itt vannak képek,a gumi az viszont kopott. De adok vele tengelyt is :)
Csinálok képet a kerékről és este fel is teszem neked:) E-mail címem :rockabilly1000@freemail.hu
A kerékről egy foto ? ! e-mailre is jöhet !

A fényezős korszakom élem , a színeket a Suzukinál, kevertetem
még 3* lakk jön rá és kész .
Szerintem szebb lett !

Tasi
néhány foto rijekáról
Sziasztok. Nem akarlak itt terhelni titeket,de van egy 1100-as hátsó felnim eladó, tengellyel. Ha valakit netán érdekelne írjon. :)
Ilyen"veretés"lesz még,pl.Brezova!Otthon mond hogy horgászni mész!
Beszéltünk kicsit,a pályán viszont nagyon vad és profi módon közlekedsz! És szép stilusban!
Sajnos idehaza nem lessz több AA futam,mivel a szeptemberi Hungaroringet törölték a versenynaptárból.
Ennyit a hungaroring hozzáállásáról........
Verseny ezen a hétvégén is lessz a Kakucs-ringen.MAMI kupa.Persze ide nem az 1.1-el hanem egy krosszkormányos RD350YPVS yamahával megyek.Versenyek szombat du. és vasárnap du.
Belépő nincs!
Ilyen mezőnyben, külön dícséretes ez az eredmény. engem is érdekelne egy magyarországi futam, ha lesz. Kérlek írd fel a fórumra, nagyon kíváncsi lennék rá!
Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat,jólesett mindegyik.
Az első helyezett a pályán működő versenyzőképző horvát nemzetiségű tulajdonosa lett,gondolhatjátok,hogy becsukott szemmel is végigtudna menni a pályán és úgy hallottam,hogy korábban az IDM-ben ment.Ö nagy falat nekem,mert 4sec. van a köridőnk között,persze az ő javára.Ő egy Honda VF1000R-el megy amibe az akkori superbike-ok első villája van benne,hátul is öhlins rugóstag. Ezek külön külön is többet érnek mint az én egész motorom.17 colos magnésium felnikkel szerelveEsetleg tudja valaki,hogy ezt a motort milyen évben kezdték el gyártani?.Valószinüleg én is átállok 17 coll-ra,mert sokkal bővebb és jobb a gumiválasztási lehetőség.Ha esetleg valaki tudna 17-es magnésiumfelniket..... Ja,és ebből a motorból 2 db áll az iskola boxában.A második motor esőgumikkal felszerelve várakozik a box-ban.
A 2.helyezett a svájci Baumann lett aki egy 3 hengeres Triumph-al megy.Korábban a horvát megjelenése előtt ő nyerte a versenyeket.Ez egy versenyreplica ami azt jelenti,hogy külsőleg ugyanaz mint a korabeli Triumph,de bellül a legmodernebb anyagokat használják,mint pl.nikasilos hengerek, kerámiabevonatos dugattyúk,titán hajtókarok,a telokba Öhlins Kartrige(patronos,gázos)csillapitóegység,meg még egy sor finomság.Persze nyilván nem véletlenül ennyi az ára amennyi,mert ez a motorkb.valahol60.000Euro, (NEM ELIRÁS )körül mozog.Azt konkrétan tudom,hogy az Aermachi 500cc egyhengeres replicája 40.000 euro.Van olyan német versenyző akinek szintén 2db figyel belőlle az autójában .Az utánam következő olaszok közül a már említett Stocco TZ350-es yamahával,2db Ducati tt 750-es,ezek iskorabeli SB motorok.
A mezőny többi
része nagyon vegyes felvágott,nagyjából fele,fele arányban 2 ill.4 ütemü motorok.A kétütemüek zömét a yamahák teszik ki.
Köszi a beszámolót, nagyon jó volt olvasni :) Máskor is szívesen veszem (vesszük) , ha írsz! Vagy, ha M.o.-n ban versenyed kérlek jelezd, mert engem érdekel mindenképp!

Az első és a második helyezett milyen motorokkal ment? Ill. mekkora a kétüteműek és a négyüteműek aránya a mezőnyben? Milyen típusok mennek, mérvadóak? ..már ha nem untatlak :)

u.i.: Ha már Cagiva néven vagy reggelve ez talán tetszeni fog. Tegnap lett kész az egyik motorom fényezése. :)

Vagy ,ha vagy facebookon ,akkor itt találsz több fotót : http://www.facebook.com/pages/...
Gratula! Remélem a többi versenyedről, és a gép alakulásáról is hallhatunk még!
Gratulálok!
Tehát az olvasást az alsó kommentel kell kezdeni!
Szóval eljött a vasárnap és tudtam,ha nem jön semmi váratlan probléma közbe akkor min. a tegnapi helyezést meg tudom ismételni.
Szóval rajthely ugye ismét a 18.
Fölálltunk a rajthoz.amit ha lehet még a tegnapinál is jobban elb.....tam,de az elsö kanyar előtt azért már jobban figyeltem és egy egészen más nyomvonalat választva sikerült az előttem rajtolók nagy részét letudnom .A maradékot pedig a következő néhány körben utasítottam magam mögé.Ekkor előállt egy olyan helyzet,hogy egy nagy űrbe érkeztem és fogalmam sem volt arról,hogy hányadik helyen motorozok. Persze ezután is ahogy csak tudtam téptem a gázt,majd egyszer csak messze előttem megpillantottam az olasz Mario Stoccot a TZ 350-es yamaháyával.Róla azt kell tudni,hogy a motorja hátsókeréken 80LE.a digo kb.155 magas és a motor 120kg.Fénykorában 350-es európabajnok volt ezel a motorral.A Pannoniaringen is nem kevés gondot okozott nekem,mire megadta magát.Mivel már látótávolságba került ez még nagyobb lökést adott nekem,hisz ha őt megfogom az edzésidők alapján max.2-ten lehetnek még előttem. Szép fokozatosan fölzárkóztam rá és egy kanyarkigyorsítást jobban elkapva belül tudtam maradni és a következő kanyarba már nekem kedvezett ez a pozíció.Megelőztem és igyekeztem leszakítani magamról,de tapadt mint egy pióca.Az utólsó körben az 5.dik kanyarban féktávon beszúrt mellém és már nem tudtam kivédeni a támadást,hagytam had menjen,de tudtam,hogyha szorosan rajta tudok maradni akkor az utólsó előtti kanyarban meg tudom fogni,mert korábbról már tudtam,hogy ott gyorsabb vagyok nála.Így is tettem és most én tapadtam pióca módjára a seggére.A fönnt emlitett kanyarig még néhányszor betettem a motor orrát melléje csak azért,hogy érezze nincsen biztonságban és a nagy balos visszafordítóban be is jött a számításom ,beszurtam és a kigyorsítást korábban kezdve,igaz csak pár méterrel,de lehajráztam a célig.Nagyon boldog voltam,mert tudtam,hogy ez a 3.helyet jelenti és ezzel a korábbi nehézségek ellenére teljesítettem a titokban kitüzött célt:a dobogót.
A verseny után az időket elemezve jöttem rá,hogy a 2.hely sincsen elérhetetlen távolságban,hisze az én és a 2. legjobb körideje között csupán 1 másodperc van.Ez az 1 mp.szerintem simán benne van a motorban,egy jó gumival és még egy kis tapasztalatszerzéssel a hátam mögött.
Dióhéjban ennyit a rijekai versenyről és igaz a mondás,hogy minden jó ha jó a vége.
Hazafelé azért még kifogyott a gázolaj az autómból,de megoldottam ezt is.
Attila
Sziasztok!
Ahogy korábban igértem a rijekai verseny után irok néhány sort az eddig futamokról és a motoromról.
A motor egy 1,1-es 1986-os GSX_R a 100LE-sváltozat.Üzemképtelen állapotban vettem és 2 hét volt a Pannoniaringi versenyig,hogy üzemképessé tegyem.Ilyen rövid idő alatt egyéb változtatások a motoron szóba sem jöhetett.Végül is összeállt ,a 18-as Avon versenygumik a 350-es Yamahámról kerültek rá,ami azt jelenti,hogy a 150-es hátsógumi helyett egy 130-assal kellett mennem.A kicsi tapadási felület miatt a kigyorsításoknál sorozatosan driftelt a hátsó kerék.Mivel itt kezdtem az ismerkedést a motorral és előtte csak max.350-es kétütemüvel motorozta a 6. rajthelyet tudtam teljesíteni.a versenyen egyre jobban megismertem a motort és egyre bátrabban huztam a gázt,igy a 4.körben már a 3. helyen motoroztam.Innen egy féktávon dupla előzéssel rögtön az 1. helyen találtam magam,amit már nem is adtam ki a kezemből.Első verseny a motorral rögtön első hely,persze tisztában voltam azzal,hogy ez nem lesz mindig így,hiszen a többiek olaszok,németekstb.még nem voltak ezen a pályán.
A rijekai hétvégéről tömören annyit,hogy szívás a köbön!
A donor motorról levettem a karbisort mivel azon 36-os volt az én 34-esmmel szemben.Gondoltam ezzel majd erősebb lessz a motor,hát tévedtem.Mivel lev.szűrőház nélkül mentem kezdésnek 140-es főfuvókákat tettem bele azzal,hogy a beállítást majd Rijekában folytatom(időhiány)
Pénteken a szabadedzés előtt próbálgatva tapasztaltam,hogy teljesen szar a motor ezzel a fuvókázással.5000-ig forgott utána mintha elvágták volna.Tettem bele 130-aast és már menni is kellett a pályára.Mondanom sem kell,hogy a motor ua.produkálta a kissebb fuvókával is.Így csak sétamotorozás lett az edzésből.Az első időmérőig végigprópáltam 140-110-ig az összes fuvókámat és a motor egy szikrányit sem változott .5000_ig elforgott és vége.Igy a 18. rajthelyet tudtam megszerezni és csak ketten voltak mögöttem a rajtrácson .Ekkor végképp döntöttem,hogy föladom a nagyobb porlasztóba vetett reményemet és visszateszem a gyárit,amit szerencsére elvittem magammal
.Láss csodát a motor pillanatok alatt megjavult és ismét úgy ment mint előtte .Na gondoltam magamban jöhet a második időmérő,majd most megmutatom,hogy mit tudok.Jött is a 2.edzés, elindultam,1.kör gumimelegítés a 2. már gyorsabb a 3-ban már teljes gázzal a célegyenesben.na ekkor kezdődött csak az igazi móka.Első féktáv,beeresztem amennyire csak mertem,fék.... és a motor nem lassul semmit mégnagyobb fékezés,első,hátsófék koppig, a motor meg csak tol előre.Az elsőkerék mivel már blokkra fékeztem elkezdett kb.10centi magasan pattogni az aszfalton,nem értettem mi van csak azt láttam,hogy a kavicságy kurva gyorsan közeledik és ha így megy tovább úgy vágódok bele mint egy bomba .Berántottam a kuplungot,a motor felüvöltött alattam mint egy vadállat és én ebben a pillanatban értettem meg,hogy mi történt.220-nál fönnakadt a gáz......Ahogy tudtam ledöntöttem a motort és még éooen az aszfalt legszélén el tudtam fordulni.Húúuuu..Azt is tudtam már,hogy miért akadt fönn a gáz.Amikor föltetem a porlasztót elfelejtettem meghúzni a gázbovden kontraanyáját és az a rezonanciától letekeredett,leesett és blokkolta a pillangószelepek visszaállását.Mentem még egy kört így üvöltő motorral a kanyarokban aztán föladtam a harcot és kijöttem a box-ba.Persze a 18. hely az maradt a 18. Tudtam,hogy jól kell rajtolnom ,mert ha belekerülök az első kanyar előtti tömegbe nem sok esélyem marad,hogy az elől menőkkel lépést tudjak tartani.A rajtot persze úgy ahogy kell jól elszúrtam és az első féktávon legalább tizen tömörültek előttem,esély sem volt köztük átmenni.Aztán szép lassan áthámoztam magam az előttem menőkön,de sajnos a 4. helynél előrébb már nem tudtam kerülni.Ez volt az 1. verseny,a 2-ra másnap,vasárnap került sor. Aaz nem fér ide ezért két kommentet irok.