Kozben utananeztem, s a gyari adat az 10,5:1, ugyhogy ez a 9 okesnak mondhato....amugy egyforma mind a 4-ben. Ugy gondolom hogyha a kompresszio megvan akkor a hozza tartozo alkatreszek is rendben kell legyenek, gyuruk, szelepek, hengerfal, mert ha ezek kozul csak az egyik nem okes, akkor kompresszio sincs jo. Amugy optikailag egy kicsit leharcolt a gep, viszont nincs atalakitva, gyari allapotban van nagyreszt, leszamitva a fekkart...ugyhogy remelem hogy torve sem volt. Egyelore csak neten egyezkedek, de a kozeljovoben eloben is meg fogom nezni.
Kormánylengéscsillapító ház-szorítót (ami a telószár felöl fogja meg) be lehet szerezni valahol Bp-en, vagy ez külön ehhez a csillapítóhoz volt szettben? (plusz még arra lennék kíváncsi hogy az is gömbcsuklóban el tud -e mozdulni, úgy ahogy a váz felöli rögzítőnél)
9 mi? bar?
ha 9 bar van a hengerekben az szerintem ilyen idős motornál normális...
De sok mindentől függ még a motor állapota......szelepek, hengerfej tömítés, dugattyú kopás esetleg gyűrűkopás legrosszabb esetben hengerfalkopás... Sok kérdés van még.... Minden hengerben 9 bar körül van a kompresszió? mert ha nagy az eltérés a "legjobb és legrosszabb henger" között az nem jó....
Sziasztok! Lenne egy kerdesem. Epp egy csere elott allok egy 92-es 1100-as GSXR-el. A gep optikailag egy kicsit leharcolt allapotban van, viszont ugynezem gyariban, nincs alakitgatas rajta stb. A dilemmam az hogy a kompresszio a hengerekben az csak 9. Ez mit jelent? Tudom, eredetileg 13 korul kellene legyen...a 9 az mennyire kopott motort jelent? Erdemes foglalkoznom vele, vagy inkabb ne menjek bele?
Van, de komplett karbisorokban, azokat meg nem bontom meg. Mert együtt ér valamit. Meg kell rendelni gyáriban, nem lehet több 1000-1500 f tnál. Bár láttunk már csodákat.
Tessék ,itt az enyém, bár ez egy WP állítható, gyári pontra csatlakozó. Én nem akarom véleményezni ezt a kínai gátlót, nyilván jobb, mintha nem is lenne, de hogy az eladó oldalán még mutatja is a fotón, hogy belefúrt a vázba, majd úgy rögzítette (mikor alul vannak a gyári csatlakozó pontok a bizonyos gátlók adapteréhez)? Nekem ez... hát. Ha fel is teszed, készíts egy konzolt mit becsavarsz a két csavarba alulról a vázon kiképzett két csavarhelyen, majd arra rögzítsd ezt a gátlót. Persze ezek ,csak gondolatok.
Az enyém méretei: Maga a ház 25 cm. A krómszár 42cm. Ebből az út 41 cm ,tehát marad 5-5 mm a végeken kopptól-koppig. Remélem segítettem.
Fel szeretnék tenni egy ilyet a '90-es 1100-ra a gyári helyére. Akinek van fent hasonló kormánylengéscsillapitó, be tudná méretezni? Kellene a ház hossz és szár hossz, mert lehet kapni 3 méretben. Köszi előre is.
Ne izguljatok ! Suzuki stand .......... 1952 -töl gyártottak free e 1 -es néven Suzukit ,. 36 köbcentis 1 LE . Csak a cb 750 / 1977/ volt sikeresebb mint az 1.1 .
Azt tutam ,hogy a lég/olajos teknika Suzuki szabadalom volt ,
De azt nem ,hogy 1985 ben Kölnben bemutatott 1.1 es . Minden évben fejlesztették !
1985-1992 ig a világ egyik legkeresetebb motorja volt
Sziasztok!
Eladó lett egy pár lábtartó mivel nem jó az én mocimhoz igy megválnék tőle!Ebayon vásároltam!Hibátlan vaci új, csak annyira lett kiszedve a csomagból hogy hozzápróbáltam!Posta +500ft!
ára:7000 Ft Ezen a linken megtekinthető!
Valakit érdekel irjon! :)
9 nél motor generál ! vagy a tömitetlen az égéstér . pl szelep
az meg egy vagyon !