Itt nézzél ! gyáriba ezt találtam ! ,de itt is láttam már csíkosat !
Ide Még motoral is el mehetsz ! http://www.bike-teile.de/index...
Sok szerencsét ! Üdv Tasi
Spinyo Eredetibe ez a motor , nagyon sokat ér !
Az utolsó szériás 92 -es 111kw -os-ból / 151 Le/ mindössze 1200 db Csináltak 1991 09-1992 06 -ig persze rengeteg tigrist gyártotak
az USA -ba várni kelet rá !
A Párizsi Suzuki kiálitáson beszéltem egy japival ö avatott a dolgokba,
4 évig vadásztam rá , végül olaszból sikerült hozni 1 tulajtól 2005 -be , az utolsó 1200 db -ból van
Gv 73 F .limited 0902 Motorszámu
.
Fényezés : Eredeti gyári fényezésű ,hát ......... még a német
ET -bikén megnézem . Én eldobtam , így újra kellet fényeznem ,
Most készül a mm és árnyalat pontos gyári másolat !
szolok ha tatálok ! ÜDv Tasi
Üdv Tasi Onnan vettem 50 font-ért február 28.án és még most került hozzám egy hete. nagyon örülök neki mert nagyon kevés hibája van,de az is orvosolható. Ha valahol rátalálnál eredeti farokidomokra kérlek szólj! Ti ott dunántúlon nagyon szépen összetartottok és bízom benne hogy ti tudtok segíteni a problémámon. Egyszer talán együtt fogunk gurulni mi olajkálya rajongók! Üdv nektek ! vigyázzatok magatokra! Spinyó.
Kölyök koromban literszám használtam ricinus olajat, még az első motoromban. Akkor persze nem voltak még ilyen hiper szuper külhoni olajok, azal meg jól ment a motor, jó illat volt utánam, mi kellett még?
Lovak... Pihennek az istállóban. Mikor hazakerült, meló nem engedte, hogy menjek,mire meg mehetnék, az idő szólt bele. Hát,,, ez van,csak hazagurultam vele, és ennyi. No, de majd jön tán a jó idő, hisz elvileg tavasz van, vagy mi.
Tehát ............. a szeleptányér záró felülete ,nem volt túl széles és nem volt keskeny sem. Az záró felület nem volt barázdás . a szelep szár nem görbe és nem táncolt a vezetőbe .
Így más a helyzet
Sokan csinálják ! Minden harmadik teli tankba fél deci ricinus olaj ,
Soha semmi baj nem lesz a szelepek záró felületével !
Csak a gépmunka volt annyi. Fészekmarás, szelepcsiszolás. Vezetőkkel nem volt gond, szerelés+ szimeringezés+lapkázás külön lóvé volt. Féktisztító egy szelepen sem szivárgott át a kezelés után. Úgy, hogy tudom, ha az ember 100%-os eredményt szeretne, akkor nem 160 rongyot kell rászánnia az egész motorra, dehát én megelégszek részeredményekkel is, hidd el, ez is mosolyt csalt a szám sarkába.
Aki meg szeretne észt osztani, de nincs mit neki, azt meg úgyis kiszűröm én is, te is, és úgy is kezeljük...
Csak annyi, hogy vettem nemrég egy robogót munkába járáshoz. Így asszonnyal könnyebben tudunk osztozni az autón. Persze legális, rendszámos gép, egy Aprilia SR150-es. Hihetetlen könnyű a 100 kilójával a nagy gépek után. Városba ide-oda futkározni jó, és elég jól is megy. Mivel kétütemű, sajnos jó étvágya is van hozzá, hát ennyi. Később mindenképp veszek majd egy normális gépet, egyelőre csak nézelődöm.
Zoli ! Hali ! Nem szeretnék okos lenni ,hisz mindig akad egy " valaki " aki fogást keres a másikon és " Ő JOBBAN TUDJA "
A szelepet a gyárba a szelep ... NA DE NÉZD EZT MEG .... http://www.mirekmotors.fw.hu/h...
ÉS TE magad is RÁ JÖSSZ !
Persze lehet fészket marni , szerepet esztergálni , 3000 fordulatu dieselnél még talán el is megy , de ott is csak úgy jó ,hogy új szelep és hozzá igazítják a fészket ! Múlt kor vita volt a fő tengely köszörülésből , szerintem az el megy ha, nincs tengely
Ha Baj van ! , és nem zár a szelep ez a csiszolgatás pár ezer kilométer .
Ez az én véleményem !
10 forintér meg csinálta ! ......... : 16 db szelep + a vezető+ a szimering , ha nincs gyári értéken a rugó pár db csere ! + gép munka + szerelés .... közel 200 000 ft üdv tasi
Koszonom mindenkinek a hozzaszolasokat, okosabb lettem enis, es lemondtam a vasart, tul nagy riziko, mivel nem lehet belebujni a motorba hogy mi miatt csak ennyi a kompresszio. Es gondolom egy dugattyu+gyuruszett, vagy egy esetleges szelepcsere jo sok penzbe kerulne.
Megegyszer koszi!
Engem is érdekelnek az ilyen dolgok!
És nem haragszom meg azért sem, ha szóltok hogy ha hülyeségeket beszélek, csak akkor magyarázzátok el és tanul az ember a másiktól.
JÓÓ BESZÉLSZ JÓÓ BESZÉLSZ ! GABI ! , Hello
Nekem is CSipte a szemem , mint Pannonia 20-nak !
Ha tökéletes 13 köröl kell lennie a nyomásnak !
Mi a helyzet ?
Sziasztok!
Egy kis info kompresszó érték témában. Ahogy PannoniaP20 írta a sűrítés egy viszonyszám, az olajos 1100-nél 10.0:1 arányú, a gyári kompresszió adatok pedig a képen láthatók. 1bar~1 kg/cm2 segítségül. A gyári adat szerint 10 bar az alja, a 9bar már gyenge érték , kuka a gép, ahogy Tasi is mondta... Szerintem nem kéne megvenni... Az enyémben 10.8-11 bar között volt ha jól emlékszem, ami már nem tökéletes.
-Süritési (kompresszió) viszony = mateamatikai arányszám, nem mértékegység ! példának okáért GSXR - 12,5 : 1 Ezt nem lehet műszerrel mérni ! Max. képlettel számitani, de ez állandó érték.
-A nyomás a hengerben az amit lehet mérni, nyomás mértékegysége Bar vagy PSI. Ez utalhat esetleg a gyűrűk, dugattyúk, henger kopására (nyomásveszteség méréssel), vagy a szelepek tömitetlenségére, esetleg rossz beállitására (kitámasztás)
Itt az ombrék két külön dologról beszélnek, vagy azt sem tudják miről beszélnek. Bocsánat, csak csipi a szemem a sötétség
Itt nézzél ! gyáriba ezt találtam ! ,de itt is láttam már csíkosat !
Ide Még motoral is el mehetsz !
http://www.bike-teile.de/index...
Sok szerencsét ! Üdv Tasi