Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Gyári áttétel fgyi kb normál 6,5-7L Hajtva akár 10L felett
Satko ,. hátha állandóan esett az a kurva eső , mondjuk még így is
le ment több mint 8000 km . Jó a vidi !

Kérdés?. srácok, apák, nagypapák milyen áttétellel jártok ,,
valami tapasztalat ,, dinamika , fogyasztás, stb ?
Ezt kellett volna tennünk nyáron de én hiába koptattam a szám
Nem egy nagy durranás,de hátha valakit érdekel 17:20-tol nézzétek!
http://youtu.be/6Uh4MK-2sfA
Az aranyközépút a legjobb ;)
valakinek 1 új lánckerék?
elérhetőség adatlapon...
Csak hogy legyen egy kis mozgás
Kezdet és a "vég"
Köszönöm a tippet!
okoskodni nem akarok ! minden egyes karbiban van dúsító fúvóka ,,
aztán ennek a csatornája ,,, ezeket ki fújni , utána mindegyiken a külső húzó pöcöknek tömitenie kell , az össze kötő lemezke együtt kell ki húzza mind a 4-et , //szemre beállít a négy lepkét fény felé fordit és a rést állitod egyformára alapjárat csavar mind --be és 1+fél fordulat ki . suber tű középre / uszoszint 14-15 mm közt legyen .
Már így ennek mennie kell .... az a baj ,hogy minden össze függ mindennel . a lepke alatt két kis furat tiszta legyen .. jó munkát Taschner
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni! Nemrég kitakarítottuk a karbit, picit állígattunk a súbertűkön, de minimálisat. Nagyon fasza lett , szépen jár normál alapjárat, gyönyörűen megy 8-9 l-es fogyasztás. nem is ez a lényag hanem az hogy egyszerűen a szivatóm mintha nem is lenne (ahhoz nem nyúltunk) alig lehet elindítani a motort ha csutkára kíhúzom a szívatót akkor meg le is áll. Ahelyett, hogy felemelné a fordulatszámot hidegen 3-4 e környékére 800 körül alig pörög csak a gázkar megtartásával tudom bemelegíteni a gépep ha mindjár huszadjára be tudom índítani. Ha megmelegszik valamennyire és visszatolom a szívatót akkor megemelkedik a fordulatszám.A beállított alapjáratr. Melegen semmi gond gyönyörűen indul! Járt már valaki így, estleg valami ötlet? Köszönöm!
Szia INDY!

Köszönöm, hogy írtad a láncot! Tudom én is, hogy finoman szólva cserére érett! Jövő tavasszal ez lesz az első! Idén szerintem már nem is gurulink a KICSIKÉVEL! Amennyiben mégis, csak nyugodtan, lassan!

ÜDV!

GIXERLACI

Ui: Jók a fényképek!-)))
Megvagyok már köszi! Nem 100% osan, kicsit még terminátorosan mozgom az idegpályák még soká regenerálónak. Max értékállóbb lettem :D

Laci, örülök az örömödnek, de akkor örülnék igazán, ha lecserélnénk már azt a láncszettet, mert az nagyon nem megnyugtató ami rajta sínylődik (biztonság technikai szempontból írom!). Szép is az a motor ;) Szerencsére a gazdája is vigyáz rá!

Dobok pár képet a mai szerelésről... a technikai részletekkel senkit nem untatok. Xenon, olajszivárgás, üresjárati jeladó, gyertyacsere, légszűrő mosás, karbi takarítás megcsinálva... holnap befejezem. Sz.tem kinézünk a szombati citadellára, mint ötlet :)
Szia INDY!

Örülök, hogy felépültél és már jól vagy!-))))
A GIXER átment a vizsgán kettő perc alatt! Dícsérgették rendesen!
Meglátszik, érződik a kezed nyoma! Mondhatjuk azt is, hogy ereje teljében van a GÉP! Húz, mint az...
Szóval csak úgy falja a kilómétereket!-))))

Vigyázz Magadra! ÜDV!
GIXERLACI
Természetesen. Már állnak itt motorok. Hívj :)
Helló urak! Használható kormánygátlója nem volna itt valakinek? 94-es 750W-re kellene, szerintem ugyanaz, mint a tiéteken is van. Hirdetések között volt két vadiúj aprópénzért, de sajna lecsúsztam róla. Előre is köszi.
Indy1100
Öröm hallani hogy jól vagy
Esetleg szervizelsz is már?
Ha igen át kéne nézni a "bringát"
Ja majd elfelejtettem a DL1000-ről lenne szó.
Szelep állítás,szinkron, stb......
+ kicsit pörögjön már a fórum! ;)
Jelentem felépültem nagyjából. R'go tudok motorozni. :)
Köszönöm, hogy elküldtétek a gsx-r es cikkeket!

Tegnap szét is kaptam ,mert van egy fekete listám,min szeretnék túlenni.

-a benzincsap membránja nem zár el
-egyik xenonom ,vagy a trafója kakukkk
-önindító relé néha kelekótya
-légszűrő mosás
-2-3000 között rángat (valószínűleg egyik alapjárati fúvóka) ,karbi szét
-4 gyertya gyere
-az olajhűtő egyik visszaágja, hol csatlakozik a karterhez csöpög - olaj le
-neutral érzékelője valószínűleg elkoszolódott vagy olajsáros, így nem mindig világít a műszerfalon. Ami nem lenne gond, hisz enélkül tudom használni, de mivel van az oldalsztenderi érzékelő ,így az ilyenkor a reciprokát teszi. R'go nem tudom üresben járva hagyni a motort (pl. mikor melegítem) ,hisz folyton felcsukva kell lennie a sztendernek, vagy addig kiékelem a mikrokapcsolót. Vagy beindítom és megyek...logikus. De szeretem melegíteni, mert 1 így helyes, 2 már hiányozna ha anyám nem mondaná : "Büdös".
Eladó a paripa. Ha esetleg valakit érdekel, kérdezzetek bátran.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Istenem,de szép! Az eleje és a hátulja mint a gammáé!
jani 1100 . és mit építesz ? ,, repülőt . van itt egy fincsi 100% gyári és tuti , már mentem vele , legelső nagy gigxi 700 forint .
Ákosnál Györben /alma motor/
Ezek az alkatrészek érdekelnének!