Köszönöm.
Igazából nem vészes a jelenlegi karburátor beállítása sem.
Ma voltunk egy Aggteleki karikán, hihetetlen erő lett benne, benzint meg szűk 5 litert evett meg a 130 km-en,,,egyszerűen 1,5 mm-ekkel játszom a gázszektoron, nem hittem volna...
Jólvan fasza a karbit a tű nél probáld tőblet benzin elátásra birni esetleg nagyobb fő fuvoka 10 % de akkor a pilot csavarokat meg beljebb tekerd , vagy kisebb pilot jet
Így tökéletes ahogy van. A Katana egy korszakalkotó motor. Bár ezt tudjuk, hisz a target design nem szokott hibázni.
Sajnos a futóműve, féke felett eljárt az idő, így teljesen logikus az átalakítás.
A Katana blokk önmagában nem rossz, de tény ,hogy vagyonokat kell arra is költeni, hogy ütőképes legyen a mai viszonylatban. De hát ezé választottam én is az 1100-et. Önmagában ,minimális átalakítással, már hozza azt amit az ember elvár egy oldschool bringátol. Kaptok is egy képet. Épp most válogatom össze a képeimet a motorom építéséről :)
Köszi. Igazat megvallva számítottam is valami hasonlóra,,,mármint a melegedéstől tartottam némileg,,,de az igazat megvallva normál körülmények között soha nem tudtam félnél feljebb csalogatni a hőfokjelző mutatóját,,,talán ez most kicsit javára válik, de úgyis nagyon fogom figyelni, főleg járatás alatt...
A karburálásban meg igazán ott van a srác, aki csinálja a motort,,,ettől annyira nem tartok.
Mindenesetre jó egy olyan tapasztalataiból kiindulni, aki már átrágta magát hasonló "problémákon" ...
Zoli jó lesz a tied erösebb lesz nyomatékosabb ,, és fel tudsz rakni kisebb fogaskereket hátra ........................ a mi nem lesz jó............. és ami az én tapasztalatom ,hogy melegedési problémáid lesznek kell csinálj jobb hütést , nagyon figyelned kell a vízre , városba szarabb lesz ! nagyon sok türelem kell majd a karbi kalibráláshoz , hogy alul ne dadogjon és felül pilanatok allat forgasa magát cv dugó ,rugo, fuvoka tű állás , pilot stb ,, vagy veni kell hozá való dinó szettet
Én is rengeteget kisérleteztem ,,, amikor át lett alakitva az enyim
folyamatos melegedési problémám volt ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
de majd meg oldjátok ... simán ki lehet kisérletezni ,hogy jó legyen a fogyi is és menjen mint állat hali tasi
Van tanakodnivaló rendesen.
Én tapasztalatot erről a cuccról még csak kb egy hónap múlva tudok írni,reményeim szerint addigra be lesz járatva.
Egy valamit viszont már most leszögezhetünk.
Egy ilyen dugóban jóval több anyag van, mégis jóval könnyebb, mint a gyárija.
Eleve kovácsolt, amitől szintén csak jobb lehet.
És utoljára még annyit, hogy a beszerelési útmutatójában ilyenek szerepeltek, a kompresszióviszony meghatározására,hogy: drag;nitro;turbo;race; és street...
Szóval,,,kicsit túl leszek biztosítva dugó terén.
a motoromba már régota 85 mm dugó járkál 1342 ccm egy régi görgös motor van át alakitva nincs is vele semmi baj ........ 8 literes átlag fogyija van kompreszor nélkül is 174 lovas .... de mivel ütve van !
így most a régi 1127 ccm blokkal járok Ö is jó 6 liter alatt van a fogyi de már a compreszio 150, 155, 155 ,150 psa 186 700 km van benne lassan felujitani akkarom még gyári 78 mm az első tulméret a Suzukinál dugó ,ring set, csapszeg , egy vagyon nem ér anyit a motor
csak a gyűrű 80 000 vagy fel teszem 80 mm re és meg lesz 150 000 ből .
vagy van itt nekem polcon egy 78 mm 0.08 kopásu hengerem a gyári hézag 0.05..... a serviz limit 0.12 és még dugó is van hozzá csak gyűrű nincs ........... a fötengelyem is jó, de gyári új 10 db csapi kb 35 000 lesz rá ,,a henger helyem hibátlan nincs benne 10000 km felujitás ota ,,, még a kukac tengelye kell csapágy és a váltó is rendben lesz ! jövöre műszaki ,,vissza kő tenni az eredeti blokkot
itt meg látam 30 000 körűl gyűrűt .......... amerikába is van kb 200 dolcsi 78 mm gyűrű szett ... csak nem tudom hogyan vegyem meg ...!? meg halok ,, hideget .......meleget is
Azt például tudom, hogy FZR100-es blokkból lehet valami 1200 cm3 fölötti dolgot kihozni a dugóikkal, gondolom, biztos lehetne 1100-eshez is kapni valami hasonlót...
Hali Tasi!
Nem tudok sajnos, csak az okos google a dugón lévő cikkszám alapján kiadta a weboldalt . Csak nem mesterkedni akarsz valamit mármegint a gépen? Wiseco-éknak (szintén USA gyártók) régebben volt magyar képviselete, őket is meg lehet kérdezni ilyen túlméretes dugó ügyben.
Ámerikaországból intézte a szerelőm.
Ezt az olajozó furatot meg nem tudom, hogy nem e késtük már ki,,,még megvitatom a dolgot az illetékessel.
Mármint, hogy hogy áll már az összerakás...
Mindenesetre köszi a tanácsot.
Igazából nem vészes a jelenlegi karburátor beállítása sem.
Ma voltunk egy Aggteleki karikán, hihetetlen erő lett benne, benzint meg szűk 5 litert evett meg a 130 km-en,,,egyszerűen 1,5 mm-ekkel játszom a gázszektoron, nem hittem volna...