Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SZIA !

NE haragudjatok ! , közbe rá jöttem én csinálom szarul a szinkront ! Szégyelem magam ,, Neked - nektek van igazatok !
soory soory
Gabi ! Néha nekem is le megy a redőny ,és nem kímélem a motort.
De amit kapott a piros tigris a Szítyotól ..... az nem semmi .........
soha semmi olaj csere , állandó tiltás , ütőtte-vágta...,,, , szóval
én szerintem szét baszta ....... ... Szerencse is kell
hali tasi
Kisgyerek, nekem is így járt a vasam mikor elvittem ehhez az "írástudatlan" és hozzá nemértő sráchoz, de mikor beleturkált a szaromba akkor öröm jött az arcomra, tehát én inkább csak csendben olvasnék és tanulnék, mielőtt belebüff a nagyok dolgába! Mert ez a videó amire büszkék vagytok olyan volt mint ha egy rába 15 járt volna rajta, de annak elnézhető hisz csak 1 hengere van. Tehát ilyen hasonló módszerrel nekem is állított egy ismerős ismerőse a vasamon, igaz ugyan úgy kalimpált, de nem lett jobb, viszont most már tudom, hogy kell egy 93.as vasnak járnia, ha egy olyan ember csinálja aki nem csak tekergetni tud, hanem tudja azt is, hogy mit tekerjen!
Üdv:Balázs
Szia Tasi!
Gratula a Yoshi cuccokhoz! Annyit hozzátennék (remélem nem veszed kioktatásnak), hogy a belsőégésű motor egy elég összetett rendszerű működő valami. Beszívja a levegőt, aztán kipufogja némi közbenső dolgokkal. Ahhoz, hogy a Yoshi cuccokból kihozzad azt amit tud, a légszűrőtől kezdve, a porlasztókon át (vez. tengely+gyújtás már OK) a kipufogóig mindenhez ajánlott hozzányúlni. Nem tudom előre mennyire mélyedsz majd bele a tuningolásba, várom azért egy próbakör után milyennek tűnik a gép ezzel a módosítással.
Hello Tasi!
Az igazság az, hogy beleuntam az állítgatásába. Hiába költöttem rá sokat, nem lett igazán jó sosem és még mindig lehetett volna rá pénzt költeni. Azt gondoltam jobb gép lesz a Boldorok után, de ezzel is mindig volt valami hasfájás (ingadozó alapjárat, gyertyabeköpés 2 hét állás után rendszeresen). Sajnos a magyarországi lét megöli a gépeket a nemtörődömség miatt. Ezért inkább bukóval, de eladtam. Valami nagy naked a távlati tervem, (CB1300, GSX1400) de egyelőre annyi pénzt, amennyibe ezek kerülnek, nem adok ki motorra. Egy köztes megoldáson gondolkodom jelenleg, a tigris ára körül venni valamit, aztán ha rámszakad a bank, akkor majd valamikor veszek másikat. Azért csak kellene valami gép, mert motorozni jó dolog. Kevesebbet szeretnék bütykölni, olyan gép kellene amire ha ritkán is, de fel tudok ülni a család mellett anélkül, hogy mindig piszkálgatni kellene egy kerülés előtt. Ha lesz valami hírem, természetesen megosztom veletek.
Értem..
Ha más nem lesz feldobom AGO-nál a padra és ott kiderül
Hello!
Igen az az a matrica. Bár szerintem ettől még, hogy tudjuk német piacra készült lehet fojtott a gép, Németországban ha jól tudom ellenőrizhetik, nincs-e nyitva. 100 LE felett jóval több az adó, ezért használnak fojtott gépeket. Az én tigrisem is német piacos volt, persze kinyitva, de szereztem márkakereskedéstől igazolást és műszakin visszaírattam 100 lovasra, a franc se fizet annyi súlyadót. Az a baj nem tudom hogyan voltak fojtva a német gépek, a tippem az, hogy a suber nem tud kiemelni rendesen, mert más fedél van rajta vagy a suber más. Azért megnéztem az alkatrészlistát, abban kétféle suber van kétféle karbi összeállításhoz, a fedél cikkszáma egyezik. Nem derül ki innen melyik karbi a 36-os és melyik a nagyobb 40-es. A biztos módja az, ahogy írtam menni kell egyet a géppel, akkor úgyis megmutatja a foga fehérjét. Csak rendőr ne lássa
Én nem tudom hogy ti hogy csináltátok, ha tudjátok a menetét akkor rosszabb nem kéne lenni motornak.
Magam is csináltam órás tesztert, de egy orával, és egy négyes Festo-s Y-nal. Vagyis egyszerre egy hengert láttam, úgy probáltam meg összelöni a 4 hengert az 1400-esen...
Aztán vettem ezt
http://www.carbtune.com/Csak ajánlani tudom mindenkinek. Nem kell kalibrálni, a gumicsövekben levö vékonyabb 1mm csö adja a fojtást.
Ezt én is aláirom ..más a 2 motor.
Bár a busa az igazi adrenalin bomba..Nem emlithető a 2 motor 1 lapon.
És az az igazság én is gondolkodtam már a hayabuyán hogy ismét ráülök volt már 1
Halli ! A vasút nagy család , nem ismerős . hali Taschner
A véleményem közé teszem , nem szoktam semmit tuningolni
mindig próbálom a gyár jeleget fen tartani !
DE bosszant ,hogy egy ilyen ikont mint lég olajos , le írnak .
kétkezű munkával keresem a pénzt , 2 éve úgy gondoltam ,
részletre veszek egy busát , egykét cimborám vett ..........
.....iszonyú jó ,aki próbálta tudja .

Baráti körömben egyre ...egyre több negatív vélemény is el hangzott . a busáról .Valahogy mintha ezek az új gépek /legyen kava, honda, duki,stb /mintha direkt 2-3 évre gyártanák ,? !

Ezért úgy döntöttem a nagy gigxi-re teszek pár +lóerőt és inkább a gyerekekkel Balaton !
halli Taschner
Nagyvasútivillamosjárműszerelő. 85-ben ez állt a szakmunkásbizonyítványomban. Igaz, a(z) (akkor még) nagy pofám miatt 3 hónap múlva kirúgattam magamat, de azért a mozdonyokat még megismerem. Még, ha csak így árnyaltban, akkor is. A Gigant amúgy 5800 le-s, de persze ez sem kevés. A bátyám viszont kollégád, és Ő is szokott járni Gigivel... Ő az, itt a kék motoron. nem ismerős?
Nem tán kolega ? szilivel szoktam járni , de ma a gigant kétszer is meg adta magát, de a megfelelő ütés a megfelelő helyre és go !
Taschner. Szerintem megérte a cserét ,bár a Rákosi elvtárs-pajtás ülés napi árfolyamában nem vagyok naprakész.. . Azért majd publikáld hogy milyen dinamikai változások léptek életbe a beszerelés óta. Régen azt hittem hogy a Fucsi gépe,ami verhetettlen volt a 90-es évek gyorsulási versenyein,csak a módosított vezér tengelyektől volt. Azután mondták a benfentesek hogy 1216-os WISECO+metanol ...Az Orgoványi meg Erdős gépeiről nem is beszélve.Volt szerencsém ellenük menni széria géppel....Mérsékelt volt az eredmény
Nem sok 6000 lóerős gép van ebben az országban. Gondolom, nem matróz vagy, úgy hogy hajó kizárva, tippelnék. V 63-as Gigant?
Szia indy !
Érzem ,hogy még nem tuti , de nem akarok sokáig szarakodni
nehogy túl melegedjen .
20 km es dinamikus próba után szoktam még finoman állítani
mikor már tiszta a gyertya be állt az üzemi norma .
Dúsabbra szoktam venni a beállítást , hallom így jobb neki .
A két belsőnek +/ felet -negyedet / a kis csavaron ráteszek

Vélemény ?

Csak most reagálok ! egész nap 6000 Le -vel nyomtam !
Szia Gabi ! MIÉRT KELLET NEKED EL ADNOD A TIGRIST !...? ,,
csak jókat mondsz ! a véredben van ,,,,,,,,,,.
fel fel nézel még ide ......
Ha valami vasat újítasz tudasd vélünk
halli
Viktor ! halli dogozoba votam !

Egy generálozott d csepel blokot és egy Rákosi Mátyás felíratu
tányér ülést adtam érte
Szia István
Gabi nagyjából el magyarázta a szinkron lényegét !
de nem mindent ! Mi után jónak gondolod át cseréled az órákat , Így ha felírtad 3000 f/min az értékeket és a vákkumcső csere után is hasonló értékeket látsz , biztos JÓÓÓ
A helyes írás nem gáz ,,,
meg kell fojtanod a vákúm mérőt , ha nem , hogy olvasod le
az értékét , Egy higanyos teszterell nem kell szarakodni ez igaz
sőt láttam olyan műszert ami kapásból mutatja a kopottabb hengert és a sebesség különbséget / 200 e ft/
ÉN egy szegény ember vagyok , Így nekem ezzel kell szarakodnom
Amúgy ez is 95 %-os pontósággal kalibrál

15-20 éve mikor még tesztert még képen sem látunk , a karburátor
bezárt pillangó szelepének hézagát lőttük össze és a levegő csavarral korigáltunk , jóóóóóóóó volt úgy is az öt szelepes yamaháknak szürkére éget a gyertyája és nem volt csak egy csavarhúzonk meg egy 13 villás kulcsunk NA szia Taschner
DE SZÉP
Erre a matricára gondolsz?
Hali
Tehát ha ezt "karbik jobb oldalán lesz ez a felirat hogy 46EF"
Vagy ezt "E-22 Németország kódja"
Megtalálom akkor biztos hogy nem fojtott
Akit érdekel nézze meg, eladó Gsx-R 1000 fékbetétek.
link: http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Érdeklődni telefonon!
Hello!
Annyi infot találtam a szervizkönyvben, hogy a te gépeden MIKUNI BST40SS karbinak kell lenni, és ha jól emlékszem a karbik jobb oldalán lesz ez a felirat hogy 46EF (kékes szürke festett betűk). A francia modelleknél a vez. tengely is más, mert tráadásul kisebb a szelepemelésük. A vázon tank a jobb oldalán lévő matricán remélem rajta van, akkor E-22 Németország kódja, az E-04 Franciát jelent.
Valami egyszerűbb megoldás nincs?
Jelzés a karbin vagy mit tudom én