A hosszúszárú indexeket én is lecseréltem a gyári rövidebbre. Bénán állt, lógott :) Jut eszembe, van egy fölös új állapotú kuplunglamella garnitúrám (japán). Nem akar valaki mostanában kuplungot cserélni ? Ócsóó :)
Indy nagyon rá van ugorva az index témára. Az én motoromon is mindig le akarja cserélni. Legutóbb konkrétan lenyuszifülezte a gyári Suzuki indexeimet. Engem nem zavar, szerintem a motorom korához ez teljesen illik.
Viszont nekem lecserélte a fékcsöveimet fémhálósra, és ég és föld a különbség. A mai sportmotorok fékeihez nyilván nem mérhető, de legalább lett konkrét fogáspontja.
Gixerlaci, Pannonia - szépek a vasak.
Indy - remélem a tiédből is hamarosan lesz valami, és nem végzi stabilmotorként. Ahogy láttam, már alakul.
Szia! Köszönöm a választ! Indy 1100 Barátom azt írta, hogy amire én "használom" a gépet, arra nekem elég a sima gumi fékcső! Van benne valami , ugyanis nem pályázom, Drága Kicsi Feleségemmel szoktunk túrázgatni, s nem is vad tempóban! Idén mentünk már legalább 500 km - t!
Na, gondolhattam volna! Már megint az az indexcsere! De nem, még mindig nem! Különben is, olyan szépek a gyáriak! De azért ősszel, télen bejelentkezem a megbeszélt kisebb javításokra! ÜDV!
A 20 éves gumi fékcsöveket illik lecserélni :)
Természetesen a fékfolyadékot is cserélgetni kell(ene) 4-5 évente.
Egy haveromnak (CB) versenyen mögöttem durrant el a fékcsöve -kanyar elött, féktávon. Szerencsére a közönség félre tudott ugrani, és nem volt szalagkorlát...
Egyébként ÓRIÁSI a különbség, egy vészfékezésnél életet tud menteni. A sima fémhálós is tökéletes és nem is drága (goodridge, Spigler, stb). Én 50.000-nél féktárcsákat cseréltem + karbon fékcsöveket tettem fel, közösítő nélkül. Ég és föld...
Szia! A TE vasad sem semmi! Szintén gyári a gép! Nekem is meg vannak a gyári kémények, illetve azokat is megkaptam, de ha már a sebring van fent, akkor használom! Szépen is szól! Sokkal jobbak a fém fékcsövek? ÜDV! Laci.
Szia! Nem kíméled a gumit, de így van rendjén! Szeretném megkérdezni, hogy honnan szerezted be a bukód? Én is ácsingózom egy ilyenre már régóta! Várom válaszod! Köszi! Üdv! Gixerlaci
Tudtommal u.a. mint az olajosé.
Én az olajat kicseréltem benne, mikor fémcsövessé alakítottam. Ezen kívül mást nem igen tudsz előadni, felújítás terén sz.tem.
A feltöltést kell érdekes módon előadni, hogy ne maradjon benne levegő.
Hali
Tud valaki valamilyen megoldást hátso rugostag felujitására
A szervizbe azt mondták csak kompletten lehet cserélni azzal a gázpatronnal együtt.
Valami más megoldás kéne mert ez igy horror árban van.
97-es 1.1 gsxr
Honda VFR 750es 87es évjáratú olasz papíros motorom cserélném 750es vagy 1100es lég-olajos GSXR-re papírok nélkülire!Ha valaki esetleg tudna és írna egy e-mailt vagy telefonszámot azt megköszönném! e-mail: cssaba@freemail.hu
Viszont nekem lecserélte a fékcsöveimet fémhálósra, és ég és föld a különbség. A mai sportmotorok fékeihez nyilván nem mérhető, de legalább lett konkrét fogáspontja.
Gixerlaci, Pannonia - szépek a vasak.
Indy - remélem a tiédből is hamarosan lesz valami, és nem végzi stabilmotorként. Ahogy láttam, már alakul.
ÜDV! Laci
Na, gondolhattam volna! Már megint az az indexcsere! De nem, még mindig nem! Különben is, olyan szépek a gyáriak! De azért ősszel, télen bejelentkezem a megbeszélt kisebb javításokra! ÜDV!
Laci
gondolok itt szívótorokra, injektorra...
Természetesen a fékfolyadékot is cserélgetni kell(ene) 4-5 évente.
Egy haveromnak (CB) versenyen mögöttem durrant el a fékcsöve -kanyar elött, féktávon. Szerencsére a közönség félre tudott ugrani, és nem volt szalagkorlát...
Egyébként ÓRIÁSI a különbség, egy vészfékezésnél életet tud menteni. A sima fémhálós is tökéletes és nem is drága (goodridge, Spigler, stb). Én 50.000-nél féktárcsákat cseréltem + karbon fékcsöveket tettem fel, közösítő nélkül. Ég és föld...
Nem tudom ebben az évben lesz-e belőle még valami. Építem a tetőt a műhely elé! ;) Többet nem is mondok.
Fém fékcső? Arra amire neked kell Laci a tiéd tökéletes. Ez nem gúnyolódás. :) Index csere inkább? Olcsóbban megúszod. :)
Még a gyári gumi fékcsövek?
Gyorsan dobd el, nagyon messzire :)
Én az olajat kicseréltem benne, mikor fémcsövessé alakítottam. Ezen kívül mást nem igen tudsz előadni, felújítás terén sz.tem.
A feltöltést kell érdekes módon előadni, hogy ne maradjon benne levegő.
1. csövezve
2. összeszerelve , légtelenítve
A számom még mindig tudod ;)
Itt érdeklődj.
Nem tudom, hogy Budapesti vagy-e. Nézz rá a kawaszati-ra, nagy mágus a srác.
Tud valaki valamilyen megoldást hátso rugostag felujitására
A szervizbe azt mondták csak kompletten lehet cserélni azzal a gázpatronnal együtt.
Valami más megoldás kéne mert ez igy horror árban van.
97-es 1.1 gsxr
Honda VFR 750es 87es évjáratú olasz papíros motorom cserélném 750es vagy 1100es lég-olajos GSXR-re papírok nélkülire!Ha valaki esetleg tudna és írna egy e-mailt vagy telefonszámot azt megköszönném! e-mail: cssaba@freemail.hu
Milyen a blokk? M50,M52,M54? Sima, Vanosos, Duplavanosos?
normális árból!