Eladók a következő alkatrészek gombokért '88-as GSXr 1100-ról_
41-e AntiDive-os elsővilla, hidakkal: 10e
Első pár féktárcsa: 10e
Hátsó féktácsa: 5e
Első-hátsó kerék(17es): 8e összesen
2 db 4 dugós féknyereg szinte új Nissin betét garnitúrával(púposé): 10e
Generátor: 5e
CDI: 4e
Összes blokkfedél(egyik hegeszetett): 8e
Képek bármelyikről privátban, akár egyben is(árak rugalmasak)
Motorok is elvannak.. szokás szerint nem férek el :)
Zh-k, vizsgák... Nem unatkozom. :S
E21 is szépülget, bár nem sok időm van vele foglalkozni.
Lassan már futni is tudok. :P
Pár fotó, fogyasszátok egészséggel :) Gixxerről nincs semmi izgi. Elvan "csomagolva".
Szép lett a szelepfedél! Grat! :) ,csak megkéne ültetni és rádobni a felnieim :D
Szép estét kívánok!
Igen, igen, rejtegetjük, féltjük,óvjuk, amióta csak meg van! 1977 óta! Első szériás! Gyári fényezés, még a felnik sem voltak újra fújva! Motor nem volt megbontva, hangtalanul jár, s mindig gyári új alkatrészeket kapott! Esőt alig, havat meg ha jól emlékszem, akkor két alkalommal látott! Örök szerelem! Az biztos!
Szép lehetettaz öreg Ford is!
ÜDV!
Szia Indy!
Jól vagy? Minden rendben? Dolgozgatsz? Tanulás?
Mi jól vagyunk! Rengeteg a munka, de sebaj! Gixer alszik! Két-három hetente indítás, melegítés, s ha nincsen csapadék, akkor lassú gurulás, járatás!
Örülök, hogy jó lett! Jóóóóóó lettttttt? KIRÁLY lett!-))))
Egy szóval: F...a! -)))) Nagyon szépen megcsináltátok!
Tavasszal gurulunk egy nagyot a széles utakon!-))))
Keresek külön papíros vázat, vagy olcsóbb (mondjuk lelakott) érvényes papírokkal rendelkező lég-olajos, 1127ccm-es motort, melynek legalább a váza jó.
Érdekelne az ár, és az elérhetőséged.
Köszönöm.
Eladók a következő alkatrészek gombokért '88-as GSXr 1100-ról_
41-e AntiDive-os elsővilla, hidakkal: 10e
Első pár féktárcsa: 10e
Hátsó féktácsa: 5e
Első-hátsó kerék(17es): 8e összesen
2 db 4 dugós féknyereg szinte új Nissin betét garnitúrával(púposé): 10e
Generátor: 5e
CDI: 4e
Összes blokkfedél(egyik hegeszetett): 8e
Képek bármelyikről privátban, akár egyben is(árak rugalmasak)
Motorok is elvannak.. szokás szerint nem férek el :)
Zh-k, vizsgák... Nem unatkozom. :S
E21 is szépülget, bár nem sok időm van vele foglalkozni.
Lassan már futni is tudok. :P
Pár fotó, fogyasszátok egészséggel :) Gixxerről nincs semmi izgi. Elvan "csomagolva".
Szép lett a szelepfedél! Grat! :) ,csak megkéne ültetni és rádobni a felnieim :D
Ezért van nekünk a motorgyártás evolúciójának csúcsa 1.1-es !
Sok mindent el árul az emberöl a saját tárgyainak megbecsülése ,
sajnos a K..... va anyagiak miatt kellett eladnom a V6-ost , lelkük
van ezeknek az öreg vasaknak !
hali üdv
Igen, igen, rejtegetjük, féltjük,óvjuk, amióta csak meg van! 1977 óta! Első szériás! Gyári fényezés, még a felnik sem voltak újra fújva! Motor nem volt megbontva, hangtalanul jár, s mindig gyári új alkatrészeket kapott! Esőt alig, havat meg ha jól emlékszem, akkor két alkalommal látott! Örök szerelem! Az biztos!
Szép lehetettaz öreg Ford is!
ÜDV!
Ezek egy életre készültek , nekem is volt egy 2.3 taunus ,
elszorul a szívem mikor nézegetem a képeket ,, bárcsak itt lenne ""
Gyönyörű a kurblis gép
halli
Jól vagy? Minden rendben? Dolgozgatsz? Tanulás?
Mi jól vagyunk! Rengeteg a munka, de sebaj! Gixer alszik! Két-három hetente indítás, melegítés, s ha nincsen csapadék, akkor lassú gurulás, járatás!
ÜDV! Gixerlaci
Örülök, hogy jó lett! Jóóóóóó lettttttt? KIRÁLY lett!-))))
Egy szóval: F...a! -)))) Nagyon szépen megcsináltátok!
Tavasszal gurulunk egy nagyot a széles utakon!-))))
Gixerlaci
Kösz szépen még egyszer a csomagtartót sikerült felpolírozni és nagyon király Majd tavasszal gurulunk egyet
Üdv Bence
Akiket érdekelt írjanak.
Rövid telet!
munkahengerek ,, ?
köszi
Még a régi, hagyományo, bólontásgátlós. 15e/pár.