1. Ne legyen fullon a fékfolyadék szint a tartályban, mert nem tud hova tágulni melegedéskor. Így értelemszerűen a munkahengereid fognak befogni. Igen szinte úgy, hogy meg áll a motor.
2. A kar ahogy nyomja a pumpát. De inkább úgy mondom, hogy ahol a kar érintkezik azzal a résszel ,mit betol a munkahengerbe.
Az egy picit lötyögjön. Legyen közte hézag, mintha egy papírlapot tudnál betenni. Ez is nyomáson tarthatja a rendszert!
Biztos, hogy jó a pumpa és a kar is! A kar nyomórészéből szedj le annyit reszelővel, vagy amivel akarsz , hogy legyen benne egy (nagyon minimális) játék!
Ha ezeket megoldod, sz.tem elmúlik az említett probléma.
Nekem meg abban segítsetek már MERT SZÉTBASZ AZ IDEG!
EDDIG NEM FOGOTTTT AZ ELSŐFÉKEM CSAK HA CSUTKÁRA BE VOLT HUZVA!EZÉRT,lecseréltem a fékmunkahengeremet(AMI A KORMÁNYON VAN és a fékkaromat!(fékmunkahenger ricsibontóbol van,fékkarom nagyvas.hurol!
Mindne fasza volt még összeraktuk és jol is fogott csak kiprobáláso msorán anyniora besatuzott az eslőfékem hogy nem tudtam vele menni!FULLRA BEKEMÉNYEDETT A FÉKKAROM és egyszerüen se előre se hátra,UGYBERAGADT AZ ELSŐKEREKEM!Majd kivettem az uj fékkart és hazatudtam vele gurulni!
SZERINTETEK MI LEHET A PROBLÉMA?
Érdekelne, hogy van e valakinek 1100-as GSXR-re jó állapotú (szar van otthon is) karburátorsora eladó. 36-os beömlő és ovális levegőszűrő felőli kialakítás! Egyenlőre csak érdeklődnék az ára felől!
Sziasztok!GYORS SEGITSÉGRE LENNE SZÜKSÉGEM!
Eltört a kuplung kiemelő tüském,vagy hogy is hivják,és hát pont a bloknál tört le és HOGY TUDNÁM ÉN AZT KIVENNI?Vagy peremes lenne?ÉS szétkellene huzni a BLOKKOT HOZZÁ?Váááá már csak ez választ el hogy összelegyen rakva a gépem
SEGITSETEK!:)
Érdeklődni telefonon vagy e-mailben.
Ára: 20 e Ft.