Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!Benzincsapot keresek1988as Gsxr 750hez!Fontos lenne mert már megöl az ideg vele Nem zár le meg le van törve valami és pár nap állás után bejut a blokkba a benzin és az olaj mehet a kukába....Milyen motoré lehet még jó hozzá? Előre is köszi!
Hello!
Az adatlapomon megtalálod, csak nem kell valami hivatalosra számítani
Gab900
Tudnál adni egy e-mail címet hogy értekezzünk?
Csak az a baj hogy luxus akár 2 motort is tartani..Pedig nem kenyérre kell.Ki is vonattam a forgalomból így csak 3000E fél évente,se adó,se kötelező nem kell.
Ráadásul nem is használom csak a DL1000-et
Meg ha már csak úgy van, akkor mint írtam egy szép 90,91,92-es
Motort nem adunk el!Elvből!(amit eladtam,mind megbántam)Talán ezért van 6motor(+Ságvári Endre a 7.) a portán!Hogy a család hogy vélekedik erről,-ne firtassuk!
satko ! ha volna 800 kilóm , be rúgnám az ajtót adás -vételivel a kezembe
Nem is nagyon engedek az árból
De azért ha még is elvinnék.... egy szép gyári 90,91..netán 92-es lenne az igazi
satko , én a te géped 1miláért nem adnám oda

gabi de a tiedtől sem válnék meg 600 kiló alatt
néz ide t5/ h ful-ful 220 adnának érte
66-os trofi fogat ful-ful 280

szerintem ,a meddig nem kenyérre kell a lóvé, menyen minden kereskedő az anyába !
Teljesen igazad van!
Velem is mindenki cserélni akar..meg alkudoznak úgy hogy meg se nézik.
Volt olyan hogy 799E-re van kirakva,ember felhív hogy van rá 500E -re.
Én meg mondom az ár 799. Jöjjön ide mondom és akkor beszélünk..na sejted hogy jött..
Úgy vagyok vele akkor inkább rohadjon meg a garázsban majd 35 évesen ér valamit egy sérülésmentes 20E Km-el az órájában.
Egyébként idén én is vagy 100Km -mentem vele..
Hello!
Vadállat gép az öreg Gixer, de ahogy írtam nekem teljesen felesleges. Biliárdasztal simaságú úton, ami kanyargós+ dimbes-dombos is nagyon király vele menni, de ilyen kis hazánkban nagyon korlátozottan van. Autópályára is tuti, csak legyen pénze az embernek kifizetni a gyorshajtási csekkeket . Sajnos ez a motorvétel ilyen sport, ezen nyerni nem lehet csak annál többet veszíteni. Bár még nem ment el, és egyre kevesebb is a remény rá, így valószínűleg megmarad. Sajnos a piac most nagyon ül, a vevők diktálnak, hogy miért mennyit adnak. Egy épkézláb érdeklődő nem volt rá amióta hirdetem , ez mindent elárul a piacról jelenleg. Az, hogy vajon mikor fog többet érni senki sem tudja szerintem amikor a gazdasági helyzet ilyen labilis. Most minden annyit ér amennyit adnak érte, és sajnos nem az számít mennyi munka+pénz lett ráfordítva a gépre. Hát ez van...
Köszönöm az értékes infókat, gyerekek! Én is 15/48 jártam sokáig */ez agyári / nálam is 3000 alatt ,nem volt tuti
Változtattam a dekomp emeltyű , nyitásán , most 15/50 -nel gyönyőrüen dolgozik alul is .

gab 900 nem jön be a gigxi ? szerintem most ne ad el !
rendbe raktad és most bagóért meg válnál tőle ?
Nem beleszolók de gondolkodj .., menyi egy átírás ...., a gigxi
mindjárt veterán ! az értéke csak nő

gondolj a hondádra ?
az e-bay en is egyre drágább az alkatrész !


ezt raktam fel 15/ 50 még egyszer köszönöm !
elfelejtettem említeni, hogy a mostani láncszett előtt, elől gyári hátul pedig 6 foggal kisebb lánckerék volt fent a gépen. Végre nagyon fasza volt! Óra szerint 300 felett, de előzéseknél folyton vissza kellett váltogatni illetve 5-ben nem nagyon akarta kipörögni magát csak nagyon lassan "erőtlen" volt. fogyasztásban meg többet evett mint most, bár azóta volt karbi állítás! Szóval nem ajánlom!
Igen igazad van a 88-90-ig 2500-nél van az első jel,de 3000-től jelölik számmal,az alapjárat állítás meg kicsit érdekes,leginkább fülre megy
Hali!
Igen,mert a légolajosoknak úgy tudom gyárilag nincs merevítése,a képen valamennyire látszik hogy kicsit hosszabb is,a felnim meg 5,5 colos az eredeti pedig 4,5 colos!
Nem, 1-el kisebbet raktam! Így erősebb, bár hamarabb vége van! Ha kissebbet raksz akkor egy körbefordulással (első lánckerék) kevesebb láncot húz, tehát hátul kevesebbet fordul, így több erő jut egységnyi hátsókerék körbefordulásra!
Az 1el kisebb is akart lenni. Ahhoz, h dinamikusabb legyen a motorod, elöl csökkenteni, hátul meg növelni kell a fogszámot. Elöl egy fog minusz hátul 2,8 vagy 2,7 fog pluszt jelent.
Ha nem lenne meg az enyém már hoznám is el tőled!
"Nekem hátul gyári, elől egy foggal kisebb van így sokkal dinamikusabb"
Mármint 1-el nagyobb azt akartad írni..vagy én tudok rosszul valamit?
Csak óvatosan merem leírni eladó a gépem. Tavasszal új akkut kapott, teljes láncszettet, olajcsere, légszűrő, gyertyák, fékfolyadékok cserélve ahogy illik. Mentem vele kb 1500 km-t, de visszaülnék valami nakedre, ami előtte is volt. Sajnos rá kellett jönnön egyszerűen túl sok és felesleges a nyitott Gixer. Hátha valakit érdekel itt a szezon végén, 450e a kikiáltási ára. 70/245-6753
Üdv Gab
Hello!
Igen a 89-es 114 tagos lánccal megy, a 90-es már 118 tagossal van szerelve. Valószínűleg a kerekeid sem gyáriak, mert arany színű a te évjáratodon eredetileg. A hátsó lengővilla valami egyedileg merevített darab lehet, mert az ilyen mint az enyémem.
Nekem gyári 15/48 áttétellel, 7L körül fogyaszt normálisan járva (5-6 e fölé nem pörgetve és 140-160-ig mentem), de rossz porlasztó beállítással 9L felett is volt pedig akkor sem hajtottam. Egy biztos az öreg Gixerek nem az éhező típusú gépek, kérik az anyagot rendesen. Az előző tulajnál 14/48 áttétel volt, azzal óra szerint 260 volt a vége, és nagyon agilisan gyorsult. Igazából keveset mentem vele így, de a mostani 15/48 gyári áttétellel sem gyenge. Én városban 3-ikkal járok, nem igazán szereti a 2-3e fordulat alatti járást. Ha jól emlékszem a régebbi (89) évjáraton 3e-től kezdett csak mérni a fordszámmérő, a japánok szerintem tudtak valamit... Ezek sportgépek, nagyobb fordulaton élnek igazán.
Szia!

Nekem hátul gyári, elől egy foggal kisebb van így sokkal dinamikusabb nekem legalábbis sokkal jobban tetszik, igaz óra szerint 250 körül vége van mint a botnak, de addig ...... . Sógoromnak egy Zx-12 van 230-ig tudom vele tartani a lépést csak ekkor szúr neki egy hatodikat és elmegy. Előnye, hogy városban sem kell még annyira sem váltogatni, 5-be 50-nel nyugodtan rángatás nélkül. fogyasztás 7,5-12.
Helló!89-es!Bár kicsit módosítva van,szerintem a 91-es lengővilla van hátul+merevítéssel,de ezt csak saccolom hogy az lehet,mert a gyári 114 szemes lánc helyett 118-as kellet rá!
Hali
Mikori a motorod?
89? netán 90?
Ilyenem volt az első gixerem 99-ben..
Bár a forgalmimba 88 volt írva
Nekem 16-48 azt nem tudom hogy ez a gyári-e,de normál használat 7l,erdélyi túra során két személlyel,nyeregtáskával 6l,hajtva meg 8-9!