Megbeszélhetjük hogy neked mi kell,
és neked mennyit ér.
És utána megbontom.
Egyébként erről a motorról van szó:
Egyébként minden porcikája jó, az ára 135eFt
fejidom, karbi és hűtő nélkül.
Sziasztok,kitisztitottam a porlasztot,es az lenne a kerdesem hogy sportlevego szurovel a benzin-levego pici csavart mennyire kell kitekerni,mivel sikerult elallitani,es a subertut mellyik fokra kell tenni?Segitsegeteket elore is koszonom
Hali!
Dudálhatok én rád...(Hungária krt) Csak húztál egy kövéret és le se bagóztál
Más,elvileg hétfő v kedden itt a rendszám tartó ,ha nálam van hivlak hogy mikor és hol adom át
Sziasztok!Segítségeteket kérném...Van egy 90-es évjáratú 1.1 gsxr-em..most,h itt a jó idő,gondoltam itt az ideje elővenni a gépet...a gondom a következő: 4000 fordulat alatt 3 henger megy,fölötte semmi gond :( újak a gyertyák,új akksi,kipucoltam a karbit,de semmi változás...Valakinek valami ötlet?Előre is köszönöm a segítséget! :)
Szeretem az ilyen képeket. Hozzáértéssel csiszolgatja a sablon lapját. Akkor legalább olyat csináljon aminek értelme van...
Bár túl műszaki szemmel nézem :P
Ez volt a parancs ezt találta ki a fotós.
u.i. : Egyik ügyfelem vett most Icont. Nagyon oda van érte + az ár érték viszonyáért, de többet sajna nem tudok hozzáfűzni, nem faggattam ki.
Magamnak azt válaszolnám, hogy persze hogy nem lehet, azaz kell a két elmozdulásra képes rögzítési pont. - Ebből következő kérdés, hogy hol lehetne ilyen csavarmenetes 'golyós' rögzítő füleket beszerezni?
Hamár láthatólag többeket is érdekel, vessézzük már ki egy kicsit jobban ezt a kormánylengéscsillapítós témát..
Én arra lennék kíváncsi hogy hogyan érdemes felszerelni.
Pl a csillapító két felfogatási pontján - a háznál és a dugattyú szárvégen - egyaránt valamilyen elmozdulásra képes golyós, vagy csuklós megoldás kell? Nem lehet fixre, (elmozdulás mentesre) hagyni valamelyik végét?
Gyönyörű a "gsxr 1100 motoron a kormány lengéscsillapító" felszerelése. Mondjátok, hogy rosszul látom! Megfúrta a vázat? Grat! Gyárilag ott a két csavaros kiképzése a baloldali zártszelvény aljában.
Dobtam fel új galériát, van benne 1100 is ;) Kicseréltem az úszóháztömítéseket. Vagy 0,35 mm-t csoffadtak össze a 20 év alatt. Nem csoda, hogy szivárgott.
Nézd csak itt lehet olcsón venni,,,,,,tudom tudom kínai........de szerintem ez is jobb a semminél, főleg ha ilyen ocó. Én ilyet veszek majd, a weboldalon van segítség milyen hosszúságú is kell a motorodra...
és neked mennyit ér.
És utána megbontom.
Egyébként erről a motorról van szó:
Egyébként minden porcikája jó, az ára 135eFt
fejidom, karbi és hűtő nélkül.
Ára ha nincs alku 35eFT.
Illetve, lehet hogy az egész motor!
Egyben vagy bontva?
Még nem tudom.
Dudálhatok én rád...(Hungária krt) Csak húztál egy kövéret és le se bagóztál
Más,elvileg hétfő v kedden itt a rendszám tartó ,ha nálam van hivlak hogy mikor és hol adom át
Bár túl műszaki szemmel nézem :P
Ez volt a parancs ezt találta ki a fotós.
u.i. : Egyik ügyfelem vett most Icont. Nagyon oda van érte + az ár érték viszonyáért, de többet sajna nem tudok hozzáfűzni, nem faggattam ki.
Icon bukósisakokkal kapcsolatban van valakinek valami tapasztalata?
(csak szertném!)
Én arra lennék kíváncsi hogy hogyan érdemes felszerelni.
Pl a csillapító két felfogatási pontján - a háznál és a dugattyú szárvégen - egyaránt valamilyen elmozdulásra képes golyós, vagy csuklós megoldás kell? Nem lehet fixre, (elmozdulás mentesre) hagyni valamelyik végét?
Dobtam fel új galériát, van benne 1100 is ;) Kicseréltem az úszóháztömítéseket. Vagy 0,35 mm-t csoffadtak össze a 20 év alatt. Nem csoda, hogy szivárgott.
http://www.sportmotor.hu/motor...
ha valaki pedig több infóra , fotóra vágyik: http://www.facebook.com/pages/...
http://www.kormanylengescsilla...