el mondom még egyszer , és nem nagy képüen ... hozd el és meg lesz csinálva max 7- 8 literes fogyira be lőve .. a titkos dolgok .. azok titkos dolgok táv gyógyitani meg csak Josi barát tud .
Amikor visszarakjuk a légszűrőt a helyére, akkor sem stimmel valami.. Ugyanis, ha nagyobb gázt húzok neki, akkor olyan, mint ha 3 henger menne és az ereje is elfogy.
Hozzá tartozik a történethez, hogy hiába kímélem, az átlag fogyasztása így is 8-10 liter.
két embőr van aki ezt meg oldja neked az egyik // Indy / ö most nincs ,london országba van ... a másik tasi Mányon .......... külömben csodálkoznék ha air box nélkül menne a cv normálisan
Sziasztok!
Van egy '88-as 1100-es Gixxerem. Hetek óta szívunk azzal, hogy nem akar normálisan menni.
Ha negyed gázt húzok neki, akkor szépen kipörög akármeddig, viszont ereje nem nagyon van. Ha kicsit nagyobbat rántok, akkor valamelyik henger megmakacsolja magát.
Erő sincs benne, menni sem megy.
Ma leszedtük a karbisort és arra lettünk figyelmesek, hogy mikor a légszűrő nélkül beröffentjük, hiába húzzuk a gázt, a suberek meg sem mozdulnak.
Tud valaki segíteni abban, hogy ez mi miatt lehet?
Mikuni karbisor van rajta.
Gerippo(ha jól írom)a 36-os karbisor a légszűrődobozzal,flajsnikkal(ha még emlékszel rá)működő motorról lett levéve?Tudom hogy minden gép egy külön egyéniség,de van esély hogy felrakom és böfög-vagy pöfög valamit?
Találtam a neten tankbőrt, ha valakit esetleg érdekelne, az a "baja" , hogy piros-fehér. Kérdezősködtem elvileg nem lehet átfesteni, legalábbis 1-2 évnél tovább nem lesz szép, és újra kell festetni! Ha esetleg valaki érdekel itt a link, ahol találtam: link
nekem 5500JMF-et mondott és nem akart engedni!
üdv tasi