Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van egy AFAM GSX-R1100-re 5csavaros 45fogas alu ZSÍRÚJ! hátsólánckerék eladó....
hihetetlen könnyű!
Női hormonokat szedtél vagy mi bajod?
Ennyi év reszelés után ? Hüje, pontos jével :)
ELADÓ!
SlickRick ...sorry ;)
SilRick:

Kérdés ,milyen CV karburátort keresel, ez igen meghatározza az árat. De gyári 40-es gsx-r karbi olyan ~40 ért szokott menni.
Hogyan kell állítani? Levegő ,benzin játéka egyértelműen a többletlevegő ,ill. a főfúvóka variálásával érhető el. Bár ez az alap tuning része. Amire figyelned kell az az alapjárati keverékszabályzó csavar és ,hogy a pillangószelepek együtt nyissanak. Ezt szinkronteszterrel tudod állítani, mi a 4 henger vákumját méri.

Mi van veletek? Jani te meg vedd fel a telefont ,ha motorozni hívlak! Ma jóidő volt, így jutott egy kis idő visegrádozni. Tudom közhely, de ez fért időben vele. Még ellenfeleket is kaptam a szentendrei úton. Hayabusa, CBR 1000 RR, K8 750.
Hát.. a nyújtott lengővilla nagy előny.
Üdv!
Keresek 4 hengeres gyorsasági gép karburátorsort olcsón! Működőképes legyen.

Ui: Ezeket a karburátorokat hogyan kell állítani?
Citadella.
Számomra sajnos giccsparádé ,de a beleölt munka és a megvalósítás milyensége és minősége értékelendő!
találtam valamit hátha tetszik. http://youtu.be/aZTRZj3vtag
Fene tudja, fogtam már pár JT lánckereket, nekem nem tűnt ócskábbank a sunstarnál, viszont az ára is kb fele. Viszont a pinknél létezik Renthal lánc is, a múltkor vittek egyet, hihetetlen, milyen súlya volt. Elég vaddisznó felhasználó vitte(vtec800, 1 kerék+ tőgáz), rá fogok kérdezni, mit bírt neki, ZVM DID volt neki előtte.
A lánc-lánckerék élettartama nem a vele megtett km-től függ, hanem a kigyorsitásoktól. A kigyorsitás "koptatja", nyújtja a legjobban a láncot-lánckereket. Ugyanaz a szett az egyik embernél 50.000 km, a másiknál 15.000 km alatt kuka...

A láncápolás is nagyon fontos, MOTUL Factory Line (nem a piros, hanem az ezüst dobozos). Ez egy csöppet sem rak le a polírozott lengővillára vagy felnire. Durván jó. Tapasztalatból: Castrol, Repsol, stb. szxrt sem érnek a Motulhoz Factory Line-hoz képest. Sajnos viszont nagyon drága.

A CZ lánc nekem kettős: 50 le o-ring nélküli cross lánca nagyon jó (versenymotorra használjuk), viszont a 100 le-s 530 nem jött be (CB750). A D.I.D sem a régi már, felejtős. Én a gixerre 180 le-s RK-t tettem, azt találtam eddig a legjobbnak. Még csak utánállítani sem kellett...

A lánckerekekben viszont jóval nagyobb különbség van, mint a láncokban. A legtöbb olcsóbb láckerék sajtolt, nem forgácsolt. A fogak felülete csúnya, nincs utánmunkálva. Láckerékből Sunstar a legjobb, gyönyörű kidolgozás, érdemes alaposan megnézni. Gyári beszállító. A JT tajwani, olcsó viszont rossz :)

Bocs, ha hosszú voltam.
Fasza lesz a gép! .
Az enyém olyan 7,5-8 at eszik túrázáskor utassal 130-140 körül de ez nagyon ideális körülmények között ,de képes 12-13 litert is be zabálni mikor a sógorral(ZX12-R) motorozunk.
Neeeeeeem!

Csak nem tudtam mire vélni a 8 literes fogyasztásomat 160-as tempónál 2 személlyel,de akkor lehet nem is olyan szar!

Lehet eladom meguntam az 1100-et !
Felakarsz vágni, vagy elsírni magad?

Én 10 literre lőttem be magam. Ha nem hajtom 9. Ha igen ,akkor 12.
Hello!

Nektek mennyit fogyaszt olyan 160-as tempónál 2 személlyel?
A legjobb minimál értéket, mielőtt kiforgatnátok!
Ízlések és pofonok.

Én elég vadul rángatom a gázt így a szakasos nyúlás jelei elég korán megszoktak nálam mutatkozni. Én próbáltam mindet, ár/érték viszonyban ez jött be. A d.i.d elsírtam magam (legerősebb). Igen, sajnos teljesen más egy gyári lánc, mint amit a forgalomban lehet venni, még ha ugyanaz a cikkszáma is és a márkája. :( Szopás. Gyárból kell venni.
Visszatérve. Engem nem izgat ,hogy mennyit megyek a motorral, mert elvből kétévente lecserélem. Engem a nyúlás érdekel, s a legjobb értéket ilyen téren nálam a CZ lánc mutatta! Ennyi!
Az még a CB1000-remen volt, és arra is a 130+-ost vettem, pedig olyan 130 lovas lehetett a motor.
Ezért filózok a gyárin. Tudnék "relatív" olcsón. 47-ér komplett gyári szettet.
Ha elmegyek a Pinkbe, akkor sem jövök ki olcsóbban a JT és a ker-es DID kombóval. Viszont 15e km-vel tuti kevesebbet tud, mert tapasztaltam. Na a JT-ről nem is beszélve. Volt, h 15e-nél cserélni kellett a hátsó lánckereket, mert cápás lett. A GSXR-emen még mindíg a gyári van már a második lánccal. 47e km van benne, és most van elkopva.
Dehogynem ismert, mindig is lehetett kapni és nem mondom, hogy rossz......az 1000-es gixeredre a 130+-os DID-t vetted meg?......amúgy amit a gyárban szerelnek rá szerintem erősebb mint amit a ker. forgalomban lehet kapni, azok mindig többet mennek el mint amit utána teszek fel hiába ugyanaz a márka, amúgy a gyári is vagy DID vagy RK volt ami gyakorlatilag ugyanaz......,de próbáld ki hátha jó lesz.......én csak azért nem foglalkozom vele mert ugye én nem csak eladom hanem fel is teszem és ha tönkremegy 10000 alatt akkor hozzám visszajönnek reklamálni a boltba viszont nem......
Attól, h nem ismert még nem biztos, h szar. Te lehet, h használtál én nem. Én pl a pinkmotors-os DID-et köpködöm. 20e-ret bírt ki a gépen. A gyári lánc rajta 36e-ret...
öööööö, használtunk már cz láncot.........majdnem olyan drága mint a did és kevesebbet bír...... ....amúgy nem rossz, az iris-nál sokkal jobb....
Bocsi, h meglestem az 1ik rejtett tippedet, de nekem is most kell láncot cserélnem. Azt mondod frankó ez a CZ lánc?
Az 530 ugye az az 50-es?
Na már nagyon a célegyenesbe értél.
Evvel a sok meló befektetéssel remélem még többszáz1000 km-t el tudsz motorozni majd.
A maradék mi még érdekelhet titeket, de ide is dobtam képeket :)

http://sportmotor.hu/motoros_k...