Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok! kis segitség kellene ha valakinek van,vagy netalántán tud jó állapotú gsf bandit 1200-es hengert dugó gyürüvel, annak örülnék!elöre is köszi!üdv mindenkinek
Kiokosítottak,most már tudom miért káros ha csak három henger működik.
Gondolod ha csak 4 fúvókát kellene cserélni, ilyen tanácsot adnék? Speciális tűk + fúvókák, karburátorok átfúrva. Nem visszaalakítható.
Egyébként ez a Dyno ez mitől is Dyno pontosan? Nem csak a fúvókáktól? 1000 Ft körül van egy normális (gyári méret) fúvóka a motorradnál asszem. A Dyno-t meg eladod valami tuning őrültnek. Már megérte. ;-) Amúgy nem olcsó ez az angol karbisor az is igaz...én már nem venném meg ennyiért, mert itthon is kapni 40 ezerért (már ha épp van).
Csak jótanács: normális utcai motorozáshoz ne vegyél ilyen dynojet-es tuningoltat. Alkalmatlan. Én az enyémről ledobtam.
Köszi! Értekeztem a szerelőmmel,megnézi.Remélem ez az!
Neeeem, nem nem. Nem úgy mentem 3 hengerrel hogy folyamatosan. Irtam is, hogy alacsony fordulaton jó volt, csak gázadásra fulladt be és nem fogadta. Szóval 4 hengerrel mentem rendesen, csak kis terhelésen és alacsonmy fordulaton. Ennyi.
Amúgy ilyesmire gondoltál?: http://cgi.ebay.co.uk/GSXR1100...
megtudja valaki mondani ,miért kell motorgenerál ha három hengerrel megyek?elvégre olajnyomás az van,vagy az kevés?lövésem sincs.
A sok benzintől a gyertya átnedvesedett ezért nem ad szikrát.Kiszedni és kiégetni,vagy ha úton vagy érdemes megpróbálni alapjáraton sorba lehúzni a gyertya pipát és megkeresni melyik henger nem megy.ez után a gyertyapipát szép lassan húzni le a gyertyáról amíg át nem húz,ezt ismételgetni.kis türelem játék de az esetek többségében kidolgozza magát és nem kell három hengerrel tovább menni.
Egy idő után az ember már nem számolgat...
3 hengerrel ne menj egy métert se... Persze, csak ha nem akarsz teljes motorgenerált.

A karburátoros kollégának: kint 200 eur körül megy egy 40-es karbisor, ha néha felbukkan egy eladó. Csak a miheztartás végett...
Na köszi, a fennakadás jó tipp volt, mert kocogtatásra azonnal elállt a folyás. A baj az, hogy mentem 70 km-t, megálltam tankolni és megint elkezdett folyni mint állat. Na megint kocogtat, folyás eláll, kutas megtol...izzadtunk rendesen Bélatelepnél. :-) aztán csak sikerült hazajönnöm, de végig nem volt frankó, nem fogadta a gázt, 3 hengerezett. Csak úgy ment normálisan, ha állandó, kis fordulaton tartottam. Gázadásra befulladt és 3 henger. Szét kell szedni, kitisztítani, bekarburálni, szinkronizálni és talán jó lesz. Nyitott légszűrőt raktam be egyébként (hozzáillesztendő a 150-esre felfúrt fúvókákhoz) a dob is nyitott (nem gyári) szóval így már egyensúlyban kéne lennie, nem? (rendes benzinnel, Indy).
Valakinek 40-es karbisorja?Amig nem lesz addig a fiam 125-ös etz-jét kell használnom! Kinszenvedés!
szopás. az úszóházban felakadt a tűszelep.olaj szint meg néz,ha szerencséd van nem folyt össze az olajjal.Ezután a csap elzár az ülepítő pohárnál leengedni,megkocogtatni valamivel,majd ráengedni a benzint.Reméljük ettől helyre áll.
Sajna,nem vagyok szakértője a témának!
Ha rajtahagytam a szivatót, lehet hogy attól folyt ki a benzin? Totál a kőre. Szopás, a légszűrőháznál csöpögött, el se hittem.
Persze, vákuumos, tudom, ezért nem folyik, ha csak úgy leveszed a tankot pedig van benne. A probléma az, hogy hiába van rajta az a vákuumcső, akkor se jön indítózás közbe. Beraktam egy átlátszó szűrőt is hogy lehessen látni ha megindul...de tök száraz. :-) Ki kéne valahogy keülni a problémát...csak hogyan?
Szerintem vákumos a csap.A szivótorokhoz megy egy cső.Csak akkor jön a benya ha inditózol,és kialakul a vákum.Vagy iszonyú hülyeséget irtam!
Köszi a segítséget,nem sok mindent találok a 86os GSXR adatairól,mit tudtak ezek a motorok,LE,nyomaték?
Az egymagában, hogy '86-os még nem jelent semmit (attól még lehet jó). Ha szépen meg van csinálva. Tehát látni kéne! 400 ezerért már egy rendes robogót sem kapsz, szóval szerintem nézd meg. Mondjuk nekem nem tetszik az a cobra dob valahogy hülyén áll rajta, a kormány se tetszik még a rendszáma se áll jól (meg az index). :-))) De te tudod mit akarsz alapon akár álom motor is lehet. :-) Az tuti hogy érzésre nagyon megy (ez az egyenes üléshelyzet miatt).
Sziasztok!
Véleményetekre lennék kíváncsi.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr_1100
_vissza_a_jovobe-3890321

Szerintetek mennyire lehet jó gép,86os GSXR volt az alap,gondolkodom a vételén,szerintetek?
Visszavonom a légszűrődolgot, nem passzol, csak a gsx-f-el.
A benzincsapom viszont nem lett jó... szétszedtem, megnéztem, semmi különös, csak sok kosz lerakódott, azért nem forott a csap, ultrahangos tisztítás, összerakás és most szépen forog, de nem jön belőle egy csepp benzin sem... mit ronthattam el? A membrán is és rugó is jó, szóval nem értem... van tipp/ötlet? Hogy bizonyosodjak meg róla mi baja ?
Na ja. Közbe rájöttem, a végigvezetéses módszerrel amit mondtál: Kiderült, hogy azért vittek oda egy drótot, mert KH-s volt egy csati. A drótot leszedtem és a KH-s csatit mozgattam, akkor derült ki hogy ott a gond (egysze megy, egyszer nem) mozgatés elött/után) :-) kontakt spray nem segített...szét kéne szedni és újra cserélni? Az a nagyobbik sárga csatlakozóról van szó a jobb oldalon az idom felső széle alatt kb egy magasságban a szelepfedéllel. Van ott egy kisebb fekete is. Az idexhez közel.