Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, Rigám is volt utána.Egy gyönyörű kézi váltós kemény 1000 Ft-ért vettem
Jaaaa... 71-ben én még nem nagyon csináltam semmit ...Sőt még engem se
Már 71 -be gyorsabb volt a gépsárkányom, mint a tietek .

Riga ez igen ! 1790 ft -ért vetem apukáim !

Mint a szél úgy ment jaj de király volt , ... istenem
Igazából 2 lyuk adott, csak 2-öt kellett fúrni.Most hogy visszament a gyári kormány a fúrt lyukakat 2db króm szegecs takarja,még jól is néz ki.
Meg se mondanád hogy nem gyári.
Egyébként a Romet kis tesójával kezdtem. Jól lehetett vele 1 kerozni
Igényesen lett átalakítva a géped! Én is úgy csináltam a sajátom hogy bármikor eredetire lehessen építeni. Paráztam megfúrni a gyári hidat (bár sokan csinálják), ikább csináltattam egy másikat hozzá. Fóton van egy srác aki ezzel foglalkozik,meg bukógombákat is gyárt. Láttam az adatlapodat hogy Romettel kezdted a motorozást a 80-as évek végén! Én szintén!Brutális jószág volt! Volt neki 2 egész sebességi fokozata!
Gyárira!
Talán itt látszik hogy is nézett ki.
Majd a mostani állapot.
Minden vissza lett rakva gyárira,úgy is kértem az átalakítást hogy ne legyen "fúrás faragás"
A narancs matricák is csak felül voltak ragasztva
Nagyon jól 'nézel' ki! Neked a gyári villahídra lett csavarozva kiemelő,vagy uj hidat marattál?
"Én" is néztem így ki
Így széles kormánnyal legalább nem hiányzik annyira a kormányteló...
Igen.Bár ez is mind gyári,csak a villahíd lett külön legyártattva.
Mármint hogy a gyári helyett ezek mentek fel?
Hát egy Rigakormány,felső villahíd,fejidom,fejidom tartó vas,meg egy kicsi plexi..Így sokkal jobban szeretem.
"Eszközöltem némi átalakítást a motoron"
Őőőő..mit is?
Eszközöltem némi átalakítást a motoron.Így végre újra a régi lett!
Hogy legyen már valami..
Szerencsés vagy!Nemesfémek,autó,motor!Garázsra ajtó,nem is akármilyen! Irigyed vagyok
A vázat leszámítva mindenem van hozzá ha érdekel írd meg pontosan mi kell. Luxvor@gmail.com
Esetleg cseréről is szó lehet, robogóra, másik motorra, stb.
Sziasztok!

Kezdenem kellene valamit egy jelenleg streetfighteresített, külföldi papíros GSXR 1.1-el.

Keresnék egy hibátlan, 1990-es magyar papíros vázat hozzá, és kellene még egy full gyári idomszett üléssel, lámpával, tükrökkel.

Lehet beszerezni ezeket még itthon?

(vagy ha nem találok, illetve ha marha drágára jön ki, akkor eladó lesz alkatrésznek)
Élünk nyugi.

Nem férek el a karambolos motoroktól , műhelyfelújítások vannak - tető csere - ajtó csere. Gixxer letakarva, szétszedve. Holnap mikroökonómia zh-m és megvettem 4. veterán hármas BMW-m :)
A felnik ,csak próvizórére vannak ott, majd tavasszal kezdőnek rajta az átalakítások ,állagmegóvások. Addig épül a kék mibe egy E36 sor6 2,8 megy...ihhiih 300Le 1 tonnához. A piros meg ugye elkárhoztatott. Az eszem pedig még mindig nem jött meg. Értékállóbb lettem 4 titánnal és 2 platinával, tudok járni :)

Erotikus képnek meg itt vannak asszonykám lábai ahogy pózol a régi garage ajtón ;)
Hát nekem lenne mit csinálni rajta.
Teleszkóp szimering nagyon gyengén, de szivárog.
Kéne már egy karbi szinkron,olaj+szűrő csere.
+ apróságok
Sakto !, egy motoros könyvet írok ,írogatok . A gigxi pihen ,
100 % -os nincs mit molyónom rajta . De ! , szereztem
tigris matrica sablont . Megpróbálok megtévesztően gyárira
hasonló matricát készíteni ............. ennyi ....

Mindenki meghalt ! ,, a többiek megsebesültek !
Jajjj mondtam már.... úgy fáj a hátam
Kicsit többet kéne fórumozni urak..
Mi van Sakto?
Unatkozol ? Jöhetsz , beszélgetünk a mocikról és közben fát vágunk ,hasogatunk OK ?
Bazzeg... Hol vagytok? Mindenki motorozik?
Kicsit fel kellene pörgetni a fórumot
Szia Zsolti!
Küldöm a telszámot email-ben! Megbeszéljük és már szépítheti is Bence a krómot rajta!-))))

ÜDV! GIXERLACI