Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ismét olyan kérdésem lenne, aminek köze nincs az 1.1-hez , de bölcsővázas az is:D
Na, szóval az lenne a kérdés, hogy mennyiben különbözik a gsxr 400, és a 750-es légszűrőházának csatlakozása, ahová a szűrőt csavarozzuk... amit találtam, azon nincs méret sajnos...

Gratula a géphez, nagyon szép lett, vigyázz rá nagyon
Gányolás

...látnom kéne
Ja, ja, vágom, köszi... és a 3 pólusból ami van a H4-esen, a felső az mi? Elég egyszerűnek tűnik (pl. az lehet a reflektor + 12-je) de mégsem értem, mert van egy gányolós szürke drót amit odavezettek utólag a harmadik pólusba és ha az nincs ott akkor nem is világít egyáltalán. Ezért nem értem mi lehet.
Grat! Igényes munka! Látszik, hogy melóztál vele rendesen!
Mérd ki előbb melyik nincs meg a refinél. Test vagy pozitív, az említett módszerrel. Ha test nincs, azt bárhonnan tudsz vinni.
Ha pozitív, akkor elindulni az úton :) Kapcsoló.
Ha oda sem megy fel akkor nézd meg a vezeték színét és próbáld megálmodni, hol jön ki a kábelkorbácsból. Adj neki pozitívot, ha úgy sem működik valahol a kábel szar.
Nekem is eddig kétszer "égett" el kábelem :(
Hi Indy! Elgondolkodtam azon amit mondtál, hogy nem szokott a fényszóró relé beszarni...valószínű nálam sem az a gond, mert rákötöttem a jobb oldali csatira egy H4-es izzót és lőn világosság. :-) A probléma ami maradt az a refi hiánya. Hol keressem a hibát, a kormányon a kapcsolót szedjem szét vagy Te hol kezdenéd?
végre! elkészült a gépem! tavaj szeptember óta nem ültem rajta! de megérte várni!
Tehát, Mikuni 40-es német piacra gyártott a jelzése:négyzet,annak sarkában még egy négyzet és 120.Hogy mitől ment tönkre,fogalmam sincs.Igy vettem a gépet.
Nem én barkácsolom,szerelő.-84 óta vagyok vele kapcsolatban.Valóban nem tudom mekkora a nagy.A múlt héten vettem eggyet,és az kicsi,ha kell valakinek átadom.92-es forditott teleszkópos mérföldes órával,"nagykarbis".Nem vagyok szakértője a tipusnak,suzukiből csak egy rg gamma volt.
És mi volt a jelenség?
Repedt? Hol? Hogyan?
Ú.n. nagykarbis? A közepesen nagy vagy a nagyonnagy? Azt sem tudod, mid van és mire van szükséged?
Reggeliznék szivesen karbikat... Úgy vettem a motort hogy repedtek voltak a házak.Belülröl kis sztaniol,hogy mégse patakokban follyon a benya Un.nagykarbis,akinek van ne tartsa magában!Vagy forrást ahol beszerezhető.
vákuumdugattyú 2-3 mm lóg a házban(és a ház van kikopva). nálam legalábbis
Szia! Ilyen féktárcsát újban tudok hozni 17e ft-ért.
Ti eszitek a karbikat reggelire vagy mi?
Mindenkinek elromlik, de mi?
Hali!Új vagyok itt a fórumon.92-es 1100-es Suzukim van.Lepra állapotban vettem.Óccsóé.Többek közt kéne egy karbi-sor.Ez a tipus "nagykarbis".Aki tud kérem segitsen,előre is köszönöm!
Nagy durr...nekem is van

u.i.: Beindult ;) Le vagy maradva!
Látom neked is Mikuni RS karbid van fent. 40-es?
Nem tudom milyen az ovális, nekem 89-es 1100-on volt (gyári),csavaros szelepállítás, míg le nem cseréltem mikuni rs 40-re.
Az újabb 92-es 1100 gixeremen, 40mm karbi van az már a korongos szelepállítású.
még nem találkoztam kívülről ovális karbival.Melyik évjáraton volt?
Érdekel! De egyenlőre csak az ár! A levegőszűrő felőli kialakítás ovális? Állapot?
Nekem van a nem fordított teleszkópos gsxr 1100-hoz kormánynyak,és csutkák is.
Nekem van D36 karburátorom, gsxr 1100-ra!
Ha még érdekel.
Sziasztok! 92-es 1100-ashoz keresek tankot! Szín mindegy csak ne legyen rozsdás!
Ha valakinek lenne esetleg az email címem: stuntcitrom@citromail.hu!
Előre is köszönöm!