Hát igen, Rigám is volt utána.Egy gyönyörű kézi váltós kemény 1000 Ft-ért vettem
Jaaaa... 71-ben én még nem nagyon csináltam semmit ...Sőt még engem se
Igazából 2 lyuk adott, csak 2-öt kellett fúrni.Most hogy visszament a gyári kormány a fúrt lyukakat 2db króm szegecs takarja,még jól is néz ki.
Meg se mondanád hogy nem gyári.
Egyébként a Romet kis tesójával kezdtem. Jól lehetett vele 1 kerozni
Igényesen lett átalakítva a géped! Én is úgy csináltam a sajátom hogy bármikor eredetire lehessen építeni. Paráztam megfúrni a gyári hidat (bár sokan csinálják), ikább csináltattam egy másikat hozzá. Fóton van egy srác aki ezzel foglalkozik,meg bukógombákat is gyárt. Láttam az adatlapodat hogy Romettel kezdted a motorozást a 80-as évek végén! Én szintén!Brutális jószág volt! Volt neki 2 egész sebességi fokozata!
Gyárira!
Talán itt látszik hogy is nézett ki.
Majd a mostani állapot.
Minden vissza lett rakva gyárira,úgy is kértem az átalakítást hogy ne legyen "fúrás faragás"
A narancs matricák is csak felül voltak ragasztva
Nem férek el a karambolos motoroktól , műhelyfelújítások vannak - tető csere - ajtó csere. Gixxer letakarva, szétszedve. Holnap mikroökonómia zh-m és megvettem 4. veterán hármas BMW-m :)
A felnik ,csak próvizórére vannak ott, majd tavasszal kezdőnek rajta az átalakítások ,állagmegóvások. Addig épül a kék mibe egy E36 sor6 2,8 megy...ihhiih 300Le 1 tonnához. A piros meg ugye elkárhoztatott. Az eszem pedig még mindig nem jött meg. Értékállóbb lettem 4 titánnal és 2 platinával, tudok járni :)
Erotikus képnek meg itt vannak asszonykám lábai ahogy pózol a régi garage ajtón ;)
Sakto !, egy motoros könyvet írok ,írogatok . A gigxi pihen ,
100 % -os nincs mit molyónom rajta . De ! , szereztem
tigris matrica sablont . Megpróbálok megtévesztően gyárira
hasonló matricát készíteni ............. ennyi ....
Jaaaa... 71-ben én még nem nagyon csináltam semmit ...Sőt még engem se